וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תומפסון, גם האנטר צפוי לקנס כבד

23.11.2009 / 13:43

אוהדי הפועל ירושלים דיווחו לראשי הקבוצה שהפורוורד בילה בליל משחק ההפסד לנתניה. תומפסון נקנס ב-3,000 דולר

מסתבר שיציאות עד השעות הקטנות של הלילה אינה רק נחלתם של שחקני מכבי תל אביב. לראשי הפועל ירושלים נודע ביממה האחרונה כי פורוורד הקבוצה ברנדון האנטר בילה עד השעות הקטנות של הלילה, בין שישי לשבת, וביום לאחר מכן עלה לשחק במשחק ההפסד של הקבוצה נגד אליצור מכבי נתניה (84:72).

מי שדיווח על כך לראשי המועדון הם אוהדים שראו את האנטר באחד הפאבים בירושלים. בקבוצה יעמידו את השחקן לוועדת משמעת אחרי המשחק מול שילואיי, והוא צפוי לספוג קנס כבד, ואולי אף לזכות בהשעייה לתקופה מסוימת, שכן מדובר בעבירה חמורה על הקוד האתי של המועדון.

מי שעוד ספג קנס הוא שחקן הקבוצה דיז'ון תומפסון. השחקן עמד בפני ועדת משמעת פנימית של הקבוצה, שהחליטה להטיל עליו קנס של 3,000 דולר בפועל, ובנוסף קנס של 3,000 דולר על תנאי על כל עבירה דומה. כזכור, ירושלים נאלצה לשחק נגד נתניה ללא תומפסון, בעקבות הרחקתו בניצחון הדרמטי על בני השרון שבוע קודם לכן, לאחר שחבט בקוקי בלצ'ר בעקבות עבירה בלתי ספורטיבית שהאחרון ביצע. בהנהלת ירושלים הבטיחו לטפל בנושא בתוך המועדון, ואמש הוא עמד לוועדת המשמעת, שם כאמור ספג את הקנס.

"הפועל מגדל ירושלים רואה בהתנהגותו הבלתי הולמת של תומפסון הפרה של הוראות הקוד האתי של המועדון המציין במפורש כי אלימות פיזית מצד שחקן הינה התנהגות שאין לקבלה בשום צורה", נכתב בהודעה שהוציאה הקבוצה לגבי ועדת המשמעת. תומפסון יעמוד ביום חמישי הקרוב לועדת משמעת באיגוד הכדורסל, בצוותא עם קוקי בלצ'ר, מרקו קילינגסוורת' וג'ימי בקסטר, שכמוהו הורחקו במחזור שעבר. השחקן יחזור לפעילות מחר במשחק היורוקאפ של הקבוצה מול שילואיי הליטאית.

עדכון ראשון 8:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully