וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מרמורק ממשיכה להסתבך

הרחובותים שוב הפסידו, הפעם 1:0 לבית"ר/שמשון ת"א, והם עמוק במקום האחרון. הרצליה - הפועל ירושלים 1:3

אחרי השינויים בצמרת ובתחתית בסוף השבוע, משחקי אמצע השבוע בליגה הלאומית עמדו בעיקר בסימן משחקי מרכז טבלה. סקציה נס ציונה גברה על מכבי באר שבע ומאמנה החדש שרון אביטן, מכבי הרצליה המשיכה להצליח מול הפועל ירושלים ובית"ר שמשון תל אביב סיבכה עוד יותר את הפועל מרמורק.

סקציה נס ציונה - מכבי באר שבע 0:2

שני ההפסדים האחרונים גרמו לזעזוע בקבוצה השנייה של בירת הנגב, והיו"ר מוטי אבוקסיס החליט להחזיר למכבי באר שבע את שרון אביטן, אלא שגם המהלך הזה לא עזר והקבוצה הביתית הייתה זו שהשיגה ניצחון שלישי העונה, בזכות שני שערים מאוחרים. אנתוני פארקר כבש ראשון בדקה ה78 ועמאר מנצור השלים בדקה ה-90.


מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 1:3

הרצליה צברה ארבע נקודות בשני המחזורים האחרונים לפני הפגרה ונצרה ברבע גמר גביע הטוטו, אלא שמסתבר שבליגה המצב ממשיך להיות טוב. איגור קוסטרוב בדקה ה-5 ועודד גביש בדקה ה-37 העניקו להרצליה יתרון 0:2 כבר במחצית וקוסטרוב השלים צמד 11 דקות בתוך המחצית השנייה כדי לבסס את היתרון. שי אהרון רק צימק בדקה ה-78 וירושלים חוזרת להפסיד.


בית"ר שמשון תל אביב - הפועל מרמורק 0:1

הניצחון של הכח עמידר רמת גן בשבת הוריד את הרחובותים למקום האחרון וכדי להימלט ממנו הם היו זקוקים לניצחון, אבל שער בודד של אורי פסו בדקה ה-6 הכריע את המשחק. לופא קדוש ושחקניו במקום ה-8, 4 נקודות בלבד מהמקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully