וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמה וגולסה כשירים לבאיירן, גדיר עשוי לפתוח

22.11.2009 / 13:14

קשרי מכבי חיפה ערכו אימון מלא, ספק אם גולסה יפתח. שי מימון: "חזרנו רעננים מהפגרה". שביעות רצון מרפאלוב

לאחר התבוסה שהנחילו למכבי אחי נצרת (1:4) והשיגם בכך את ניצחונם העשירי ברציפות בליגה, במכבי חיפה החלו את ההכנות למשחק נגד באיירן מינכן במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות באליאנץ ארינה.

קשרי הקבוצה, ג'ון קולמה ואייל גולסה, ערכו אימון מלא ויהיו כשירים למשחק, אך ספק אם גולסה יפתח משום שבקבוצה טוענים שהוא עדיין לא חזר לכושר משחק מלא. קולמה, שצפוי לשחק, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי.

המגן פיטר מסיללה התאמן גם הוא והוא צפוי לפתוח במשחק נגד הגרמנים, כשאחרי המשחק תינתן הערכה לגבי המשך פעילותו על ידי הצוות הרפואי. ייתכן מאוד שמוחמד גדיר יפתח נגד באיירן ואם זה יקרה עדיין לא ברור מי יפנה את מקומו. אצבעו של המגן איל משומר, שסובל משבר, גובסה והוא צפוי לפתוח ביום רביעי.

הקבוצה תצא ביום שני (11 בבוקר, שעון ישראל) בטיסה ישירה למינכן, שם תקיים אימון ערב. למחרת, יום לפני המשחק מול הגרמנים, תבקר הקבוצה בליווי אנשי תקשורת במחנה הריכוז בדכאו.

בקבוצה מחזקים את רפאלוב, ומרוצים משיתוף שחקני הבית

בלם הקבוצה שי מימון, שממשיך לגלות יכולת טובה, אמר לגבי משחק הניצחון על אחי נצרת."זה לא שהמשחק הזה היה לא כוחות. אני חושב שהצגנו משחק ברמה גבוהה מאוד. חזרנו מהפגרה רעננים ונראינו טוב. זה היה אחד המשחקים הטובים העונה.

"אני תמיד רוצה לשחק בהרכב ומקווה שאמשיך לקבל הזדמנות", הוסיף מימון. "ברור שאנחנו רוצים להבקיע שער ראשון בליגת האלופות ואני מקווה שנעשה את זה מול באיירן".

בקבוצה חיזקו אתמול את ליאור רפאלוב, שעושה רושם כי הוא מתחיל לחזור לעצמו. גורם בקבוצה אמר על הקשר: "ראינו אתמול רפאלוב שנלחם ועושה הגנה, וזה השלב החשוב ביותר בדרך חזרה למעלה".

בקבוצה היו גאים בעובדה שלא פחות משמונה שחקנים שגדלו במחלקת הנוער של המועדון הירוק מהכרמל שותפו אתמול במשחק, לא כולל שי מימון שעבר בגיל 16 וחצי לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully