וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: דויד טרזגה מושבת לחודש

חלוצה הצרפתי של יובנטוס נפצע באימון, ויצטרך לנוח לפחות 30 יום. מאמן אינטר מוריניו מרוצה מההתקפה שלו אחרי בולוניה

דויד טרזגה, חלוצה הצרפתי של יובנטוס, ייעדר מפעילות בחודש הקרוב ויחמיץ בוודאות את משחקה של יובה נגד אינטר בליגה האיטלקית. טרזגה נפצע באימון הקבוצה ביום חמישי האחרון, ובבדיקות מקיפות התגלה שהוא סובל מפציעה חמורה בשוק רגלו השמאלית.

טרזגה היה אמור לקבל פרס מיוחד במשחק הליגה נגד אודינזה ביום ראשון, בזכות השער ה-167 שלו בקבוצה. הטקס יידחה, ומאמנה של יובנטוס צ'ירו פררה ייאלץ להסתדר ללא החלוץ הספרדי, וגם ללא וינצ'נזו יאקווינטה.

מוריניו: "עכשיו אפשר להתרכז בברצלונה"

הניצחון 1:3 על בולוניה אתמול (שבת) שחרר הרבה לחץ באינטר, לא בגלל שהיא חוששת ממעמדה בצמרת הטבלה של הליגה האיטלקית, יותר בגלל המפגש נגד ברצלונה ביום שלישי הקרוב בליגת האלופות.

דייגו מיליטו, מריו באלוטלי ואסטבן קמביאסו כבשו את השערים לאינטר, ולמאמן ז'וזה מוריניו לא נותר אלא להחמיא לחוליית ההתקפה שלו, שחסרה את סמואל אטו: "יש לנו שלושה חלוצים מצויינים, כך שיכלתי לאפשר לסמואל אטו מנוחה מכיוון שהוא אמור לפתוח נגד ברצלונה. מריו באלוטלי לא שיחק השבוע ולכן הוא פתח". מוריניו לא הסכים להתייחס לדברים שאמר רק לאחרונה על באלוטלי ("אפס") ורק אמר: "אני אדבר רק על המשחק ולא על שום דבר אחר. ניצחנו בלי שום בעיות והגיע לנו לנצח. באלוטלי שיחק נורמלי והיה יציב. הוא כבש וגם החמיץ, ככה שזה היה בסדר. עכשיו אפשר להתרכז במשחק נגד ברצלונה".

מי שנשמע הרבה יותר נרגש מהנסיעה לברצלונה הוא שוערה של אינטר חוליו סזאר, שאמר: "אני כבר לא יכול לחכות לזה, מעולם לא שיחקתי בקאמפ נואו". דייגו מיליטו, שכבש את שער השמיני באינטר אמר: "השער שלי היה חשוב, והוא גם היה אחד מהאהובים עליי ביותר. אני גם מרוצה בשביל אסטבן קמביאסו, שכבש שער מדהים ואיפשר לנו לשחק רגוע יותר לקראת סיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully