וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צר לי עליך, ניקולאי

דג'וקוביץ' הזיע קרוב לשלוש שעות לפני שניצח את דוידנקו 6:3, 4:6, 5:7. סודרלינג, שנכנס למאסטרס כמחליף, ניצח את נדאל

אחרי שרוג'ר פדרר ואנדי מארי צלחו את היום הראשון של גמר המאסטרס בלונדון בשלום, הגיעה היום (שני) ההפתעה הראשונה בבית המקביל, כשרובין סודרלינג השבדי גבר על רפאל נדאל 4:6, 4:6. סודרלינג הגיע לטורניר כמחליף, על חשבונו של אנדי רודיק הפצוע. העובדה שהוא השיג את הניצחון בשתי מערכות חשובה מאוד, שכן במידה ולשני טניסאים בבית יהיה מאזן דומה, יחס המערכות ייקבע מי יעלה לחצי הגמר.

הרבה אנשים ציפו מנדאל לחזור ולהציג את היכולת של פעם בטורניר המסכם של השנה, מה גם שיש לו אפשרות תאורטית לחזור למקום הראשון בדירוג העולמי. אבל מי שנראה על המגרש הערב היה אותו נדאל החלש יחסית, ההססן וחסר הבטחון. סודרלינג, שהדיח את נדאל במשחק המפתיע של העונה בשמינית גמר הרולאן גארוס, ניצל את זה כדי להשיג שתי שבירות חשובות על המשטח האהוב עליו ביותר, ולנצח בשתי מערכות חלקות.

במשחק השני בבית הזה התמודד נובאק דג'וקוביץ', שנחשב אחד הפייבוריטים לזכייה בטורניר, נגד ניקולאי דוידנקו. בתום מותחן ארוך שארך 2:46 שעות, בו פיגר דג'וקוביץ' לאחר המערכה הראשונה, הוא רשם ניצחון נאה 6:3, 4:6, 5:7. השניים שמרו על ההגשה עד למשחקון החמישי, בו השניים ביצעו המון טעויות אבל דג'וקוביץ' ביצע יותר, ודוידנקו שבר ל-2:3 אחרי שהסרבי שלח את הכדור לרשת. הרוסי לא שמט את היתרון שצבר לעצמו, והמשיך לניצחון 3:6 במערכה הראשונה כשהוא שולט בקצב ולא מאפשר ליריבו (14 טעויות לא מחויבות) לסכן אותו.

במערכה השנייה דוידנקו השתמש היטב בחבטות כף היד האדירות שלו, והסתדר לא רע עם ההגשה העוצמתית של דג'וקוביץ', כשהשניים מנהלים את משחקם בעיקר מהקו האחורי וממעטים לעלות לרשת. במשחקון התשיעי דג'וקוביץ' התעלה על עצמו, מתח את הרוסי לראלי ארוך שהסתיים עם כדור ברשת, כדור שהקנה לסרבי נקודת שבירה שלישית במשחקון. דג'וקוביץ' ניצל אותה כשאילץ את דוידנקו לחבוט כדור עמוק מדי, ועלה ל-4:5. במשחקון הבא דג'וקוביץ' שמר על ריכוז והשניים הלכו למערכה שלישית ומכרעת אחרי 4:6 לזכות הסרבי.

דג'וקוביץ' המשיך במומנטום החיובי בפתיחת המערכה השלישית והשיג שבירה מיידית, וזאת לאחר שדוידנקו טופל על ידי רופא בין המערכות. דג'וקוביץ' לא הוריד את הרגל מהדוושה, והמשיך ל-1:3 כשהוא מנצל את הגשותיו החזקות. דוידנקו לא אמר נואש ואף השיג אפשרות שבירה במשחקון השישי, אך לא ניצל אותה. במשחקון העשירי דוידנקו השיג שתי אפשרויות שבירה, ובעזרת גב יד מדויקת וחזקה שלח את הכדור לאורך הקו והשווה ל-5:5. אבל דג'וקוביץ' הוכיח מדוע הוא הטניסאי שהגיע למאסטרס בכושר הטוב ביותר. הסרבי ניצל הגשות גרועות של הרוסי, שבר מיד ל-5:6, לא נכנע ללחץ וסיים את המערכה ב-5:7, וניצחון במשחק כולו.

עדכון ראשון: 18:09, 23/11/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully