וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצות ראווה: הצמרת מתחממת לקראת ההכרעה

טל ג'יברי ביססה את מעמדה בראש הדרוג עם 32 נקודות, לפני אמיר גרוזברד עם 26 ותומר אשר ועדי לייבוביץ' עם 24

המחזור הרביעי במסגרת תחרויות הדירוג בגביע המדינה בקפיצות ראווה לסוסים, התקיים היום (שבת) בניר דוד ובמקצה לגובה 1.30 מטר ממשיך להיות צמוד גם אחרי התחרות היום. עד לגמר הגביע שיתקיים ב-19 בדצמבר יש עוד מחזור אחד, שיתקיים ב-5 בדצמבר, והכל פתוח. טל ג'יברי מחוות נעם, עם הסוס אוניקס, השיגה 10 נקודות דירוג נוספות. ג'יברי סיימה רק במקום השני, אחרי עדי לייבוביץ' ולפני דין לאלו שסיים שלישי. בסיום מקצה הדירוג השלושה היו היחידים שסיימו את המסלול מבלי להפיל קורות בדרך. במקצה הג'אמפ-אוף, לייבוביץ' מחוות הג'וקי קלאב, עם הסוס פייר פליי, סיימה את המסלול בצורה נקייה לאחר 32.03 שניות. ג'יברי סיימה את המסלול גם כן בצורה נקייה, אבל בזמן איטי יותר, 33.84 שניות. דין לאלו מחוות הג'וקי קלאב עם הסוס סאן סוסי, סיים שלישי עם זמן מצוין, 32.01 שניות, אבל גם עם הפלה אחת שגררה ארבע נקודות חובה ודרגה אותו רק במקום השלישי.

מי שמוקם ערב המחזור במקום השני בדירוג הכללי, תומר אשר סיים היום את התחרות רק במקום השישי, ומועמד נוסף לתואר, אמיר גרוזברד הסתפק היום במקום הרביעי. עדי לייבוביץ' התחרתה פעמיים, בפעם השנייה עם הסוס לוק, איתו דורגה במקום השמיני. אחרי מקצה היום טל ג'יברי מוליכה את הטבלה עם 32 נקודות, במקום השני אמיר גרוזברד עם 26 נקודות, במקום השלישי עדי לייבוביץ' עם הסוס פייר פלי ותומר אשר, לכל אחד מהם 24 נקודות. לייבוביץ' ממוקמת גם במקום החמישי עם הסוס לוק, עם 20 נקודות. למרות הפער בצמרת, הכל עדיין פתוח בשל שיטת הניקוד, והיתרון של ג'יברי הוא יפה, אבל שביר.

במקצה ל- 1.20 מטר, וסילי טנס מחוות הגבעה ניצל את היעדרה של מאי סיון, כדי לפתוח פער משמעותי בצמרת הדירוג. טנס, שהינו רוכב אולימפי לשעבר ונמנה על בכירי המאמנים של ענף הקפיצות בישראל, סיים את המסלול ראשון עם הסוסה פיוריז ביוטי. במקום השני דורגה גלי אשכנזי מחוות ד.ב.ש עם הסוסה אולימפיה, ובמקום השלישי רועי אייל מהחווה הירוקה בכפר הירוק, עם הסוס רוקי. בעקבות תוצאות היום טנס ממוקם ראשון בדירוג המצטבר עם 14 נקודות, לפני מאי סיוון ועידו נוימן, עם 8 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully