וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל שוב נגד סוכני השחקנים

מגן מנצ'סטר יונייטד תוקף כהרגלו את הכדורגל המודרני ומאשים את הצעירים בהתפנקות: "הם לא יודעים לקבל החלטות לבד"

גארי נוויל, כדורגלן מזן הולך ונעלם שמדי כמה חודשים נותן דעתו על הכדורגל של היום ותוקף את מקומם בו של סוכני השחקנים, עושה זאת שוב. מגינה הוותיק של מנצ'סטר יונייטד טוען שכדורגלנים צעירים לא יודעים להתנהל כיום וכי סובבים אותם אנשים שעושים עבורם הכל.

"אחד מהדברים השנואים עלי זה שאני רואה שחקנים צעירים שיש להם סוכן שעושה בשבילם הכל", אמר מגן נבחרת אנגליה לשעבר, "הם לא יודעים כיצד לנהל חשבון בנק, הם לא יודעים כמה כסף הם מוציאים והם לא מסוגלים לקבל החלטות בעצמם". המגן הוסיף: "לא כל השחקנים ככה, אבל יש כאלו שתלויים בסוכנים שלהם וביועצים שלהם לחלוטין. יש סוכנים שעוזרים לשחקנים ועושים את העבודה שלהם, אבל גם יש כאלו שרומסים ומפנקים אותם".

נוויל היה מיוצג כל חייו על ידי אביו וזו כאמור אינה הפעם הראשונה בה הוא מתבטא בצורה דומה. לפני כשנתיים אמר בראיון נרחב ש"הייתי רוצה שסוכני השחקנים ייעלמו מהכדורגל. הייתי רוצה לראות ששחקנים לא נשענים כל כך על סוכניהם. השינויים לא יקרו עד שהכדורגלנים יהפכו לאחראיים למעשיהם. כדורגלנים חושבים שהם צריכים סוכנים, אבל הם לא. שחקנים צריכים עצה טובה ורואי חשבון מיומנים, אבל לא אנשים שלוקחים מהם מאות אלפי ליש"ט".

* עוד באנגליה: פורטסמות החזירה לשורותיה את השוער הבוסני אסמיר בגוביץ', שהושאל לאיפסוויץ' וזאת בגלל פציעתו של דייויד ג'יימס.

  • עוד באותו נושא:
  • גארי נויל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully