וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "אטו היה אולי החלוץ הטוב ביותר של ברצלונה"

נשיא אלופת אירופה ואוהדי הקבוצה יקדמו בברכה את פניו של החלוץ הקמרוני של אינטר. "אהבתי אליו תמיד תהיה קיימת"

ביום שלישי השבוע יגיע החלוץ הקמרוני סמואל אטו לקאמפ נואו למפגש במחזור החמישי בליגת האלופות נגד קבוצתו לשעבר, ברצלונה, עימה זכה בשלל תארים. אטו אמנם כבר שיחק נגד בארסה, במפגש הראשון באלופות שהסתיים ללא שערים, אבל כעת הוא מגיע למקום בו היה נערץ מאוד.

לנשיא המועדון ז'ואן לאפורטה ולקמרוני היו תמיד יחסים מורכבים. מחד, הם היו חמים מאוד, אישיים וקרובים, מאידך הם גם עלו על שרטון לא מעט פעמים, כאשר המועדון ניסה להיפטר מספר פעמים מהשחקן.

לקראת חזרתו של אטו לקטלוניה, אמר הנשיא: "אני שמח שהוא חוזר לכאן, כי העיר ברצלונה ומועדון הכדורגל הם הבית שלו. נקבל אותו בכבוד רב, כיוון שהוא היה אחד השחקנים הטובים ביותר בהיסטוריה של בארסה. הוא היה חלוץ מצוין אצלנו, אולי הטוב ביותר שידע המועדון. אני באופן אישי מעריך אותו מאוד".

לאפורטה נשאל האם יחסיו עם אטו יכולים לחזור למסלול התקין, וענה: "כמובן. הקשר שלי והאהבה שלי אליו תמיד יהיו קיימים. אבל בכדורגל לפעמים קורה שצריך לקחת החלטות קשות מאוד. זה מה שקרה עם אטו, אולם אני רוצה לזכור את סמואל כחבר, כפי שאני עושה".

הנשיא אף התייחס לבעיה של אלופת אירופה, שמדורגת אחרי ארבעה מחזורים בצ'מפיונס ליג במקום השלישי עם חמש נקודות בלבד, כאשר היא כבשה רק שלושה שערי זכות. "כן, אנחנו במצב קשה מאוד, אבל זה תלוי בנו", אמר לאפורטה. "יש לנו נגד אינטר בבית ואז משחק חוץ נגד דינמו קייב בחוץ. זה לבטח לא יהיה קל, אלא שיש לי הרבה ביטחון בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully