וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון מבקש שקט לקראת הדרבי

22.11.2009 / 13:22

מאמנה של בני יהודה כבר חושב על הפועל תל אביב, והורה לשחקניו שלא להתראיין בשבוע הקרוב. המשחק ייערך בשבת

שני שחקני הרכב של הפועל רמת גן ליוו אתמול (שבת) את מאמן בני יהודה גיא לוזון ביציאתו אל מחוץ לאצטדיון וינטר בתום המשחק בו ניצחה בני יהודה 0:2 את המארחת מרמת גן. השלושה שוחחו על המשחק ואחד משחקני רמת גן אמר ללוזון: "במחצית הראשונה הרגשנו שאנחנו משחקים מול צ'אבי ואינייסטה. שיחקתם כל כך מהר שזה היה מטורף, הגעתם לשער כל שלוש דקות". לוזון רק הינהן בראשו וחייך במבוכה.

בשכונה נרשמה שביעות רצון גדולה מהדרך בה חלפה הקבוצה על פני מוקש לא קטן במשחק חוץ וזכתה בשלוש נקודות יקרות שביססו את מעמדה של הקבוצה בצמרת הטבלה, שבוע לפני מפגש הפיסגה המרתק מול הפועל תל אביב בבלומפילד. בצוות המקצועי נתנו מחמאות לקשר הקרואטי סיניסיה ליניץ' שבלט בקישור האחורי וכן לפדרו גלבאן ואלירן עטר שעשו כמעט ככל העולה על רוחם בחלק הקדמי.

על פי הידוע יערך המשחק ביום שבת כאשר שעת המשחק תפורסם ככל הנראה במהלך היממה הקרובה. בשכונה מצפים לאצטדיון מלא בשבת, לראשונה מאז פתיחת העונה. כבר היום, החל מהשעה 15:00 תתחיל מכירת הכרטיסים המוקדמת בקיוסק "כתום", הצמוד למגרש בשכונת התקווה. בקבוצה רוצים להתרכז בשיא השקט לקראת המפגש מול האדומים והמאמן גיא לוזון החליט שהשבוע חל איסור להתראיין על השחקנים, כאשר לוזון יהיה היחיד שיידבר לקראת המשחק. "השחקנים צריכים להתרכז רק במשחק ולדבר על המגרש, אין שום טעם בדיבורים מיותרים", הסביר המאמן את החלטתו.

בנושא אחר, הבוקר פירסמו שני מנהלי האתר הרישמי של בני יהודה, עידו פרלמוטר וירון סגיב, הודעה על כך שאחרי כמעט 10 שנים יהפוך ללא רישמי וכי עתידו נמצא כעת בספק. מדובר באחד מהאתרים הרשמיים הפעילים ביותר בליגת העל, האתר עבר לאחרונה שיפוץ נרחב והוא כולל אינציקלופדיה עשירה על תולדות המועדון וכן יש בו פורום פעיל בו נהגו אוהדי הקבוצה להביע את דעותיהם מדי יום. על פי ההודעה שפירסמו פרלמוטר וסגיב באתר אין ביכולתם להמשיך לקיים את האתר מבחינה כלכלית וגם תוכנית כלכלית שהוצעה להנהלת המועדון כדי שתתמוך באתר ככל הנראה לא תצא לפועל והוא צפוי להיסגר אחרי כמעט עשור של פעילות. טרם הושגה תגובת הנהלת המועדון לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully