וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: תעירו אותי כשמתחיל המאני טיים

לאחר הפסד במערכה הראשונה, התעורר פדרר וניצח 6:4, 5:7, 1:6 את ורדסקו. מארי גבר על דל פוטרו 3:6, 6:3, 2:6

טורניר המאסטרס בלונדון נפתח היום (ראשון) עם ניצחונו של אנדי מארי על חואן מרטין דל פוטרו 3:6, 6:3, 2:6. אחרי עונה מתישה הגיעו שמונת הטניסאים הטובים בעולם לאצטדיון ה-O2 החדיש בבירת אנגליה במאבק על התואר האחרון של 2009, והקהל המקומי יצא מרוצה ממשחק הפתיחה כשהגיבור הבריטי התגבר על אלוף ארצות הברית.

מארי, ששובץ לבית א' יחד עם דל פוטרו, רוג'ר פדרר ופרננדו ורדסקו, נטל את השליטה במשחק מהפתיחה ורכב על גל התמיכה מהקהל כדי לנצח 3:6 במערכה הראשונה, לפני שהארגנטינאי הענק התעשת במערכה השנייה אותה פתח עם 0:3 מהיר והמשיך לניצחון 3:6 משלו. פתיחת המערכה השלישית הייתה שוב של מארי, שניצל יום הגשה בינוני של דל פוטרו כדי להשתלט מחדש על העניינים ולנצח בקלות 2:6 במערכה ובמשחק כולו.

למשחק השני של היום, הגיע פרננדו ורדסקו עם דאגה מסוימת, שכן מעולם לא הצליח לגבור על פדרר, בשלושת מפגשיהם האחרונים. אלא שהפעם, הספרדי פתח מצויין את המערכה הראשונה, ושבר את השוויצרי, כדי לעלות ליתרון 1:3. ורדסקו נהנה מאחוזי הגשה ראשונה גבוהים, והציג הרבה יותר אנרגיה, שלא נתנה לפדרר לשבור אותו בחזרה, בדרך לניצחון 4:6 בסיום המערכה הראשונה.

המערכה השניה כבר היתה צמודה הרבה יותר, כשפדרר נראה שנכנס יותר ויותר למשחק, אבל הספרדי לא הניח לו לקבל כדורים קלים ולא נשבר לאורך מרבית המערכה. אלא שאז, במצב של 5:6 לזכות השוויצרי, עשה ורדסקו שתי טעויות קריטיות, ופדרר לא היה צריך יותר מזה, כדי לשבור את הספרדי, ולנצח 5:7 כדי לכפות מערכה שלישית.

פדרר המשיך את המומנטום בפתיחת המערכה המכרעת, כששבר את ורדאסקו מיד, וטס ליתרון 0:3 מבטיח. הספרדי פשוט הרים ידיים בשלב הזה, ונזכר לתת פייט רק במשחקון האחרון, כדי למנוע בייגל מביך מול המדורג ראשון בעולם. מחר יפתח אנדי רם את דרכו בטורניר הזוגות יחד עם מקס מירני, כשהצמד הישראל-בלארוסי יפגוש את הצמד הטוב בעולם, התאומים בוב ומייק בריאן (14:30, שידור ישיר בספורט 2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully