וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקה לפני הקלאסיקו

ברצלונה הציגה יכולת נהדרת גם ללא מסי, זלאטן ואחרים וגברה 0:2 על אינטר חסרת האונים. ליברפול מחוץ לליגת האלופות

אמרו שברצלונה חושבת יותר מדי על האל-קלאסיקו, פפ גווארדיולה גם אמר שהוא דואג לבריאות של שחקניו, כלומר הוא שומר על מי שלא כשיר לחלוטין למשחק נגד ריאל מדריד ביום ראשון הקרוב. הטענות היו שבארסה מסתכנת בכניסה לצרה צרורה בליגת האלופות אחרי המשחק הערב (שלישי) נגד אינטר, אבל גם בלי זלאטן, לאו מסי, ויאיא טורה, אלופת אירופה עשתה הערב בית ספר לקבוצה של מוריניו, גברה עליה 0:2 ועלתה למקום הראשון בבית ו' לאחר חמישה מחזורי ליגת האלופות.

לשמחתם של הנראזורי הם עדיין מדורגים במקום השני שמספיק בשביל עלייה לשמינית הגמר וזאת אחרי שבמשחק המוקדם הערב נפרדו רובין קאזאן ודינמו קייב ב-0:0 שבדיעבד לא עזר לאף אחת מהן. בכל מקרה, הבית עדיין רחוק מסיום ובמחזור הבא תארח אינטר את רובין קאזאן, ברצלונה תתארח בדינמו קייב ולכולן יש עוד על מה לשחק.

המפגש בין ברצלונה לאינטר היה המרכזי הערב, אבל הכותרת הגדולה יותר היא ללא ספק הדחתה של ליברפול כבר בשלב הבתים. האדומים אמנם גברו הערב 0:1 על דברצן בהונגריה, אבל היו זקוקים לבשורות בדמות ניצחון של ליון בפירנצה נגד פיורנטינה והנס לא הגיע. גם תיקו היה מסייע לליברפול, אבל לפיורנטינה היו שאיפות משלה ובזכות ניצחון 0:1 היא חברה לליון והצטרפה אליה בקרב העולות לשמינית הגמר מבית ה'.

בבית ז' סביליה עלתה כבר לפני שלושה שבועות, אבל הערב הגיעה חסרת מחוייבות לרומניה והפסידה לאוניראה אורזיצ'ני המפתיעה 1:0. ניצחון של שטוטגרט 0:2 על ריינג'רס בגלזגו במשחק המקביל בישר על כך שבמחזור הבא יתארחו הרומנים אצל הגרמנים למשחק על הכרטיס השני לשמינית הגמר, כששטוטגרט תהיה חייבת ניצחון כדי לעלות.

בבית ח' הסתפקה ארסנל ב-0:2 קל על סטנדרד ליאז' כדי להבטיח סופית את עליית השלב ואת המקום הראשון וכעת היא תוכל להתרכז בליגה, שם היא רשמה כמה תוצאות מאכזבות לאחרונה. במשחק השני נפרדו אלקמאר ואולימפיאקוס ב-0:0.

בית ה'

דברצן - ליברפול 1:0

בליברפול התעקשו לומר שוב ושוב בשלושת השבועות האחרונים שהסיכוי לעלות שלב לא אבד, אבל הערב זה הפך לסופי ומהקברכ הזה האדומים שנודעו במספר קאמבקים מרשימים בעבר, כבר לא קמו. הקבוצה של רפא בניטז יצאה להונגריה ועשתה את המוטל עליה ללא פרננדו טורס הפצוע וכשבחוד דויד נ'גוג הבינוני שגם כבש, אבל התוצאה מפירנצה בישרה על כך שהאימפריה ממערב אנגליה תמשיך באירופה, אבל רק בליגת האירופית. יוסי בניון נכנס במקומו של דויד נ'גוג בדקה ה-77.

דקה 4, 0:1 לליברפול: הגנת דברצן לא הסתדרה עם הגבהה של אורליו, הכדור הגיע לדויד נ'גוג שדחק מקרוב פנימה.


פיורנטינה - ליון 0:1

בשנה שעברה הודחה פיורנטינה כבר בשלב הבתים אחרי מספר תוצאות מאכזבות מאוד ולאחר שלא נתנה פייט אמיתי לליון ובאיירן מינכן. אנשי ושחקני הוויולה אמרו אז שמה שחסר להם זה ניסיון בליגת האלופות וכעבור שנה הם תיקנו. ניצחון קטן-גדול הערב בארטמיו פרנקי בפירנצה העניק לקבוצה של צ'זארה פראנדלי עלייה נהדרת לשמינית הגמר על חשבון ליברפול.

דקה 28, 0:1 לפיורנטינה: עלי סיסוקו נאבק עם מרקו מארקיוני וספק הכשיל אותו, אבל השופט אולגריו בנקוורנסה הצביע על הכדור הלבנה. חואן ורגאס שלח את הכדור לחיבור של הוגו לוריס.

בית ו'

ברצלונה - אינטר 0:2

פפ גווארדיולה העלה הרכב שעל פניו נראה לא מספיק התקפי, כשתיירי הנרי פותח כחלוץ חוד בודד ופדרו ואינייסטה מתופקדים בכנפיים, אבל היתרון היה שלמאמן הקטלאוני היו עוד ועוד שחקנים שיודעים להחזיק בכדור ולהניע אותו וברצלונה השתלטה על המשחק במהירות וכבשה שערים מצוינים. כשהיא במינוס שני שערים אינטר כבר לא הצליחה לחזור. ברצלונה מבחינתה עשתה לעצמה שירות ענק כשעלתה למקום הראשון בבית ובנוסף צברה שיחקה נהדר וצברה בטחון לקראת האל-קלאסיקו ביום ראשון.

דקה 10, 0:1 לברצלונה: הנרי הגיע ראשון לכדור קרן והסיט עם הראש אחורה, הכדור נחת אצל ז'ראר פיקה שרק היה צריך לשים רגל ולשלוח את הכדור פנימה, למרות שהוא נמשך בחולצה על ידי טיאגו מוטה.

דקה 26, 0:2 לברצלונה: בארסה הניעה כדור במהירות, דני אלבס קיבל את הכדור בצד ימין והרים באין מפריע לרחבה, פדרו שהגיע מהקו השני בעט מהאוויר ברגל שמאל וכבש. שער קבוצתי פנטסטי של המארחת.


רובין קאזאן - דינמו קייב 0:0

המשחק הרוסי - אוקראיני פתח את משחקי הבית הצמוד והמותח ביותר בליגת האלופות השנה, כשעל המאזניים הונח המון. רובין חגגה בסוף השבוע האחרון אליפות שנייה ברציפות ורצתה לקנח עם ניצחון יוקרתי וגם חשוב מאין כמוהו לקראת המחזור האחרון. דינמו ניצחה את יריבתה במשחק הראשון ביניהן 1:3 אחרי חזרה מפיגור ושלושה שערים בתוך 19 דקות, אבל הפעם הסתפקה בהחמצות.

אחרי דקות של גישושים החלו להגיע חצאי הזדמנויות ליד שני השערים, והמהלך של המשחק הגיע בדקה ה-45, אז מספרת נהדרת של אלחנדרו דומינגז נהדפה נהדר על ידי השוער האורח, אלכסנדר שובקובסקי הוותיק. אנדריי שבצ'נקו ניסה לדחוף את חבריו קדימה ובמחצית השנייה הם בהחלט היו קרובים להבקעה, אבל התוצאה נותרה בעינה ובשני הצדדים ימתינו למשחק בין ברצלונה לאינטר כדי לדעת מאיזו עמדה יגיעו למחזור הנעילה.

בית ז'

ריינג'רס - שטוטגרט 2:0

לשטוטגרט הולך רע מאוד בליגה הגרמנית והיא עסוקה במאבקי תחתית, אבל בליגת האלופות היא עדיין לא ויתרה על מקום אפשרי בשמינית הגמר ובמחזור האחרון היא תארח את אוניראה אורזיצ'ני למשחק על כל הקופה. ריינג'רס מצידה המשיכה את ההופעות העלובות של הקבוצות הסקוטיות במפעלים היבשתיים ואיבדה סופית את הסיכוי להגיע לליגה האירופית.

דקה 16, 0:1 לשטוטגרט: חלב ניהל התקפה מצוינת, נכנס לרחבה מצד שמאל והעביר כדור רוחב, פוגרבניאק פיספס את הכדור, אבל סבסטיאן רודי שהגיע מאחור בעט שטוח ופנימה.

דקה 59, 0:2 לשטוטגרט: סבסטיאן רודי, שכבש את הראשון, פרץ באגף הימני והגביה למרכז, ההגנה הסקוטית נעלמה וזדרבקו קוזמנוביץ' נגח בקלילות פנימה משישה מטרים.


אוניראה אורזיצ'ני - סביליה 0:1

סביליה הגיעה למשחק ברומניה אחרי שהשלימה את הבטחת העלייה לשמינית הגמר וכשלרשותה 13 ניצחונות מ-16 המשחקים האחרונים ואולי העובדות הללו סייעו לרומנים להפתיע קבוצה אדישה שעלתה ללא דייגו פרוטי, סבסטיאן סקילאצ'י, רנאטו ולואיס פביאנו, שנמצאים בכושר מצוין וזכו למנוחה. אוניראה ממשיכה להפתיע והיא מרחק פסע משמינית הגמר.

דקה 45, 0:1 לאוניראה: כדור חופשי של פאבלו ברנדאן עלה לרחבה האנדלוסית ללא כתובת, אבל איביצ'ה דרגוטינוביץ', שחזר מפציעה ושיחק לראשונה מזה שלושה וחצי שבועות, נגח לשערו הוא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בית ח'

ארסנל - סטנדרד ליאז' 0:2

ערב המחזור ארסנל עדיין לא עלתה לשמינית הגמר ומה שהיא הייתה זקוקה לו זה נקודה או תוצאה טובה במחשק השני, אבל למרות שארסן ונגר שיתף כמה מחליפים, הקבוצה שלו לא התקשתה לנצח ולהשלים את העבודה כולל הבטחת המקום הראשון בבית.

דקה 35, 0:1 לארסנל: סמיר נאסרי נשלח לכדור עומק, לנדרי מואלמו האורח החליק והצרפתי שניצב לבדו מול סינאן בולאט לא נכשל וכבש.

דקה 45, 0:2 לארסנל: קירן גיבס העביר כדור משמאל לדנילסון שניצב כ-27 מטרים מהשער, הברזילאי הניף רגל ושלח כדור חזק לרשת העליונה של הבלגים. שער יפהפה.


אלקמאר - אולימפיאקוס 0:0

אולימפיאקוס אמנם הייתה יכולה לעלות כבר הערב אם היא הייתה מנצחת, אבל תודות לניצחון של ארסנל על סטנדרד ליאז' במשחק המקביל, גם הנקודה שהיא השיגה בהולנד עשתה עבורה שירות לא רע. היוונים הסתדרו ללא לוסיאנו גאלטי, דיוגו, לאונידס פנאגופולוס ואברם פפאדופולוס הפצועים וקצת אחרי ההעפלה של הנבחרת למונדיאל שני בתולדותיה, גם אולימפיאקוס נרשמת בטור ההצלחות של הכדורגל המקומי, אם כי העלייה עדיין לא הושגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully