וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליונברג: "לארסנל תמיד היה קשה לשחק בחורף"

קשר העבר של התותחנים מסביר את הבעיה. "לא תמיד צריך לשחק יפה". ונגר לשחקניו: "צ'וקרים". אלרדייס יעבור ניתוח בלבו

שערו הבודד של דארן בנט בניצחונה של סנדרלנד 0:1 על ארסנל קטע לתותחנים את רצף 13 המשחקים ללא הפסד שלהם והוציא את המנג'ר ארסן ונגר משלוותו. הצרפתי היה מאוכזב מהיכולת ההתקפית של השחקנים שלו, כאשר הם נכשלו לכבוש שער, לראשונה העונה. העובדה שחלוציו, רובין ואן פרסי וניקלאס בנדטנר, נעדרו עקב פציעות פחות עניינה אותו.

אלא שוונגר לא הסתפק בכך וטען ששחקניו הם "צ'וקרים". עוד הוסיף המנג'ר הצרפתי: "היינו חסרים מחץ בהתקפה, היינו חסרים תשוקה לעבור את המגנים שלהם. בחרנו לשחק בצורה קלה ולא ללכת בכל הכוח.

"אם אתה רוצה להבקיע, אתה חייב לעבור את מגני היריבה", הוסיף ונגר. "נחנקנו במשחק. מבחינה מנטלית זו אכזבה, אפילו אכזבה גדולה בגלל שידענו שהמשחק הזה חשוב מאוד עבורנו ושאסור לנו להפסידו, אולי החסרנו בערך הקושי של המשחק באצטדיון האור".

לוונגר לא נותר מלבד לבכות את ההפסד, אלא להסתכל קדימה אל עבר שני משחקיה הבאים של הקבוצה - ביום שלישי נגד סטנדרד ליאז' בליגת האלופות וביום ראשון הבא בקרב הצמרת המסקרן נגד צ'לסי בליגה. "אנחנו קודם צריכים לחשוב ולנצח את המשחק באלופות ולשכוח מצ'לסי לעת עתה", חתם המנג'ר.

ליונברג מנתח את הבעיה העיקרית של ארסנל

מי שעוד נחלץ לנתח את ההצגה הכושלת של התותחנים בסנדרלד הוא קשר העבר של הקבוצה, השבדי פרדי ליונברג, שהסביר את אחת הבעיות העיקריות של ארסנל. "המבחן העיקרי של הקבוצה הוא בחודשי החורף, כשהמגרשים נעשים קשים יותר והמשחק הופך פיזי יותר.

"כששיחקתי בארסנל", הוסיף ליונברג, שמעביר את זמנו כעת בכיף בליגת ה-MLS האמריקאית בקבוצת סיאטל סונדרס, "תמיד היה לנו קשה בחורף - צריך להפשיל שרוולים כדי לעשות את העבודה השחורה. ארסנל שמטה הרבה פעמים בעבר נקודות בתקופה הזו של השנה. אני מקווה שהעונה זה ישתנה. בקבוצה שאני שיחקתי בה היו לנו כמה שחקנים קשוחים - מרטין קיאון, טוני אדאמס וסול קמפבל - הם כולם לא בחורים קטנים וידעו לשחק חזק.

"תמיד אהבנו לשחק כדורגל יפה על כר הדשא, אבל לעתים כאשר אתה יוצא החוצה, לבולטון לדוגמא, אתה לא יכול לשחק על הדשא. בסופו של דבר שלוש נקודות הן שלוש נקודות, ואתה חייב לקחת אותן בשיניים", הוסיף.

ליונברג גם דיבר על המנג'ר הצרפתי ארסן ונגר: "הוא תמיד היה מאמן מבריק. הוא מודע לבעיה הזו שיש לארסנל והוא ניסה לתקן אותה בשנים האחרונות. לעתים אתה צריך לחשוב 'לא איך אני משחק כדורגל יפה, אלא איך אני לוקח את הנקודות בכל מחיר, אפילו אם זו לא דרך המשחק שלי'. כשהייתי בקבוצה, הכניסו לי כל העת לראש שאנחנו חייבים לזכות בתארים, ואם לא נעשה זאת זה לא מספיק".

לסיום אף התייחס ליונברג למשחק גמר גביע האלופות נגד ברצלונה, אז כזכור, נוצחה ארסנל, כשהוא עוד שיחק בשורותיה, 2:1 והפסידה זכייה היסטורית בליגת האלופות. "אני עדיין חושב על המשחק הזה", אמר, "ואני כועס על כך ששער השוויון של בארסה הגיע מעמדת נבדל. זה מאוד מתסכל. הייתי מאוכזב תקופה ארוכה. היינו כל כך קרובים לזכות, ושיחקנו טוב מאוד. זה פגע בנו. זכינו בכל התארים, מלבד בתואר הזה וזה הרגיז אותנו מאוד".

* מנג'ר בלקבורן רוברס סם אלרדייס יעבור השבוע ניתוח בלבו, לאחר שהתלונן לאחרונה על כאבים בחזהו. לפיכך, אמור אלרדייס להיעדר משני משחקיה הבאים של הקבוצה, נגד פולהאם וסטוק סיטי. "אני אופטימי שאחזור בקרוב", אמר אלרדייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully