וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע 1:3

עם ניר לוין לצד אבי נמני, מכבי תל אביב הציגה במחצית הראשונה בבאר שבע קבוצה שלא מזכירה את זו מלפני הפגרה: מחוברת, מסודרת, שמחה, כובשת. ייני (20), מאיוקה (35) וישראלביץ' (40) כבשו והשפילו את המארחת עם ניצחון 1:3

המחזור העשירי בליגת העל ננעל הערב (שני) באצטדיון וסרמיל, כשמכבי תל אביב גברה על הפועל באר שבע 1:3, ורשמה ניצחון ראשון אחרי שני מחזורים מאכזבים.

מכבי תל אביב, שנותרה כבר בשבת במקום הרביעי, הצליחה לצמק את הפער מיריבותיה התל אביביות, בני יהודה והפועל, לשלוש נקודות. הפועל באר שבע איבדה נקודות לראשונה אחרי שני ניצחונות, ונותרה במקום השישי.

שחקני מכבי תל אביב מברכים את שרן ייני. ברני ארדוב
נראו לגמרי אחרת. שחקני מכבי תל אביב במצב רוח חגיגי/ברני ארדוב

לא ברור אם זה היה ניר לוין, שישב על הספסל לצידו של נמני, או שמא ההגנה הנוראית של גיא עזורי בהפועל באר שבע. מה שזה לא יהיה, זה גרם למכבי תל אביב להיראות במחצית הראשונה כמו קבוצת כוכבים חדשה בליגת העל, כזו שמשתייכת ללא ספק לרביעייה הראשונה שפותחת פער גדול על שאר הקבוצות שהולכות ונחלשות.

ההתקפה של הבאר שבעים עוד בישרה טובות בדקות הראשונות של המשחק, ועד לדקה ה-20 היו לה מספר הזדמנויות שהסיטו את תשומת הלב מההגנה החלשה. אבל במכבי תל אביב זיהו את החורים, ועוד איך. שרן ייני כבש בדקה ה-20, עמנואל מאיוקה שגם בישל, הרשית בדקה ה-35 וגיז'רמו ישראלביץ' סגר בדקה ה-40 עשרים דקות של כדורגל חלומי מבית היוצר של אבי נמני וניר לוין. במחצית השניה שתי הקבוצות נרדמו, מה ששירת מצויין את הצהובים, שבכמה הבלחות גם היו קרובים לשער הרביעי. מהצד השני, המארחים הרוויחו בעיטת עונשין מ-11 מטרים שסידרה להם שער של כבוד ממאור מליקסון שלוש דקות לסיום.

בכל מקרה, צמד המאמנים החדש נמני את לוין עשה את זה כמו שצריך בסיפתח, והשאלה הגדולה היא איך הוא יתפקד במחזור הבא מול קבוצה עם הגנה "קצת" יותר טובה - מכבי חיפה.

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות ראשונה למכבי תל אביב. רוני גפני הרים כדור נהדר מצד שמאל, היישר אל תמיר כחלון שהשתלט עליו ברחבה ובעט מעל למשקוף.

דקה 7 - איביצ'ה אילייב השתלט על כדור במרכז הרחבה עם הגב לשער, הסתובב ובעט חזק, אלא שטברטקו הדף לקרן.

דקה 12 - ליאור אסולין הכניס כדור נהדר לעברו של מאור מליקסון בצד השמאלי של הרחבה, השני המשיך בבעיטה לגופו של לירן שטראובר.

דקה 18 - ליאור אסולין קיבל כדור בצד הימני של קו הרחבה, התקדם לכיוון המרכז ושחרר בעיטה מ-16 מטרים, שטראובר הדף.

דקה 20 - שער! שירן ייני פרץ משמאל והכניס כדור למאיוקה, שספק בעט ספק בישל בדאבל פס לייני, שהמשיך מזווית קשה לשער. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 30 - עמנואל מאיוקה מצא את עצמו חופשי מול טברטקו והתקדם לכיוון השער מהצד השמאלי. החלוץ הזמבי הכניע את שוערה של באר שבע, אבל הכדור פגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 35 - שער! איביצ'ה אילייב פרץ מצד שמאל, העביר את פרגל ושלח כדור רוחב נהדר לעמנואל מאיוקה, שדחק פנימה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 40 - שער! הפעם ההתקפה של מכבי תל אביב החלה בצד ימין. דור מלול שלח מסירה קטנה לתמיר כחלון, שזיהה את גיז'רמו ישראלביץ' בודד לגמרי במרכז הרחבה ושלח לו מסירת רוחב. ישראלביץ' לא פספס וקבע 0:3 למכבי תל אביב.

דקה 50 - הפועל באר שבע פתחה את המחצית בהזדמנות גדולה כשליאור אסולין הגיע למצב של אחד על אחד מול שטראובר ברחבה ובעט לגופו של שוער מכבי תל אביב.

דקה 76 - יוסי שבחון קיבל כדור מול השער ושחרר בעיטה מ-18 מטרים מעל למשקוף.

דקה 87 - סירז' נאסר מהפועל באר שבע הופל ברחבה והשופט מנשה משיח פסק פנדל. מאור מליקסון דייק מהנקודה הלבנה, 1:3 למכבי תל אביב.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה: מרקוס גלארסה, פאבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש (אוהד קדוסי, 46); אייל שן, יוסי אופיר, אביתר אילוז, דוד רביבו (סיראז' נאסר, 68), מאור מליקסון; ליאור אסולין.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, רונלד ראלדס, איגור טומאסיץ', רוני גפני, שרן ייני, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ' (ציון צמח, 78), איביצ'ה אילייב (יובל אבידור, 71), תמיר כחלון (יוסי שבחון, 64), עמנואל מאיוקה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
אפשר לנשום אוויר, לפחות לשבוע. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully