וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע: "עכשיו אנחנו רוצים לנצח את מכבי ת"א"

21.11.2009 / 19:07

מאמן מכבי חיפה רעב לניצחון 11 אחרי הדריסה של אחי נצרת. רפאלוב: "לא הכל קל". מחפוד: "לא היינו קרובים לקבוצת כדורגל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה נתנה עוד תצוגת תכלית מרשימה כשהקורבן התורן היה מכבי אחי נצרת, שספגה את נחת זרועה של האלופה עם 1:4 משכנע, שגרם לאיבוד עניין כבר בשלב מוקדם של המשחק. הירוקים, שישחקו ביום רביעי נגד באיירן מינכן במחזור החמישי של ליגת האלופות קיוו להכנה טובה יותר, אבל נצרת, עם הגנה רעה שלא ממש הצליחה להגיע למשחק, הרימה דגל לבן ואיפשרה ליניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי, שלומי ארבייטמן ובירם כיאל לחגוג, כשלירוקים יש כעת עשרה ניצחונות מעשרה משחקים שבוע לפני המשחק נגד מכבי תל אביב.

רפאלוב: "לא הכל הולך לנו קל"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, היה איך לא שבע רצון בסיום המשחק, ואמר: "אני שמח שעשינו את המשחק הזה קל. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, עשינו דברים יפים בהתקפה - תנועה ללא כדור, מסירות יפות, ברגע שהמשחק הוכרע הקצב היה פחות טוב. עשינו את המשחק, כמו שהיינו צריכים, לקל. מטבע הדברים אנחנו רוצים להמשיך את הרצף שלנו ולעשות הכל ולנצח גם את המשחק ה-11 שיהיה נגד מכבי תל אביב".

לגבי המשחק של הקבוצה נגד באיירן, אמר המאמן: "מאוד מפריע לנו שלמרות המאמצים שאנחנו משקיעים, עדיין לא הצלחנו להבקיע באלופות שערים, אבל אנחנו תמיד נבוא כדי לעשות את המקסימום ולהציג כדורגל טוב".

ליאור רפאלוב, שנתן משחק מצוין אחרי שהרבה זמן התקשה לגלות יכולת מרשימה, אמר: "אני מאוד שמח שהצלחנו לנצח. זה ניצחון עשירי ברציפות וכרגע אנחנו עם הפנים לגרמניה. לא הכל הולך לנו קל, אנחנו מתאמנים קשה מאוד והשחקנים עם הרגליים על הקרקע במטרה להגיע מוכנים לכל משחק". מבחינה אישית הוסיף: "לשחקן יש תקופות יותר ופחות טובות, אבל צריך תמיד לבוא לאימונים ולהתמיד ודווקא בתקופות האלה להיות טוב יותר". על באיירן, הוסיף הקשר: "אנחנו יודעים שבאיירן חייבת את הניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי, אבל אנחנו מבחינתנו מחויבים למשחק".

מחפוד: "רציתי שנעמוד בכבוד מול מכבי חיפה"

מאמן מכבי אחי נצרת, אלי מחפוד, אמר בסיום: "מה שקרה במשחק הזה זה שלא היינו קרובים לקבוצת כדורגל, קיבלנו שערים מצחיקים, אבל אני חוזר לקטע של כבוד לקבוצות שגדולות מאיתנו. היו לנו הרבה בעיות במשחק, במיוחד במשחק ההגנה שלנו. רציתי שנעמוד בכבוד מול מכבי חיפה, וזה לא קרה. זה היה משחק קטסטרופה. אמרתי לשחקנים במחצית שאני אחליף מספר שחקנים כי מי שקיבל צ'אנס ולא הוכיח את עצמו, לא יישאר. הכבוד של המועדון נמצא לפני הכול והיום פגענו בכבוד של המועדון, ביזינו אותו, ואני אעשה סדר היכן שצריך".

"מי שביקש לעזוב את הקבוצה", הוסיף מחפוד, "אלו שני שחקנים שעברו לקבוצות בליגה א'. לגבי השוער רוסלאן ניגמטולין, הוא כבר אמר שהוא רוצה לפרוש לפני כחודשיים, אני אעשה הכול כדי למצוא שוער. אחי נצרת תישאר בליגה ותישאר בכבוד".

יניב לוזון התייחס להבדלי הכוחות ואמר: "המשחק היה צריך להיגמר בתוצאה גבוהה יותר לחיפה. פתחנו את המשחק בצורה קטסטרופלית, חיפה והפועל תל אביב הם ליגה בפני עצמה. אנחנו צריכים לקחת את הנקודות נגד קבוצות ברמה שלנו. לדעתי מלבד שתי הקבוצות הללו ואולי בני יהודה, כל שאר הקבוצות הן באותה הרמה. אנחנו ממשיכים הלאה ונקווה לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully