וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן האנובר: "היה לנו קשה לשחק"

ארנולד ברוחינק, ראש הקבוצה שאיבדה את רוברט אנקה, סיפר על תחושות חבריו. מאמן ברמן שאף: "שיחקנו יוצא מן הכלל"

המחזור ה-13 בגרמניה נערך ברובו אמש (שבת) כאשר היום ייערך הקרב הגדול בין לברקוזן ובאיירן מינכן. במשחקי המחזור כל גרמניה עצרה לרגע ונעמדה דקת דומייה לזכרו של שוער האנובר שהתאבד, רוברט אנקה. האנובר יצאה לגלזנקירשן שם שיחקה נגד שאלקה ונוצחה 2:0.

המשחק החל כאמור עם דקת דומייה, כאשר שחקני שתי הקבוצות לובשים כולם חולצות עם הספרה 1, לזכרו של השוער המנוח. האנובר הצליחה להחזיק מעמד עד שבמחצית השנייה נחתו עליה שני השערים.

"היה לנו קשה מאוד לשחק", אמר לאחר המשחק הקפטן החדש של האנובר ארנולד ברוחינק. "היינו חייבים לצאת לשם אחרי דקת הדומייה, וברגע שהמשחק החל הצלחנו איכשהו לעשות את זה. נתנו את כל כולנו במשחק".

תוצאת המחזור הגיעה מפרייבורג, שם קרעה ורדר ברמן את הקבוצה המקומית 0:6, ניצחון שהעלה אותה, לפחות באופן זמני למקום הראשון בבונדסליגה בזכות יחס שערים עדיף על פני זה של לברקוזן.

"שיחקנו יוצא מן הכלל", אמר כשהוא מרוצה מאוד מאמן ברמן תומאס שאף. "אני חייב לברך את הקבוצה שלי בגלל שאחרי פגרת הנבחרות השחקנים שלי התחברו מהר מאוד. אנחנו הופכים לקבוצה חזקה יותר ויותר עם הזמן".

"זו תוצאה של אחדות קבוצתית והרצון הגדול שלנו לנצח את כל המשחקים", אמר חלוץ הירוקים הוגו אלמיידה, שכבש צמד במשחק. "כמובן שאנחנו רוצים לזכות באליפות, אבל אי אפשר להיסחף אחרי הניצחון הזה".

שטוטגרט ומרקוס באבל סיימו את משחקם בתיקו 1:1 עם נועלת הטבלה הרטה ברלין. "אנחנו מאוכזבים כי רצינו לנצח את המשחק הזה", אמר באבל. "אנחנו חייבים לשנות דברים במהירות האפשרית כדי להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully