וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו: זנגה פוטר, רוסי יחליפו

וולטר זנגה, השוער האגדי של אינטר והנבחרת, יוחלף על ידי דליו רוסי. זנגה הוא המאמן השביעי באיטליה שעוזב מתחילת העונה

מאמן פאלרמו ושוער העבר הגדול של אינטר ונבחרת איטליה, וולטר זנגה, פוטר מאימון הקבוצה הסיציליאנית, לאחר שזו סיימה את משחקה ביום ראשון בתיקו 1:1, בדרבי של האי נגד קטאניה.

זנגה, שאימן לפני פאלרמו את קטאניה ואז עשה מעבר מפתיע ביותר לקבוצה השנייה באי בפגרת הקיץ, הוא עוד אחד משורה ארוכה של מאמנים שמודחים מהקבוצה הוורודה על ידי הנשיא האימפולסיבי של פאלרמו, מאוריציו זאמפריני. חרף הפיטורים, זנגה הוא מאמן מוערך מאוד, כאשר באיטליה מנבאים לו עתיד מזהיר ואפילו רואים בו כיורשו ביום מן הימים של ז'וזה מוריניו בקבוצה בה שיחק את מרבית הקריירה שלו, אינטר.

"פאלרמו מודיעה שזנגה משוחרר מכל התחייבות בקבוצה הבוגרת של המועדון", כך נכתב בהודעה שהוציא המועדון באתר הרשמי של הקבוצה, שאחרי 13 מחזורים מדורגת במקום ה-12 עם 17 נקודות. דליו רוסי, שעזב את לאציו בסיומה של העונה שעברה, ירש אותו בתפקיד ומונה למאמן החדש של הקבוצה אחרי שחתם על חוזה לשנתיים.

יו"רים ונשיאים הקבוצות בארץ המגף ממשיכים להיות עם אצבע קלה מאוד על ההדק בכל הנוגע לפיטורי מאמנים, כאשר מתחילת העונה שבעה מאמנים כבר עזבו את תפקידם (שישה פוטרו, אחד התפטר). גם סיינה, שמינתה לפני פחות מחודש את מרקו ברוני כמאמן זמני, שחררה אותו, החזירה אותו לקבוצת הנוער ותמנה במקומו את אלברטו מאלסני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully