וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "ברצלונה בבעיה"

שישה ימים לקלאסיקו: שחקן ריאל מחמם את האווירה. רונאלדו ישחק מחצית, אבל פיקה לא יתייחס אליו בסלחנות. מסי כשיר

רויטרס

עריכה: גדי ויינסטוק, צילום: רויטרס

צפו בקשר ברצלונה סרחיו בוסקטס מתייחס לשערוריית תיירי הנרי

רונאלדו יחזור סופסוף לקורת רוחם של אוהדי ריאל

זהו. תקופת ההמתנה נגמרה. כריסטיאנו רונאלדו חוזר. הקשר הפורטוגלי של ריאל מדריד, שהחמיץ את עשרת המשחקים האחרונים של הקבוצה, ישוב לשחק באמצע השבוע במשחק ליגת האלופות נגד פ.צ. ציריך, כאשר הקבוצה תארח את השוויצרים במסגרת המחזור החמישי.

רונאלדו, שפתח באופן מצוין את העונה וסחב את ריאל במחזורים הראשונים, ישולב במשחק למשך כחצי שעה כדי לתרגל אותו לקראת הקלאסיקו ביום ראשון הבא נגד ברצלונה בקאמפ נואו, כששם הוא מתוכנן לשחק מחצית אחת בלבד. תוכנית העבודה לרונאלדו תוכננה בקפידה על ידי המאמן מנואל פלגריני והמנהל המקצועי חורחה ולדאנו, שהתייעצו ודנו בעניין.

גם קאקה מתכונן במרץ למשחק הגדול בליגה. הקשר הברזילאי של הבלנקוס מודע לכך שבארסה אולי משחקת כדורגל יפה יותר באופן יחסי מריאל, אולם לא סבור שבעקבות כך היא הפייבוריטית במשחק.

"ברצלונה משחקת יותר טוב מאיתנו", התוודה הקשר, "בגלל שהם משחקים ביחד תקופה ארוכה יותר וזה מה שיוצר את השינוי, הבנה בין שחקנים דורשת זמן. ברצלונה אולי משחקת טוב יותר, אבל אנחנו באופן כללי טובים יותר. אנחנו מובילים כעת את הטבלה, הם לא פייבוריטים, הם בצרות".

לסיום הפיח קאקה הרבה תקוות באוהדי ריאל כשאמר: "במועדונים גדולים יש מחזוריות. בנקודה זמן מסויימת ריאל מדריד תזכה בתארים, הרבה תארים".

פיקה: "אני אגיד לרונאלדו: 'תיזהר'

אצל ברצלונה, העניינים לא הכי טובים לאחרונה. מלבד העובדה שאריק אבידל ויא יא טורה נדבקו כנראה בשפעת החזירים, מצבה בליגת האלופות לא מזהיר והיא גם תגיע לקלאסיקו מהמקום השני לאחר התיקו שלה (1:1) בבילבאו.

החדשות הטובות שיוצאות מהקבוצה הן שלאונל מסי, שהיה בספק לקלאסיקו, אמור להיות כשיר למשחקיה הבאים של הקבוצה, נגד אינטר וריאל. פפ גווארדיולה רוצה שמסי ישחק, למרות שבמועדון הזהירו אותו שהפציעה של החלוץ הארגנטינאי הצנום יכולה להחמיר. ראש הצוות הרפואי הקודם של הקבוצה, ג'וסף בורל, אמר: "אם הוא ישחק נגד אינטר והפציעה שלו תחמיר, הוא עלול להיות בחוץ למשך חודש".

מי שלא מוטרד מכל הדברים הרעים שפוקדים את בארסה הוא ג'ראר פיקה. הבלם הספרדי מאמין שבארסה תנצח את ריאל, לא רק תנצח, אפילו תביס. "אני מקווה שלא נספוג ושניתן להם שלישייה", אמר. "במשחק כזה יש מוטיבציה מיוחדת.

"אני אמנם חבר של רונאלדו", הוסיף פיקה, "אבל במשחק הזה אני אגיד לו: 'תיזהר, אתה יכול להיפגע'. זה משחק בין בארסה לריאל, ייתכן שיהיה שם מגע...הלחץ על ריאל מדריד הוא עצום. הם הודחו מהגביע על ידי אלקורקון, כך שהרצון שלהם לזכות בטריפל גם נגוז. מה שקרה להם נגד אלקורקון לא היה צריך לקרות".

פיקה הזחוח לא סיים את דבריו מבלי להרעיף מספר שבחים על המאמן שלו, גווארדיולה: "פפ מלמד אותי להבין כדורגל ולראות את המשחק באופן שונה. זה עוזר לי להבין למה ואיך לעשות דברים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully