וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "בושה וחרפה שלא ניצחנו"

דור בלך

21.11.2009 / 21:45

מאמן בית”ר ירושלים יצחק שום ביכה את התיקו עם הפועל עכו: ”זלזלנו ביריב וספגנו". גרשון: "אולי הסגל הזה לא מתאים לציפיות מהקבוצה". תמוז: "זה לא יכול להימשך כך". הוכנבוים: ”נראה שהגאון שהוציא אותנו מהטוטו היה צריך הוכחה”

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

את המשפט "פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים" למדה הערב (שבת) בית"ר ירושלים טוב מאוד על בשרה, לאחר שסיימה את משחקה הדרמטי בתיקו 1:1 עם הפועל עכו במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל. אז נכון שהקבוצה של יצחק שום די נשדדה, כאשר השער של עכו (84, אושרי גיטא) נכבש לאחר עמדת נבדל ברורה, אבל עוד לפני כן בית"ר הייתה חייבת לסיים את המשחק, אחרי שהובילה 0:1 מכיבוש יפהפה של טוטו תמוז בדקה ה-17.

גרשון: "אולי איבדנו את יכולת ההרתעה בטדי"

אכזבה קשה שררה בסיום המשחק בחדר ההלבשה של בית"ר, כשמרבית השחקנים לא הסכימו לדבר. גם מאמן הקבוצה יצחק שום, שהצהיר לפני סדרת המשחקים הזו כי על הקבוצה לנצח את כל השבעה, ובינתיים ניצח רק אחד מתוך השלושה, סירב להתראיין לתקשורת מעבר למחוייבות לטלוויזיה.

"אנחנו חייבים לנצח משחקים כאלו, וזו בושה וחרפה שלא ניצחנו", אמר שום הזועם בסיום המשחק. כשנשאל לסיבה לפיה קבוצתו לא זכתה בשלוש נקודות, אמר: "לא הבקענו שערים, זלזלנו ביריב בזמן הלא נכון וכשאתה מזלזל אתה מקבל שער".

"יש פה ציפיות שנבנו בשלוש האחרונות ואני מקווה שנעמוד בהם", אמר בלם הקבוצה שמעון גרשון בסיום. "אולי הסגל הזה לא מתאים לציפיות הללו, ואת זה נגלה בשבועות הקרובים. שום דיבר על שבעה משחקים, אני לא מסתכל יותר מדי רחוק ומנסה לחשוב רק על השבוע הבא, בו נוכל להתחיל לצאת מהמצב הזה".

לאחר שער השוויון של עכו ועד סיום המשחק קראו אוהדי בית"ר לשום להתפטר, וכן צעקו "ביזיון" אל עבר השחקנים. "אולי איבדנו את יכולת ההרתעה בטדי, אבל זה לא העניין. כשאנחנו טובים ומשחקים טוב הכל זורם והקהל תומך בנו, כרגע אנחנו לא במצב כזה אלא במצב אחר, ואני מקווה שנצליח לצאת ממנו בקרוב כי עכשיו דברים פשוט לא מתחברים לנו".

חלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז, שכבש את שער היתרון שלא הספיק לבסוף למחזיקת הגביע, אמר: "מבחינתנו זה כמו הפסד. אכזבנו מאוד את הקהל שלנו בבית. זה הכדורגל, צריך לקבל את זה, נקווה ליותר טוב. אין לי מילים.

"היה לנו חוסר מזל שעוצר אותנו בשבועות האחרונים", הוסיף תמוז. "אני מקווה שנדע להרים את עצמנו כי ככה זה לא יכול להימשך. זה לא הולך לנו כרגע, היום אנחנו למטה. אפשר רק להתנצל בפני הקהל ולהוכיח שאפשר אחרת".

על אף ששחקני הקבוצה היו אמורים לקבל ביום ראשון יום חופשי, הודיע המאמן יצחק שום לשחקניו כי עליהם להתייצב לאימון בעקבות התיקו.

הוכנבוים: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק עם שני זרים"

בעכו כמובן שמחו מאוד על הנקודה שהצליחו לחלץ בטדי נגד היריבה הירושלמית. המאמן ירון הוכנבוים אמר בסיום: "לא בטוח שהיינו ראויים לתיקו הזה. במחצית הראשונה ממש התביישתי. זו לא הפועל עכו שלנו. אני חושב שהניצחון על הפועל חיפה לא עשה טוב לשחקנים".

על הוצאת הקבוצה שלו מטופס הטוטו אמר המאמן: "אמרתי לפני המשחק שהגאון שהוציא קבוצה שלא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים מהטוטו כנראה צריך הוכחה. לא ברור למה הטוטו כל כך זלזלו בנו, כבר הוצאנו נקודות במשחקי חוץ קשים נגד הגדולות".

כשנשאל האם הקבוצה עומדת להתחזק בזמן הקרוב, אמר המאמן: "כולי תקווה. יש כמה שחקנים שאמורים לנחות השבוע, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק עם שני זרים, אפילו עם הישראלים המוכשרים שלנו. אנחנו חייבים חמישה זרים".

כובש שער השוויון אושרי גיטא היה אופטימי עוד מלכתחילה. "קיוויתי מאוד שאכבוש את השער הזה, וידעתי שלא נבוא כדי להפסיד", אמר. "כבר הראינו שאנחנו קבוצה חזקה מנטלית שלא נשברת. זה מקום קטן וביתי אבל מלא חום ואהבה וזה סוד ההצלחה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully