וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם לא שווה את הכסף?

ל.א. גלאקסי ודייויד בקהאם הנוצצים הפסידו בגמר ה-MLS בפנדלים (5:4) לריאל סולט לייק. דונובן החטיא פנדל מכריע

ריאל סולט לייק זכתה הבוקר (שני) באליפות ה-MLS, ליגת הכדורגל האמריקאית, לאחר שגברה בגמר על לוס אנג'לס גלאקסי 4:5 בבעיטות הכרעה מ-11 מטר (אחרי 1:1 בתום 120 דקות). דייויד בקהאם, שקיווה להשיג תואר ראשון בקבוצתו ולהצדיק חלק מההשקעה הענקית בו, אומנם כבש את הפנדל שלו במהלך בעיטות ההכרעה, אבל דווקא ה-MVP של העונה ב-MLS, לנדון דונובן, היה בין אלה שהחטיאו עבור הגלאקסי בזמן האמת.

הקבוצה מלוס אנג'לס עלתה ליתרון 0:1 ארבע דקות לפני המחצית משער של מייק מגי, אחרי בישול משולב יפה של דונובן ובקהאם, אבל הקבוצה מסולט לייק, בשנתה הרביעית בליגה בסך הכל, השוותה בדקה ה-64 משער של רובי פינדלי.

ההתמודדות הייתה קשוחה ולפרקים אף אלימה, כשגם בקהאם בעצמו מעורב בכמה תיקולים בוטים, כשאחד מהם, על הקשר הארגנטינאי חאבייר מוראלס, הסתיים ביציאתו של מוראלס הפצוע מהמגרש.

המשחק, כאמור, הגיע לבעיטות מכריעות מ-11 מטר. שוער סולט לייק, ניק רימנדו, שהיה גיבור הניצחון בגמר האזורי אחרי שעצר שלוש בעיטות, עצר גם הפעם שתי בעיטות, כולל האחרונה של אדסון באדל, ואיפשר לחבריו לחגוג תואר ראשון. בקהאם, שייסע בקרוב לאיטליה ויצטרף לחבריו החדשים במילאן, ייאלץ לחפש תואר במקום אחר.

אגב, הקומישינר של הליגה סיפר היום כי לבקהאם יש אופציה להפוך לבעלים של הקבוצה ה-20 של ה-MLS, שצפויה לבוא ממונטריאול. הכדורגלן עצמו סירב להתייחס לדברים, אך ציין כי יחזור ל-ארה"ב גם בעונה הבאה, כיוון שחוזהו מסתיים רק ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully