וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן: "צ'לסי הציעה 65 מיליון יורו על ריברי"

מנכ"ל באיירן מינכן מגלה שהכחולים הציעו סכום עתק ואת בוסינגווה עבור הצרפתי, "סאן" מדווח שהעסקה תבוצע בינואר

מנכ"ל באיירו מינכן הולי הנס מגלה כי צ'לסי הציעה 65 מיליון יורו ואת ז'וזה בוסינגווה עבור פרנק ריברי במהלך הקיץ האחרון. צ'לסי לא הייתה היחידה שהתעניינה בשחקן, והנס אף מגלה שזו לא הייתה ההצעה הגבוהה ביותר, אך עבור הגרמנים היא הייתה המשתלמת ביותר. ובכל זאת, ההצעה לא הייתה קרובה לדרישה המקורית של באיירן, 100 מיליון יורו.

"אף אחד לא הציע לנו את ה-100 מיליון שדרשנו", מספר הנס, "ההצעה הכי טובה הייתה מצ'לסי, 65 מיליון יורו ובוסינגווה. חוץ מזה גם קיבלנו הצעה בין 76 ל-80 מיליון יורו".

מנגד, המנכ"ל הבווארי מספר כי מעולם לא חש צורך לעמוד בפיתויים ולמכור את השחקן, ושריברי עצמו מעולם לא ביקש להשתחרר. "הוא תמיד אמר שהוא היה רוצה לעבור לריאל מדריד, אבל כל עוד אנחנו מתעקשים שהוא יישאר, אין לו בעיה עם זה".

מנגד, "סאן" מדווח היום (שני) כי צ'לסי תציע לריברי הצעה נוספת בינואר. הכחולים מאמינים כי הפעם באיירן לא תעמוד בפיתוי. בסטמפורד ברידג' יודעים שגם ריאל מעוניינת בשחקן, ויציעו לצרפתי 172 אלף ליש"ט לשבוע - מיליון יורו לשנה יותר מאשר מה שריאל מציעה לו.

כזכור, צ'לסי נמלטה לעת עתה בעור שיניה מהעונש שהטילה עליה אופ"א, שאסר עליה לקחת חלק בשני חלונות העברות. קרלו אנצ'לוטי אמר לרומן אברמוביץ' כי הקבוצה תצליח לעמוד בגזירה הזו בקיץ הבא אם בחורף הקרוב היא תעשה קניות גדולות, ועל פי הדיווחים, אברמוביץ' יקצה 100 מיליון ליש"ט למטרה זו.

"סאן" אף מדווח כי בצ'לסי בטוחים כי יצליחו בינואר לצרף לשורותיהם גם את סרחיו אגוארו תמורת 37.5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully