וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: תענית ניצחון

22.11.2009 / 14:51

שחקניה המוסלמים של הקבוצה הבטיחו שיצומו אם היא תנצח, והם יעמדו בנדר. סואן: "יש דרך חדשה, המחמאות לבלבול"

אנחת רווחה גדולה אתמול (שבת) השתחררה בבני סכנין לאחר הניצחון (1:2) על מכבי פתח תקוה באורווה אתמול במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל.

כבר היום בבוקר אפשר היה להרגיש את האופטימיות בקרב המועדון, ובסכנין מאמינים כי הקבוצה תצא לדרך חדשה לאחר ניצחון הבכורה של המאמן החדש מרקו בלבול. עוד לפני המשחק, הבטיחו שחקניה המוסלמים של הקבוצה כי אם היא תנצח הם יצומו יום שלם, וכך הם אמורים לעשות ביום שני.

למרות התחושה הטובה, בסכנין לא מסתנוורים מהניצחון ויודעים כי הקבוצה תצטרך להתחזק במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב במגן ימני ובחלוץ רחבה טוב, שני תפקידים שכרגע נראים בעיניו של בלבול חשובים במיוחד.

סואן: "קוראים לקהל שיחזור לתמוך בנו"

באופן כללי, התחושות הרעות שליוו את המועדון מתחילת העונה נרגעו מאז הגעתו של בלבול. גם השחקן הוותיק של המועדון, עבאס סואן, חושב כך: "היום אנחנו קבוצה מגובשת יותר מאשר תחילת העונה", אמר הקשר. "אפשר להגיד שהגישה של השחקנים השתנתה. אנחנו מגיעים לכל משחק מוכנים ויודעים כמעט הכול על היריבה, אנחנו אלה שמכתיבים את הקצב.

"אני לא רוצה להגיד אחרי ניצחון אחד שהשאיפות שלנו הם פתאום צמרת", הוסיף סואן, "אותנו כרגע מעניין להמשיך ולהילחם ולהשיג עוד נקודות כמו שעשינו במשחק נגד פתח תקוה כמו גברים. כבר כמה שבועות שאנחנו שווים ניצחון, גם מול הפועל תל אביב היה מגיע לנו, אבל לא הצלחנו לנצח, מרגישים שיש דרך חדשה במועדון ועל זה מגיעות המחמאות למרקו".

על המשך הדרך הוסיף הקשר: "יש לנו עוד הרבה מה להראות העונה ואני חושב שעם חיזוק נכון נהיה קבוצה הרבה יותר טובה. הכי חשוב זה לבוא לכל משחק כמו אתמול כאילו זה גמר גביע, ואז גם נחזור עם נקודות".

סואן לא שכח גם להודות לאוהדים שליוו את הקבוצה למלאבס: "כל הכבוד לקהל שהגיע לעודד אותנו ואפילו נשאר אחרי המשחק. זה עושה טוב לכולנו. נכון, הקהל של הקבוצה לא מגיע בהמוניו כמו בעבר וזה חשוב לכולם לראות את האוהדים הנפלאים שלנו חוזרים להאמין בנו. אנחנו מקווים כי עם עוד כמה תוצאות נראה אותם במגרש. יש לנו משחק נגד הפועל באר שבע שזה בעצם סוג של צומת דרכים עבורנו ואנחנו קוראים לקהל שיבוא ויתמוך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully