וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "עם הסגל הנוכחי אי אפשר היה להוציא יותר"

המאמן התפטר ממכבי פתח תקוה אחרי ההפסד 2:1 לסכנין, וטוען: "לא מצטער שבאתי לפה, אבל התזמון היה לא אידיאלי"

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, ביקש להתפטר בסיום משחק ההפסד לבני סכנין 2:1 אתמול (שבת) וההנהלה נעתרה לבקשתו. המאמן, שספג הפסד רביעי העונה, פנה בסיום המשחק להנהלת הקבוצה, שהחליטה לא לעמוד בדרכו והצדדים סיימו את שיתוף הפעולה ביניהם אחרי שהמאמן הגיע לקבוצה באמצע העונה שעברה. נכון לעכשיו, פרדי דוד ואייל לחמן הם המועמדים המובילים לאמן את הקבוצה, ובמועדון טוענים שהיום (ראשון) תיעשה פניה רשמית לשניהם. נכון להבוקר, לחמן הכחיש שמכבי פתח תקוה פנתה אליו, למרות שנראה משוחח לפני שבועיים עם עמוס לוזון באצטדיון. גורם בקבוצה טוען: "העדיפות היא לדוד".

לוי עצמו שוחח הבוקר עם גלי צה"ל ואמר: "בתקופה האחרונה היו כמה תוצאות טובות והצגנו גם מדי פעם יכולת טובה. אתמול זה כבר היה פחות טוב, אבל באופן כללי הרגשתי שהדברים לא מסתדרים כמו שאני רוצה. בסגל הנוכחי של מכבי פתח תקוה, אני לא חושב שאפשר להשיג הרבה יותר. אולי למישהו יש הרגשה יש הרגשה שאפשר להוציא יותר מהקבוצה הזאת, אני לא חושב ככה.

"אני לא בא טענות, זה מה שיש. כל מאמן רוצה שיהיו לו יותר שחקנים. השאלה היא היחס בין מה שיש לך בסגל לבין הציפיות מהקבוצה. בפתח תקוה לא יכולים להתלונן מרמת המחויבות או מהמקצוענות או מהאימונים. כרגע הדברים האלה לא באו לידי ביטוי.

"אני לא מצטער שבאתי לפה. פגשתי אנשים טובים, התנסיתי באימון שונה, של קבוצות מהדרג השני. התזמון שבאתי הוא לא אידיאלי. לפעמים אפשר לאמן במכבי פתח עם סגל שחקנים אחר לגמרי, כמו עומר גולן ומורד מגמאדוב, כמו שעכשיו לדוגמה נמצאת בני יהודה, שגם היא נהנית ממחזור טוב של שחקנים".

לוי התייחס לפגיעה במועמדותו לאימון הנבחרת בעקבות ההתפטרות: "היה ברור שלא באתי לפ"ת כדי להגיע לנבחרת. אני לא חושב שזה עושה אותי למאמן פחות טוב, לא חושב שזה צריך להשפיע על המעמד שלי או שזה אומר משהו על הידע שלי".

זוארץ: "לא נשאר לי מה להגיד"

אחת הסיבות להתפטרותו של לוי נעוצה בעובדה שהמאמן קיים מספר שיחות עם ההנהלה בתקופה האחרונה, ביקש להתחזק באופן מיידי, אך זו השיבה לו בשלילה בשל קשיי תקציב. יש לציין כי לוי שקל להתפטר כבר לפני שבועיים, אך בעקבות העובדה שהקבוצה לא הפסידה בשני משחקים רצופים, הוא העדיף להישאר. לוי אמר אמש להנהלה: "במתכונת הנוכחית ועם הסגל הנוכחי, לא אוכל להוביל את הקבוצה להישגים. אין טעם שאמשיך".

זוארץ, שהודיע על כך לתקשורת בסיום המשחק, אמר ללוי כי הוא לא יעמוד בדרכו. מבחינת הנשיא עמוס לוזון לא הייתה בעיה שלוי יישאר וגורם בקבוצה אמר: "אם הוא לא היה מודיע על כך שהוא רוצה לעזוב, לא היינו מפטרים אותו". בימים הקרובים יבחנו בקבוצה מועמדים לתפקיד המאמן.

בעונה שעברה הוליך לוי את פתח תקוה למקום השביעי והעונה אחרי עשרה משחקים פתח תקוה נשרה למקום התשיעי בעקבות אותו הפסד לסכנין. במהלך עשרת המשחקים הללו פתח תקוה צברה שני ניצחונות בלבד, ארבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים, כאשר הקבוצה כבשה עשרה שערים בלבד וספגה 14.

במהלך השבוע אירע עימות חריף באימון הקבוצה, כאשר רוני לוי גער בדני פרדה ואמר לו: "פישר קטן, מה אתה עושה? החוצה". האירוע הזה מסמל אולי את אחד מהאירועים שגרמו ללוי לאבד שליטה על השחקנים שלו, שהציגו יכולת חלשה נגד סכנין.

בסיום משחק ההפסד לסכנין ניסה היו"ר שינו זוארץ לנחם את השחקנים בחדר ההלבשה, אלא שאז נכנס לשם עמוס לוזון ואמר לו: "מה אתה מנחם את האפסים האלה? הבאתי להם את המאמן מספר אחד בארץ".

בלבול: "לנצח בפתח תקוה זו משימה לא קלה"

מרקו בלבול, שמונה לא מכבר למאמן בני סכנין, השיג עם הקבוצה ניצחון ראשון בליגה. בסיום המשחק אמר המאמן המנצח: "קודם כל, אני מאוד שמח על הניצחון. חיכינו לזה כבר כמה משחקים ואני שמח שזה הגיע היום.

"לנצח בפתח תקוה זו משימה לא קלה ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה", הוסיף המאמן. "השחקנים הוכיחו במשחק הזה אופי ומוטיבציה. הכי חשוב לשמור המשכיות. אמרתי כבר שזו קבוצה עם חלק קדמי צעיר מאוד והניצחון היום נותן לשחקנים ביטחון, אבל יחד עם זאת אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה".

שוער סכנין מאיר כהן אמר: "אנחנו בעיקר מבסוטים. אחרי תקופה לא קלה שעברה על המועדון הניצחון הזה מאוד מתוק. אני מקווה שמהיום נדע לקחת בכל משחק נקודות ולהביא את היכולת האמיתית של הקבוצה כי המקום שלנו בטבלה הוא לא המקום שאנחנו צריכים להיות.

"מאז שבלבול הגיע לקבוצה", הוסיף השוער, "אנחנו במגמת עלייה והיום ידענו לקחת את הנקודות, מה שלא עשינו נגד הפועל רעננה והפועל תל אביב. נמשיך לעבוד קשה ולהזיע באימונים והתוצאות יבואו כך".

עדכון ראשון: 21.11, 21:23
עדכון אחרון: 22.11, 8:57

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully