וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומיניגה: "באיירן חייבת ניצחון גדול כדי לשחרר את הלחץ"

הלחץ בבאיירן מינכן גובר בעקבות האכזבות בליגה, היו"ר רומיניגה מקווה שניצחון על מכבי חיפה יוציא אותם מהמשבר

מכבי חיפה אומנם תפגוש ביום רביעי אימפריה אירופאית בדמותה של באיירן מינכן, שגם השנה מעמידה סגל שחקנים מרשים ונהנית ממוניטין גדול ועבר מפואר, אבל נדמה שהתזמון לא יכול היה להיות נוח יותר מבחינת החיפנים. באיירן מגיעה למשחק כשהיא במצב לא נוח בליגה הגרמנית, כשהיא מדורגת במקום השביעי אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, ואחרי שאתמול (ראשון) לא הצליחה לגבור בבית על לברקוזן (1:1), התקשורת הגרמנית טוענת שמעמדו של לואי ואן חאל ממשיך להתערער והוא על סף פיטורים.

כזכור, גם בליגת האלופות לבאיירן יש רק 4 נקודות אחרי ארבעה משחקים (שני הפסדים לבורדו, תיקו מול יובה וניצחון על חיפה), והלחץ על ההנהלה הבווארית רק גובר.

"אף אחד לא אוהב לראות את המצב שלנו בטבלה", אומר יו"ר הקבוצה קרל היינץ רומיניגה, "האוהדים לא אוהבים את זה, המאמן לא אוהב את זה, השחקנים לא אוהבים את זה, וברור שגם אנחנו לא. המצב קשה".

"אנחנו חייבים ניצחון גדול כדי לשחרר את הלחץ", מוסיף רומיניגה, "היה משחק טוב מול לברקוזן, אבל מה שחשוב זה רק התוצאה, ובסופו של דבר כשלנו בניסיון שלנו לנצח. נהיה חייבים לעבוד קשה, ולקוות שהדברים יזוזו בכיוון חיובי. נקווה לעזור לואן חאל לצאת מהבור הזה. אני מאמין שניצחון גדול ביום רביעי מול חיפה יפסיק את הדיון לגבי מעמד המאמן".

ואן חאל אמר לפני המשחק ש"אני חייב לספק תוצאות טובות, כי אחרת עלולים לפטר אותי". אחרי המשחק הוא סירב להתייחס למעמדו. "הבעיה שלנו היא שאנחנו סובלים מחוסר ביטחון", אומר המאמן ההולנדי, "לא אני מחליט אם יפטרו אותי".

התקשורת הגרמנית מדברת על האכזבה מהיכולת של כמה מהשחקנים, וביניהם אריאן רובן. "בלי רובן בכושר טוב וריברי הפצוע, יובה שלטה מול באיירן באגפים כאילו מדובר בקבוצת בית ספר", נכתב בתקשורת במינכן, "ואן בומל וטומאשצ'וק מתקשים להניע את הקבוצה במרכז השדה, וגם שוונשטייגר נראה מפוחד ולא מצליח לבטא את יכולותיו הטכניות".

ביום שישי אמורה להתכנס מועצת המנהלים של הקבוצה, כשגם מעמדו של המנכ"ל הולי הנס מתחיל להיות מעורער, אחרי 30 שנה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully