וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד: "אני יודע שרוני לוי השאיר לי קבוצה מאומנת"

המאמן החדש של מכבי פתח תקוה מאמין ביכולתו להצעיד קדימה את הקבוצה. "אין לי חשש". זוארץ: "גם ההנהלה כשלה"

נועם אשל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי פתח תקוה ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים בה היא הציגה את מאמנה החדש של הקבוצה, פרדי דוד. דוד מונה אמש (ראשון) לאחר שהמאמן הקודם רוני לוי התפטר מהתפקיד בערב של יום שבת, לאחר שפתח תקוה סיימה את משחקה בהפסד 2:1 לבני סכנין במחזור ה-10 של ליגת העל. דוד הוחתם בקבוצה, שהחליפה בשנים האחרונות לא מעט מאמנים, עד סיומה של העונה הנוכחית.

דוד: "שמח לראות הרבה אנשי תקשורת"

בפתיחת דבריו במסיבת העיתונאים אמר פרדי דוד: "אנחנו מאוד שמחים וגאים לראות כל כך הרבה אנשי תקשורת שמגיעים למועדון. זה מאשש את הדברים שאמרתי אמש, לאחר שמוניתי, שאני מגיע לאחד המועדונים הכי מכובדים בכדורגל הישראלי. היום אפשר להבין עד כמה.

"הגעתי למועדון מאוד מסודר מבחינה ניהולית ומקצועית", המשיך דוד. "המועדון הזה, למי ששכח, מגדל מזה מספר שנים שחקנים צעירים בכירים בכדורגל הישראלי ואפילו עד כדי ייצוא שחקנים לאירופה. המועדון הזה, למי ששכח, הגיע לאירופה, מה שמועדונים אחרים רצו ולא הצליחו לעשות. זה מועדון מאוד נוח לשחקנים רבים. אני יודע שרוני לוי השאיר לי קבוצה מסודרת ומאומנת עם מחויבות גדולה של כל השחקנים".

דוד סיפר על כך שלפני שהוא נפגש עם ראשי מכבי פתח תקוה הוא דיבר קודם עם המאמן המתפטר רוני לוי: "לפני הפגישה עם שינו, הרמתי טלפון לרוני לוי. עשיתי את זה קודם בעברי, שאלתי אותו אם הוא סיים את דרכו ואת כל ענייניו לשביעות רצונו במועדון, הוא נתן לי את ברכת הדרך לפני הפגישה וכך זה היה.

"אי אפשר להגיד שרוני לוי לא מאמן טוב, אי אפשר להגיד שהמנהלים של פתח תקוה לא יודעים לנהל, הדברים פשוט לא התחברו, זה קורה בכדורגל", אמר דוד שהוסיף: "אין לי חששות ולו הקטן ביותר. אם היו לי לא הייתי מגיע לפה".

זוארץ: "החלפנו מספיק מאמנים לאחרונה"

יו"ר המועדון שינו זוארץ אמר: "החל מאתמול פרדי הוא מאמן מכבי פתח תקוה, ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. החלפנו מספיק מאמנים בתקופה האחרונה. הסיכום שלנו עם פרדי זה שהוא יאמן את מכבי פתח תקוה כל עוד שני הצדדים יחפצו בכך. החלפנו מספיק מאמנים בתקופות האחרונות, התקופה של רוני לוי הייתה ארוכה יחסית למאמנים אחרים.

"סימנו לעצמנו מטרות, הצבתי אותם לפרדי והוא לקח אותם בשתי הידיים, ואמר שהוא מאמין שהוא יכול לעשות את זה", הוסיף זוארץ. "אנחנו ניתן לו את כל הגיבוי, כמובן שנספק לו את כל שנוכל בסטנדרטים של מכבי פתח תקוה.

"יש לנו משימה אחת והיא לשפר את מכבי פתח תקוה", הוסיף זוארץ. "לפעמים אנחנו מצליחים יותר ולפעמים פחות. אין ספק שההנהלה, כמו המאמנים וכמו השחקנים, כשלה ואנחנו עובדים כדי לתקן את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully