וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: שמים את הצרות בצד

23.11.2009 / 22:25

אחרי בעיות המשמעת של הזרים, הקבוצה מהבירה תארח את שאולאי (ג', 19:00, ערוץ 1) במטרה לפתוח היטב את היורוקאפ

הפועל ירושלים תפתח מחר (שלישי, 19:00, שידור ישיר בערוץ 1) את הופעותיה בשלב הבתים של היורוקאפ כשתארח בביתה את שאולאי הליטאית. ירושלים מגיעה לשלב הבתים אחרי ניצחון במפגש הכפול על רואן הצרפתית. מנגד שאולאי העפילה בזכות המקום השלישי בו זכתה בליגה הליטאית, והשתתפותן של ז'לגיריס קובנה וריטאס וילנה ביורוליג. במשחק נוסף בבית של ירושלים תארח זאדאר את אריס סלוניקי.

ירושלים מגיעה למשחק אחרי פתיחת עונה לא חלקה בליגת העל, וההפסד האחרון לאליצור מכבי נתניה בהחלט לא הוסיף למצב הרוח בקבוצה. מי שיחזור לסגל אחרי שלא שיחק בנתניה הוא דיז'ון תומפסון, שנקנס אמש על ידי הנהלת הקבוצה, והוא צפוי להיות גורם מרכזי במשחק מול הליטאים. בנוסף גם שרון ששון צפוי לחזור לפחות לסגל אחרי שנפצע במהלך השבוע שעבר באגן ולא התלבש במשחק מול נתניה. ברנדון האנטר, שצפוי לעלות לועדת משמעת לאחר המשחק, צפוי גם הוא לשחק.

הקבוצה הליטאית נחתה בישראל ביום ראשון בלילה וערכה שני אימונים היום ומחר תערוך אימון קליעות נוסף. המאמן אנאטס סירייקה זוכר את ישראל לרעה לאחר שהיה מאמן ז'לגיריס קובנה במשחק המפורסם בו קלע דרק שארפ את השלשה המכריעה ששלחה את מכבי תל אביב לפיינל פור 2004. המאמן הליטאי בן ה-53 מציב סגל שבנוי כמעט כולו על שחקנים מקומיים, שמעל כולם בולט מינדאוגס ז'וקאוסקס הגדול, אך לצידם של השחקנים הליטאים מככבים האמריקאים ברנדון בראון ודריק לאו, בוגר וושינגטון סטייט, והלטבי ראיטיס גראפס. זה הביקור השני של שאולאי בישראל לאחר שבפעם הראשונה הפסידה 78:68 למכבי ראשון לציון בשלב הבתים ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully