וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הצמרת קיבלה חברה רביעית

ולנסיה התקרבה למובילות אחרי 1:3 באוסאסונה. אוואט בלט ב-1:3 של מאיורקה על אלמריה. 21 דקות לסהר בהפסד אספניול

הגדולות של הלה ליגה שיחקו כבר אתמול (שבת) וסיפקו מוליכה חדשה, ריאל מדריד. הערב (ראשון), בהשלמת משחקי המחזור ה-11, קיבלו הקבוצות שבשיפולי הצמרת הזדמנות לצמצם פערים. ולנסיה ניצלה זאת עד תום ולאחר ניצחון גדול 1:3 על אוסאסונה, עלתה למקום הרביעי כאשר היא רחוקה רק ארבע נקודות מהבלאנקוס ואותתה לשלוש הראשונות: גם אותנו צריך לקחת ברצינות.

מאיורקה עלתה למקום השישי עם ניצחון ביתי 1:3 על אלמריה, ששמר על המאזן המושלם בבית - שישה ניצחונות משישה משחקים. דודו אוואט היה מצוין בשער המקומיים שהשיגו 18 מתוך 20 הנקודות שלהם באונו אסטדי הביתי. ויאריאל ממשיכה במסע ההתאוששות לאחר שגברה במדריגאל 1:3 על ויאדוליד. בן סהר שיחק 21 דקות בהפסד הביתי של אספניול 2:0 לחטאפה.

מאיורקה - אלמריה 1:3

משהו טוב עובר על מאיורקה במגרשה הביתי, האונו אסטדי. גם במשחק לא טוב, הקבוצה מהאיים הבלריים רשמה ניצחון שישי העונה בבית ושמרה על מאזן מושלם. דודו אוואט פתח בהרכב וגילה יכולת טובה כשמנע פעמיים במחצית הראשונה שערים בטוחים מפרננדו סוריאנו במצב של אחד על אחד. בדקה ה-48 כבש גונזלו קסטרו למארחים בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל אלמריה הפעילה מכבש לחצים אדיר עד לסיום. אוואט, שספג עד כה העונה שער אחד בלבד במשחקי הבית, שיחק נהדר, אבל נכנע בסופו של דבר בדקה ה-77 כשדויד רודריגז כבש מקרוב לאחר בישול של פאבלו פיאטי. המילה האחרונה הייתה שייכת למאיורקה. ויקטור נכנס כמחליף בדקה ה-79 ודקה לסיום החזיר את היתרון למארחים. קסטרו חתם את הערב הדרמטי עם השלישי בתוספת הזמן.

אספניול - חטאפה 2:0

הקבוצה הקטנה של ברצלונה סוגרת משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. בן סהר, שכבש שלושער במדי הנבחרת הצעירה ביום רביעי, נכנס כמחליף בדקה ה-69 וכעבור ארבע דקות היה קרוב לכיבוש. הישראלי ראה את אוסקא אוסטרי מחוץ לשערו והקשית מעליו, אך הכדור נחת על גג השער. בדקה ה-79 יצאה חטאפה למתרפצת בסיומה דחק הקפטן פרנסיסקו קסקרו פנימה מטווח קרוב והשאיר את האוהדים המקומיים מתוסכלים. פדרו ריוס חתם בסיומה של עוד מתפרצת בתוספת הזמן. חטאפה חלפה על פני אספניול בדרך למקום התשיעי.

אוסאסונה - ולנסיה 3:1

צמרת הלה ליגה מצרפת הערב נציגה רביעית. אחרי הניצחון הגדול של ולנסיה, היא רחוקה רק ארבע נקודות מהמוליכה ריאל מדריד. הלוס צ'ה עשו את זה קל וסגרו את הסיפור כבר אחרי 20 דקות. דויד וייה כבש בדקה ה-12 לאחר בישול של קרלוס מרצ'נה וכעבור שמונה דקות דויד אלבלדה הכפיל בשער מרהיב בבעיטה ממרחק. וייה החזיר בישול למרצ'נה שקבע 0:3 בדקה ה-56 בעוד בעיטה אדירה ממרחק, לפני שמסעוד שוג'אי האירני צימק עבור המארחים 12 דקות מאוחר יותר. בדקה ה-64 איבדה אוסאסונה את מלך שעריה, וולטר פנדיאני, שהורחק בצהוב שני.

ויאריאל - ויאדוליד 1:3

על נילמאר עבר שבוע מצוין במדי נבחרת ברזיל עם שער ניצחון על אנגליה ועוד אחד בניצחון בעומאן. הערב, החלוץ המשיך בכושרו הנפלא עם צמד שעזר לצוללת הצהובה להמשיך במסע ההתאוששות. נילמאר נגח את הראשון בדקה השביעית לאחר הגבהה של דמיאן אסקודרו, והשלים צמד עם עוד נגיחה בדקה ה-48, הפעם מבישול של דייגו גודין. אסקודרו השלים בישול שני, הפעם לג'וזפה רוסי בדקה ה-57 ושלוש דקות מאוחר יותר צימק דייגו קוסטה עבור ויאדוליד.

במשחקים נוספים:

חרז - ספורטינג חיחון 0:0

מלאגה - סראגוסה 1:1
למלאגה: איבן גונזאלס לופס (74)
לסראגוסה: אברטון (49, בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully