וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-מכבי תל אביב: מאיוקה יפתח

חלוצה הזמבי של מכבי תל אביב תורגל בהרכב לקראת המשחק בבאר שבע (20:00, ערוץ 1). גם עזורי משנה את המערך

מכבי תל אביב סיימה אמש את הכנותיה לקראת המשחק בו תתארח (שני, 20:00, שידור חי בערוץ 1) אצל הפועל באר שבע באצטדיון וסרמיל, במשחק שינעל את המחזור ה-10 בליגת העל. הצהובים מגיעים להתמודדות אחרי הפסד להפועל תל אביב בדרבי (1:0) ותיקו נגד מכבי פתח תקוה במחזור האחרון (1:1), כאשר במועדון יודעים שאיבוד נקודות נוסף עלול לגרום ללחץ רב במערכת, במיוחד לאור העובדה שבמחזור הבא תגיע המוליכה המושלמת מכבי חיפה להתארח בבלומפילד.

הקבוצה ערכה את האימון המסכם שלה בראשון לקראת המשחק, ואחרי התרגול הטקטי נראה שבצוות המקצועי מתכננים הפתעה כאשר החלוץ הזמבי הצעיר עמנואל מאיוקה יפתח כחלוץ בודד בחוד על חשבונו של יובל אבידור שיסופסל.

המאמן ניר לוין, שצורף השבוע לצוות המקצועי ויישב על הספסל, העביר את האימון בצוותא עם המנג'ר אבי נמני והמאמן איציק עובדיה. ההתלבטות הגדולה של הצוות המקצועי היא לגבי חוליית הקישור. מקומם של שרן ייני שחוזר להרכב, ליאור ז'אן ואיביצ'ה אילייב מובטח, כאשר השניים הנוספים ייבחרו מבין יוסי שבחון, גיז'רמו ישראלביץ' ותמיר כחלון. התלבטות נוספת היתה לגבי איוש עמדת המגן הימני, אולם דור מלול יועדף שוב בהרכב על פני יובל שפונגין.

באסיפת הווידאו הטקטית שנערכה השבוע לקראת המשחק צפו השחקנים בקטעים ממשחקיה של הפועל באר שבע, וכן בקטעים ערוכים ממשחקה של הקבוצה במחזור שעבר נגד מכבי פתח תקוה.

במהלך האימון תרגלו השחקנים שמירות לחץ והתנפלות על חוליית ההגנה של באר שבע. מהבחינה ההגנתית הזהירו בצוות המקצועי את השחקנים במיוחד מהטריו - מאור מליקסון, דוד רביבו וליאור אסולין. "אם לא נמנע מהשלושה את הכדור, הם יעשו לנו הרבה צרות". לרשותם של המאמנים יעמוד סגל מלא, מלבד הקשר אנדריי קומאץ', שנותר מחוץ לסגל בגלל שאיחר לחזור ארצה ביום ממשחק נבחרתו, סלובניה, נגד רוסיה בשבוע שעבר.

הנהלת הקבוצה תצא הלילה לאחר המשחק לביקור מקצועי בגרמניה. זאת לבקשתו של הבעלים, מיטש גולדהאר, שייפגש במינכן עם היו"ר אביב בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה. במסגרת הביקור, שנקבע כבר לפני כשבועיים, יתארחו השלושה אצל באיירן מינכן וייפגשו עם נשיא הקבוצה, קרל היינץ רומיניגה. לאחר מכן יסעו לביקור בקבוצת אופנהיים בעיר מנהיים. בביקורים אלה יציגו הקבוצות הגרמניות בפני השלושה את דרכי העבודה עם קבוצות הנוער והקבוצה הבוגרת. גולדהאר, בושינסקי ושעיה ינחתו בישראל ביום חמישי.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, רונלד ראלדס, איגור טומאסיץ', רוני גפני, שרן ייני, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', איביצ'ה אילייב, תמיר כחלון (יוסי שבחון), עמנואל מאיוקה.

עזורי משנה מערך: אילוז לקישור, רק אסולין בחוד

מגן הפועל באר שבע, אביתר אילוז, צפוי לפתוח בעמדה קדמית יותר במשחק הקרוב וזאת בעקבות הגעתו של המגן הימני הארגנטינאי מרקוס גלארסה. השחקן עדיין לא עבר בבקרת התקציבים ובמועדון אמרו בוים ראשון בערב כי "בשני בבוקר תושלם העברתו". מדובר בשחרור הבינלאומי של השחקן (ITC) שהגיע למועדון, אך טרם הופקד בידי אנשי הבקרה.

באימון המסכם תרגל המאמן גיא עזורי הרכב הכולל חמישה קשרים וחלוץ בודד אחד, ליאור אסולין, כשחנן פדידה ואוהד קדוסי אמורים לפתוח על הספסל. מדובר בשינוי מערך בהשוואה להרכב הרגיל של עזורי, שכולל ארבעה קשרים ושני חלוצים. "ניצחון אחד ואנחנו מתקרבים לשלישיית הצמרת", אמרו בבאר שבע. באסיפה הטקטית, עזורי הזהיר את שחקניו ממשחק ההתקפה של מכבי תל אביב.

אוהדי באר שבע הודיעו כי טקס הפרידה מאלעד בונפלד יידחה וזאת בשל המחלוקת בין השחקן למועדון, עליה פורסם בשבוע שעבר. כזכור, בין הצדדים נוצרה מחלוקת לאחר שהשחקן דרש שהמועדון ישלם את חוזהו עד תום העונה, ואילו שם טענו כי בונפלד סירב לעבור ניתוח שישקם אותו ולמעשה הפר את החוזה. כרגע נמצאים הצדדים בהליך של בירור משפטי, כשבונפלד מאיים להגיש תביעה באמצעות ארגון השחקנים.

הרכב משוער: טברטקו קאלה: מרקוס גלארסה, פאבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, אביתר אילוז, דוד רביבו, מאור מליקסון; ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully