וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ניואל'ס סיימה בתיקו, באנפילד לבד בראש

הקבוצה של סנסיני סיימה ב-2:2 את הדרבי מול סנטרל ואיבדה נקודות קריטיות במאבק האליפות. 0:4 לבוקה על חימנסיה

ליגת האפרטורה בארגנטינה מתקרבת לסיומה, כאשר בסוף השבוע האחרון נערכו חלק ממשחקי המחזור ה-15, בעוד אחרים ייערכו ביממה הקרובה. באנפילד שמרה על הפסגה עם ניצחון חוץ גדול, 1:2 על אינדפנדיינטה וברחה מניואל'ס, שנפרדה בדרבי של רוסאריו ב-2:2 מסנטרל. ה'קלאסיקו דל באריו' בין הורקאן לסן לורנצו הסתייים בניצחון האורחים 0:2, לא לפני, כמו בהרבה משחקים אחרים בין השתיים, שהמשחק החל בהתפרעויות והתנגשויות קשות בין שני מחנות האוהדים וכן בין הקהל לשוטרים.

הורקאן - סן לורנצו 2:0

כמעט כמו בכל משחק של שתי היריבות המרות נערכו טרם המשחק עימותים קשים בין מחנות האוהדים וכן מול השוטרים. עקב ההתפרעויות הקשות נדחתה פתיחתו של הקלאסיקו בכמחצית השעה, זאת לאחר שהמשטרה ירתה גז מדמיע לכיוון המתפרעים. שחקני ומנהלי הקבוצות התבקשו להיכנס לחדרי ההלבשה כדי לא להיפגע מהגז. 20 אנשים נפצעו בהתפרעויות ושניים נעצרו על ידי כוחות המשטרה.

לאחר חצי שעה, כאשר המשחק סופסוף החל, הייתה זו סנלו שזכתה בשלוש הנקודות, ניצחון שקטע רצף של שני הפסדים של הקבוצה שהרחיקו אותה מאוד ממאבק האליפות. מגנה לשעבר של מארסיי, רנאטו סיבלי, כבש שער מוקדם בדקה התשיעית עבור סן לורנצו. בדקת הסיום של המשחק, חואן טורס חתם את התוצאה והניצחון בקלאסיקו בעבור סנלו, שאוחזת ב-26 נקודות, תשע מהמוליכה באנפילד. הקבוצה של אנחל קאפה מצידה ממשיכה בעונת הזוועה שלה עם 10 נקודות בלבד מ-15 משחקים.

טוב שיש טנקיסט

אינדפנדיינטה - באנפילד 2:1

מוליכת הליגה נקלעה לפיגור בדקה ה-49 אחרי שדאריו גנדין כבש את שער היתרון לשדים האדומים, אלא ששלוש דקות בלבד לאחר מכן לוקאס מארקה הבקיע שער עצמי ואיזן את התוצאה. בדקה ה-77, החלוץ האורוגוואי סנטיאגו 'הטנק' סילבה כבש את שער הניצחון החשוב של באנפילד, שהשאיר אותה ראשונה עם פער של שלוש נקודות טרם משחקה של יריבתה העיקרית על הצלחת, ניואל'ס אולד בויס.

ניואל'ס אולד בויס - רוסאריו סנטראל 2:2

ניואל'ס סיימה את הדרבי הלוהט של רוסאריו בתיקו ואיבדה שתי נקודות קריטיות ביותר במאבק האליפות שלה עם בנפילד. גרבאסיו נונייז (12) ודייגו צ'יטזוף (13) היממו את המארחים, שהצליחו להשוות משערים של חואקין בוגוסיאן (15), חורחה אצ'וקארו (28), אבל ייתכן שאיבוד הנקודות הזה הוא שיביא אליפות היסטורית לבאנפילד.

אסטודיאנטס - טיגרה 1:3

מחזיקת גביע הליברטדורס עדיין לא אמרה נואש לגבי האליפות בארצה, והיא מרוחקת שש נקודות מבנפילד, כאשר נותרו בקופה 12 נקודות בסך הכול. הקבוצה מלה פלאטה עלתה ליתרון מוקדם מאוד משער של מאורו בוסלי כבר בדקה הרביעית. בדקה ה-54 חרמן רה הכפיל את התוצאה, כאשר ארבע דקות לאחר מכן צימק כריסטיאן סלאיי בשער עצמי. שתי דקות לאחר מכן נסגרה מסכת השערים במשחק עם השלישי של המארחים, כאשר בוסלי כבש את השני שלו.

בוקה ג'וניורס - חימנסיה לה פלאטה 0:4

ככה רוצה לראות אלפיו באסילה את הקבוצה שלו, לאליפות זה כמובן כבר לא יספיק, ליהנות ולשמח את הקהל של בוקה אולי כן. גארי מדל (17), פדריקו אינסואה (43, 68) וניקולס גאיטן (83) אחראים על הכיבושים.

משחקים נוספים:

גודוי קרוז - ריבר פלייט 1:1
לגודוי: אריאל רוחאס (47), לריבר: מאורו רוסאלס (4).

לאנוס - קולון 0:3
כריסטיאן מנדז (42), סבסטיאן בלאנקו (50), סנטיאגו סלסידו (פנדל, 54).

אתלטיקו טוקומן - צ'אקריטה ג'וניורס 1:2
לטוקומן: סבסטיאן לונגו (45), פאביו אסקובר (74), לצ'אקריטה: עמנואל סנטוריון (43).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully