וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל הקבוצה לא מתפקדת, זה מעבר ליכולת"

דור בלך

22.11.2009 / 12:23

שחקנים בבית"ר יודעים שמשהו רע מאוד עובר על קבוצתם, עם זאת מעמדו של שום יציב. ורד ייבדק והוא בספק לאשדוד

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

התחושות בבית"ר ירושלים ביום שלאחר התיקו (1:1) מול הפועל עכו במסגרת המחזור ה-10 בטדי קשות ומזכירות את אלו שליוו את התבוסה הצורבת על ידי מכבי נתניה (3:0) במחזור הקודם.

"יצחק שום דיבר על שבעה נצחונות בשבעת המשחקים האלה, אבל עם איך שהקבוצה נראית כרגע גם את יתר היריבות הקלות כביכול לא ננצח בקלות", אמר שחקן בקבוצה.

גם לאחר המשחק אתמול, כמו לאחר יתר התוצאות המאכזבות השנה, בחר המאמן הבית"רי לנצור את פיו בחדר ההלבשה. המאמן קבע לשחקניו אימון היום ב-14:00, למרות שהיום היה מתוכנן יום חופשי לשחקנים, ונראה כי לפניו יערוך אסיפה בה יבהיר את מסקנותיו מהמשחק אמש.

בן בנימין שחקן הפועל עכו (מימין) מול עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים שתופס את הראש. 12068 742 14876 8142, יותם רונן
לא נותר לבית"ר אלא לתפוס את הראש. עמית בן שושן/יותם רונן, 12068 742 14876 8142

אגייאר מעדיף שלא להשקיע סכום גדול בהחלפת המאמן

על אף התוצאות המאכזבות, הפער בן 15 הנקודות ממכבי חיפה והעובדה שהקבוצה קרובה יותר למקום האחרון מאשר לראשון, מעמדו של שום עדיין יציב. בית"ר מיצתה בקיץ את מלוא תקציבה והספונסר גומא אגייאר מעדיף בינתיים שלא להשקיע סכומים נוספים עד אשר יקבל את הקבוצה לידיו מהנושים.

לא מן הנמנע כי בעקבות הזמן הארוך שצפוי לקחת ההליך המשפטי, שעדיין לא ברור איך יסתיים, יסכים אגייאר לממן את חיזוק הקבוצה במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב, אך כרגע השקעה של עוד כשני מיליון שקלים רק כדי להחליף מאמן לא נראית באופק.

לאחר שאתמול תהה בקול רם שמעון גרשון ואמר "אולי הסגל הזה לא מתאים לציפיות שיש מהקבוצה", שחקני הקבוצה דיברו בינם לבין עצמם על הנושא הזה גם כן. "זה אולי לא סגל לאליפות אבל זה כן סגל שחייב לנצח את הפועל עכו", אמר אחד מהם. "אנחנו פשוט לא נראים טוב, זה כבר מעבר לעניין האישי, כל הקבוצה לא מתפקדת. לא כקבוצה ולא בכלל", הוסיף אחר. "זה מעבר ליכולת של שחקן זה או אחר".

עידן ורד, שסוחב פציעה בכתפו כבר מספר שבועות, חש במהלך המשחק כי הכאבים מתגברים ולכן ביקש להתחלף. היום יעבור הקשר, שבנוסף לפציעה שיחק אתמול כשהוא חולה, צילום בכתף כדי לברר את חומרת הפציעה. במועדון מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה שתשבית אותו לתקופה ארוכה, אך קיים חשש כי יאלץ לנוח במשחק מול מ.ס. אשדוד בשבוע הבא.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. יותם רונן
קיים חשש שהוא ייאלץ להיעדר מהמשחק הבא. עידן ורד/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully