וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אנחנו הולכים לפי הדרך שלנו"

אבי נמני פירגן לשחקניו על הניצחון 1:3 בבאר שבע וגם לניר לוין. אוטובוס אוהדי מכבי נרגם באבנים, עזורי נזקק לליווי משטרתי

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

במכבי תל אביב התקשו לזכור מתי בפעם האחרונה השחקנים יצאו כל כך מחוייכים מחדר הלבשה באצטדיון שבו הם התארחו. הניצחון 1:3 על הפועל באר שבע היה אמנם ניצחון החוץ השלישי של הקבוצה העונה, אבל אין ספק שמחצית ראשונה קסומה אחת סיפקה את דקות הכדורגל הטובות ביותר של הצהובים העונה. מצד שני, את השמחה של האוהדים מתל אביב הצליחו כמה באר שבעים להרוס, כשאוטובוס אוהדים נרגם באבנים עם היציאה מהאצטדיון. למרבה המזל, לא נרשמו נפגעים, אך גם לא נעצרו חשודים. גם מאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי, נזקק לליווי משטרתי ביציאה מוסרמיל.

מנג'ר הקבוצה אבי נמני דאג לפרגן לשחקניו בסיום המשחק ואמר: "הם הפכו את המשחק לקל במחצית הראשונה, היו קבוצות שהפסידו כאן נקודות כי לבוא לשחק בבאר שבע זה אף פעם לא קל. אני חושב ששלושת משחקי האימון שעשינו בפגרה וניצחנו בהם, נתנו לשחקנים הרבה מאוד בטחון ואנחנו מרוצים מהתוצאה".

נמני התבקש להתייחס להורדת קצב המשחק של שחקניו במחצית השניה ואמר: "יש לנו בעיה של פצועים בקבוצה, ובאופן טבעי הם הורידו מהקצב בחצי השני, אם התוצאה הייתה 0:1 הם היו נותנים מעצמם הרבה יותר, אבל הם שמרו על עצמם וזה מאוד חשוב כי אנחנו רק במחזור העשירי. אנחנו הולכים לפי הדרך שלנו, וגם אם היינו מאבדים נקודות הייתי אומר את אותם משפטים".

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה במחזור הבא אמר נמני: "ניצחון כזה בטח שנותן בטחון, אבל צריך להגיד את האמת והיא שמכבי חיפה היא הקבוצה הכי טובה בליגה. מצד שני כל משחק מתחיל ב-0:0 ואי אפשר לדעת איך הוא יסתיים". המנג'ר התבקש להתייחס גם להשפעתו של ניר לוין בצוות האימון: "לניר לוין יש הרבה מאוד נסיון, והוא אימן בהרבה קבוצות. הוא גם זכה בשני גביעים עם מכבי והוא מכיר את המערכת שלנו מקרוב שזה מאוד חשוב, לכן גם בחרנו אותו שיהיה מאמן ושותף מלא לדרך שלנו כי היה קשה מאוד להביא מישהו מבחוץ. ניר הוא האיש הנכון בזמן הנכון".

"ההגנה שלנו לא יותר טובה משל הפועל פתח תקוה"

גיא עזורי בחר ובצדק שלא לספק תירוצים: "שום דבר לא הלך היום. יש משחקים שאין עליהם יותר מדי הסברים או תירוצים, כל מה שאני אגיד לא רלוונטי. כמו שיש משחקים בהם אתה יושב בצד ונהנה מהקבוצה והכל דופק כמו נגד בית"ר ירושלים, יש משחקים בהם אתה מגיע וכל התכנון הולך הפוך. אפשר להפסיד בכדורגל, וקבוצות יותר גדולות מבאר שבע הפסידו משחקים, אבל לא מקובלת עליי הדרך בה הפסדנו. בחצי הראשון כמעט כל קרב מגע היה של מכבי תל אביב ואתה לא יכול לנצח משחקים בצורה כזאת. אולי הפועל באר שבע צריכה להבין שהבאנו את עצמנו למקום הזה מבחינת רמת הציפיות, כי שיחקנו טוב בזמן האחרון. בסך הכל זו קבוצה שעלתה ליגה ועשתה 15 נקודות מתוך 30 עד עכשיו. זה בסדר גמור, אבל צריך להבין שכדי להמשיך בדרך שלנו צריך לבוא לעבודה בכל משחק, כי יש עקרונות משחק שאסור לזנוח אותם".

בסיום המשחק נכנס גיא עזורי לחדר ההלבשה כששחקניו נראו מדוכדכים. "צריך להרים את הראש, יש לנו את סכנין על הראש, למדנו הרבה מהמשחק הזה", אמר המאמן. אף אחד מהשחקנים לא דיבר ועזורי עזב את החדר במהרה, לפני שנזקק לליווי משטרתי ועזב את המגרש מיציאה צדדית.

בקבוצה נמתחה ביקורת חריפה על משחק ההגנה. "חשבנו שזה עניין של זמן עד שיהיה תיאום בין שני הבלמים (פרגל ומוריירה, א"י), אבל כנראה שהם לא משדרגים את הקבוצה ואולי צריך להחליף אותם", אמר שחקן בקבוצה. "כל התקשורת עסקה בסוף השבוע במצב של הפועל פתח תקוה, בשביעייה שספגה. המצב שלנו לא יותר טוב". באר שבע ספגה עד כה 20 שערי חובה בעשרה משחקים, כשרק קבוצה אחת (אחי נצרת) ספגה יותר ממנה. גם המגן הארגנטינאי מרקוס גלרסה שהוסב במחצית מעמדת המגן הימני לשמאלי בגלל שיקולים טקטיים, הפגין יכולת פושרת. יש לציין כי שחקני באר שבע עזבו את האצטדיון במהירות יחסית, כשכמה מהם ספגו קללות מאוהדי באר שבע.


ליאור אסולין אמר בסיום המשחק: "חבל מאוד שלא הגענו למחצית הראשונה ובכלל למשחק עצמו שהיה לא טוב. אני מקווה שכבר בשבת נגד סכנין נדע לעשות תוצאה יותר טובה. באנו אחרי שני ניצחנות וחשבנו שהכל יבוא בקלות. אנחנו מתנצלים בפני האוהדים ששיחקנו ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully