וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפו: "רצינו גם את העשירי"

חלוץ טוטנהאם לא שבע מהחמישייה ב-1:9 המדהים על וויגאן. רדנאפ: "הוא המסיים הטוב ביותר". מרטינז: "תוצאה מפלצתית"

בוויגאן יתקשו לשכוח את היום הזה. הלאטיקס חזרו מלונדון עם הפנים בין הידיים לאחר תבוסה בתוצאה המדהימה 9:1 מול טוטנהאם. בוויגאן יכולים להתנחם. התוצאה הזו לא שברה שיאים בפרמיירליג. ב-1995 ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:9 את איפסוויץ'. ג'רמיין דפו, שכבש חמישייה, הפך לשחקן השלישי בפרמיירליג שעושה זאת אחרי אנדי קול ואלן שירר. גם טוטנהאם, אגב, כבר ניצחה בעבר 0:9 - לפני 32 שנה במשחק מול בריסטול רוברס.

בסיום המשחק נזכר הארי רדנאפ במשחק הבכורה של כמנג'ר. אז, ב-1982, בורנמות' שלו הובסה 9:0 על ידי לינקולן. הערב הוא היה בצד הנכון של התשיעייה. "הקבוצה כולה שיחקה נפלא ועבדה בשביל ג'רמיין שכבש חמישייה בהופעה מדהימה. הוא נראה כך גם באימונים ביומיים האחרונים. הוא היה כל כך חד שידעתי שאם הוא יביא את זה למשחק, הוא יקשה על רביעיית ההגנה של וויגאן", אמר המנג'ר הנרגש.

"דפו שחקן מדהים, הוא המסיים הטוב ביותר ואני בטוח שהוא יהיה בסגל למונדיאל. פאביו קאפלו יראה את השערים שהוא כבש ויתרשם כמה דפו התחזק העונה ומשתמש בכוח שלו להדוף מגנים. זו תהיה עונה נפלאה עבורו", המשיך המנג'ר לפרגן וציים לטובה גם את ארון לנון, שכבש שער אחד ובישל שלושה, ואת ניקו קרנצ'אר ששב מפציעה ונעץ את התשיעי.

"זה היה כמו חלום, מבריק", התמוגג דפו. "להבקיע תשיעייה - לא יכולנו להאמין. הסיומת שלנו הייתה מדהימה. הסתכלתי על רדנאפ כשהשערים לא הפסיקו לזרום והוא נראה המום. הרגשנו שאנחנו צריכים את המחצית השניה כדי להרוג אותם. לא רצינו להפסיק, רצינו להבקיע גם את העשירי".

45 הדקות הראשונות הסתיימו ב-0:1 לתרנגולים ולא העידו על העתיד לבוא. "במחצית השניה כבשנו שערים מדהימים. אמרתי לשחקנים בהפסקה שאנחנו צריכים לשחק כפי שפתחנו את במשחק והחלטנו ללחוץ אותם", ניסה רדנאפ להסביר את השינוי.

כשנשאל לגבי התוצאה הסופית, רדנאפ חש אי נוחות ובנימוס, ניסה לפרגן ליריבה: "אתה לא רואה הרבה תשיעיות בפרמיירליג ובכנות, יש לי הרבה כבוד למנג'ר של וויגאן (רוברט מרטינז). הוא מנג'ר צעיר ופנטסטי. זהו יום רע עבורו, אבל הוא ייצא מזה מחוזק וילמד הרבה על הקבוצה שלו. אני בטוח שבשבוע הבא הם יוציאו עצבים על היריבה".

מרטינז: "נענשנו"

רוברטו מרטינז התקשה להסביר מה עבר על שחקניו בווייט הארט ליין: "מנקודת המבט שלנו, זו הייתה הופעה רעה בצורה קיצונית, במיוחד הדרך בה אפשרנו להם לכבוש את שלושת השערים הראשונים. הצורה בה שיחקנו ב-10 הדקות הראשונות של המשחק ו-10 הדקות הראשונות של המחצית השנייה לא עמדה בסטנדרד שלנו. נענשנו, היו לנו רגעים של נאיביות אותם טוטנהאם ניצלה לכיבוש שערים".

המאמן ההמום ניסה לספק הסברים מקצועיים: "אסור שניראה כמו שנראינו עד השער הרביעי. אחר כך, הכל היה עניין של לא לאבד שחקנים בפציעה או בהרחקה לקראת השבוע הבא. התוצאה הסופית היא רגע מאכזב. נענשנו על דברים לא טובים. אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו כל השערים שספגנו במחצית השניה".

המנג'ר הספרדי אמר שהוא לוקח אחריות על התוצאה אותה כינה 'מפלצתית': "אנחנו צריכים לוודא שנתקדם מהיום הזה ולברך את טוטנהאם. כשמשחק נגמר בתוצאה כזו, צריך לתת קרדיט לקבוצה המנצחת. הם היו חדים ועשו את זה בקלות. יש לנו חדר הלבשה מלא בווינרים ושחקני אופי וקשה לי לקבל את הצורה הנאיבית בה ספגנו את ארבעת השערים הראשונים. אנחנו צריכים לעשות הערכות ולנתח מה קרה. נצא מזה מחוזקים. זהו מבחן אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully