וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: תשע בכיכר

ג'רמיין דפו הפציץ חמישיה ב-1:9 ההיסטורי של טוטנהאם על וויגאן. פורטסמות הפסידה 1:0 בסטוק ונותרה במקום האחרון

אחרי שארבע הגדולות עמדו אמש (שבת) במרכז פתיחת המחזור ה-13 בפרמיירליג, נכנסו הערב למעגל המשחקים שש קבוצות נוספות. במשחק הראשון של הערב גברה בלקבורן על בולטון 0:2 בקרב תחתית חשוב בריבוק סטדיום, הודות לשער של דיייויד דאן ושער עצמי של סם ריקטס.

לאחר מכן קיבלנו את הדובדבן האמיתי של המחזור. טוטנהאם, שנעה בין אכזבה להצלחה, נתנה את אחת ההצגות הגדולות שלה בשנים האחרונות, עם 1:9 יוצא דופן על וויגאן המסכנה, כשג'רמיין דפו הנהדר מככב עם חמישיה בלתי נשכחת. במשחק שהשלים את המחזור המשיכה פורטסמות לשקוע עם הפסד 1:0 לסטוק סיטי.

טוטנהאם - וויגאן 1:9

אחרי ה-0:2 על סנדרלנד במחזור הקודם, טוטנהאם בוודאי הרגישה כי היא סוף סוף יכולה לצאת לדרך חדשה אחרי שני ההפסדים הרצופים לארסנל וסטוק. ובכן, אחרי תשעים הדקות המדהימות הערב, אין ספק שהמשבר, כביכול, בו היו מצויים התרנגולים, חלף כלא היה. החבורה של הארי נתנה הצגה גדולה אל מול 36 אלף צופים בווייט הארט ליין, ונצמדה, לאור הפסדה המפתיע אמש, לארסנל במקום השלישי בפרמיירליג.

את החגיגה התחיל פיטר קראוץ' בדקה התשיעית, כשנגח מקרוב כדור גובה של ארון לנון כדי לקבוע 0:1. שאר המחצית שוחקה על מי מנוחות, ואז הגיעו 45 הדקות הבאות, ואיתן הסערה ששמה טוטנהאם. זה התחיל עם שער של ג'רמיין דפו, כוכב המשחק, בדקה ה-51, אחרי בישול נוסף של לנון, והמשיך עם חלוץ נבחרת אנגליה שהשלים צמד שלוש דקות מאוחר יותר.

וויגאן עוד הצליחה לצמק בדקה ה-57 ל-3:1 משער של פול שארנר, אלא שמשם והלאה היתה רק קבוצה אחת על המגרש, והיא היתה לונדונית. דפו השלים שלושער מופלא (תוך 7 דקות) בדקה ה-58, מבישול שלישי של ארון לנון, ובדקה ה-64 התפנה הקיצוני האנגלי הצעיר להבקיע בעצמו, מבישול של פיטר קראוץ'. אם חשבתם שטוטנהאם תסתפק ב-1:5, טעיתם. הערב כל הגשרים התמוטטו, כל המחסומים נפרצו, וכל מטאטא ירה. דפו השלים רביעיה בדקה ה-69 וחמישיה היסטורית בדקה ה-87. את הדובדבן על הקצפת שמו דייויד בנטלי המחליף, שבישל את השביעי והרשית את השמיני, וניקו קרנצ'אר, שניצל בישול נוסף של בנטלי כדי לקבוע את תוצאת המשחק בתוספת - 1:9 עצום לספרס.

בולטון - בלקבורן 2:0

ללא מאמנה, סם אלרדייס, שהחמיץ את המפגש עם האקסית המיתולוגית בגלל ניתוח שעבר, יצאו הרוברס לבולטון במטרה להשיג שלוש נקודות חשובות בקרבות התחתית, ועשו בדיוק את זה, על מנת להאריך את רצף הנצחונות הצנוע לשניים. הניצחון הזה משמעותי עוד יותר לבלקבורן, שעד הערב הפסידה את כל עשרת משחקי החוץ האחרונים שלה.

אלא שמנגד בולטון נמצאת בכושר רע אף היא, וההפסד הערב היה השלישי ברציפות שלה, שמשאיר אותה מתחת לקו האדום. דייויד דאן העלה את האורחת ל-0:1 בדקה ה-32 מזווית קשה אחרי בישול של ג'ייסון רוברטס, כאשר תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-73, עם שער עצמי של סם ריקטס. תמיר כהן הפצוע לא נכלל בסגל למשחק.

סטוק סיטי - פורטסמות 0:1

פורטסמות השוקעת נותרה עמוק במקום האחרון, ואחרי שהתבוסה של וולבס לצ'לסי אתמול נתנה לקבוצה של פול הארט תקווה לחלוף על פניה עם ניצחון בסטוק, הגיע ההפסד העשירי של הדרומיים העונה. פומפי פתחה היטב וקיבלה פנדל כבר בדקה השמינית אחרי שארונה דינדאן הוכשל ברחבה, אבל קווין פרינס בואטנג בעט רע ותומאס סורנסן הדף בקלות.

בדקה ה-74 שילמה פורטסמות על ההחמצה כשריקרדו פולר קיבל כדור ממת'יו את'רינגטון וכבש את השער היחיד במשחק, שסיבך עוד יותר את הכחולים המידרדרים. טל בן חיים פתח בהרכב ושיחק 90 דקות בפורטסמות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully