וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי בספק למשחק מול ריאל מדריד

שבוע לאל קלאסיקו: כוכב ברצלונה נפצע והוחלף ב-1:1 מול בילבאו, ויחמיץ את אינטר. גווארדיולה מודאג: "זה נראה לא טוב"

לילה קשה עבר אמש (שבת) על ברצלונה. לא רק שאלופת אירופה איבדה שתי נקודות מול אתלטיק בילבאו (1:1) ואיבדה את המקום הראשון בליגה הספרדית לריאל מדריד - אלופת ספרד גם ראתה את כוכבה ליאו מסי נפצע ומוחלף בדקה ה-75. לברצלונה מצפים בשבוע הקרוב שני משחקים חשובים - נגד אינטר בליגת האלופות ונגד ריאל מדריד בליגה - ובבארסה חוששים מצבו של הארגנטינאי.

"הוצאנו אותו כי הוא סבל מכאבים", אמר בסיום המאמן פפ גווארדיולה, על מה שמסתמן כקרע בשריר הירך השמאלי, "נעשה לו בדיקות נוספות ביממה הקרובה, אבל כרגע, לפי כל הסימנים המוקדמים, זה נראה לא טוב". ההערכות הראשוניות הן שמסי יחמיץ בוודאות את המשחק מול אינטר ביום שלישי, כשהוא בספק גם לאל קלאסיקו בשבת.

בארסה, כזכור, שיחקה בלי זלאטן, שסובל ממתיחה בשריר, בלי יאיא טורה ואריק אבידל החולים, ובלי רפאל מארקז שסובל משפעת החזירים. כזכור, ביום שלישי מגיעה אלופת איטליה לקאמפ נואו, כשהפסד ביתי לאיטלקים ובמקביל ניצחון של רובין קאזאן ישאיר את אלופת אירופה מחוץ לליגת האלופות.

"לא מדאיג אותי במיוחד איבוד הנקודות", הוסיף גווארדיולה על תיקו החוץ השלישי ברציפות של בארסה, "אני יותר מודאג מההתאוששות של השחקנים שלנו ליום שלישי. כמובן שעדיף היה אם היינו במקום הראשון, אבל אנחנו חייבים להמשיך ולשחק עם מי שכשיר.

"לא ניצחנו בגלל שעשינו יותר מדי טעויות. כשהם הכניסו את טוקרו, הם התחילו לשחק על כדורים ארוכים, ואנחנו שכחנו איך לתפקד מול זה. האיצטדיון הזה גורם לך לשגות, וחייבים לתת קרדיט לבילבאו".

מדריד: "נצטרך סבלנות עם רונאלדו"

בינתיים בריאל מדריד מצב הרוח מעט יותר חיובי, למרות שהלבנים לא הרשימו במיוחד בניצחון 0:1 על סנטאנדר. אומנם הבלאנקוס במקום הראשון בתום המחזור, אבל נדמה שגם הם יודעים שיכולת לא יציבה שכזאת לא תספיק להם לזכות בתואר. ריאל פתחה את המשחק בצורה נהדרת, וכבשה שער בדקה ה-22, אך לאחר מכן האטה את הקצב ונראתה בינונית.

מאמן הקבוצה מנואל פלגריני נשמע מסופק. "אני מרוצה משלוש הנקודות ומההגנה שלנו", אמר פלגריני, "זה תמיד קשה לחזור לשחק אחרי שבועיים פגרה. סבלנו מהדחה לא נעימה מגביע המלך, אבל התאוששנו מזה בצורה לא רעה".

"אנחנו חייבים לשפר את רמת המשחק שלנו", יודע פלגריני, "אבל במשחקים שיחקנו פחות טוב והצלחנו לכבוש יותר. שלטנו במשחק, וסנטאנדר לא סיכנה את השער שלנו בכלל. ה-0:1 לא משקף את מה שקרה במגרש".

גם כובש שער הניצחון גונזאלו היגואין הביע סיפוק. "עמדנו בציפיות שלנו, וניצחנו", אמר הארגנטינאי, "אני מאושר מהשער, אבל יותר שמח מהניצחון. מול ציריך בליגת האלופות כנראה נצטרך לשחק יותר טוב כדי לנצח".

היגואין התייחס לחזרתו הצפויה של כריסטיאנו רונאלדו: "זה מאוד משמח, אבל אנחנו גם צריכים להיות זהירים וסבלניים ולזכור שהוא עבר פציעה קשה שלוקח הרבה זמן להתאושש ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully