וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "השחקנים שלי הראו אופי נהדר"

מאמן ליברפול לא נשמע מאוכזב אחרי ה-2:2 נגד מנצ'סטר סיטי. ארסן ונגר על ההפסד 1:0 לסנדרלנד: "לא הגענו מוכנים למשחק"

בארסנל קיוו לשמור את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד כדי שלא תברחנה, אבל הפסד של התותחנים 1:0 לסנדרלנד שינה מעט את התוכניות של ארסן ונגר, שנאלץ לראות את הכחולים בורחים לשמונה נקודות מהם ואת האלופה מקדימה אותם בפער של שלוש נקודות. דארן בנט כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-70, שהשאיר את ארסנל, שדווקא נראתה טוב בשבועות האחרונים, מעט מאחור.

בארסנל תלו את ההפסד בפגרת הנבחרות ובהיעדר ריכוז לנצל מצבים. "זו אכזבה גדולה, בעיקר בגלל שלא היינו ברמה שלנו", אמר ונגר בסיום המשחק. "אני מרגיש שחלק מהשחקנים התקשו להתכונן למשחק כמו שצריך, גם מבחינה מנטלית. במיוחד למשחקים כאלה, אחרי משחקי נבחרת מה שקובע זה עד כמה מהר הקבוצה יכולה להתרכז".

"כדי לזכות באליפות אתה צריך להתחבר כמה שיותר מהר ולהגיע בצורה המיטבית ליכולת עקבית", הוסיף הצרפתי. "כשאתה לא יכול לעשות זאת, אתה עלול להפסיד במשחקים כאלה. זה מכשול גדול מכיוון שאתה לא מכין את עצמך לאבד נקודות במצבים כאלה. זה לא מדאיג, אלא מתסכל מכיוון שאני יודע שיש לנו את היכולת".

בניטז: "לא פשוט לחזור מפיגור עם שני מחליפים ב-18 הדקות הראשונות"

בליברפול חוששים מהיציאה הקרובה ממירוץ האליפות. האדומים של רפא בניטז סיימו רק ב-2:2 נגד מנצ'סטר סיטי ולא היו רחוקים גם מלהפסיד אלמלא שער שוויון של יוסי בניון. בליברפול, שרחוקה 13 נקודות מהמקום הראשון, מסרבים להרים ידיים ורפא בניטז נשמע דווקא הסתכל על חצי הכוס המלאה.

"השחקנים הראו אופי נהדר היום", אמר בניטז. "זה לא פשוט לחזור מפיגור עם שני מחליפים ב-18 הדקות הראשונות, אבל השחקנים עבדו מאוד קשה וחזרנו מפיגור לתיקו ובסופו של דבר יכולנו גם לנצח. המחצית הראשונה לא הייתה פשוטה אבל שיחקנו טוב יותר בהמשך וגרמנו להם ללא מעט בעיות עם הזדמנויות נהדרות בסוף המשחק".

בניטז עדיין מצפה שליברפול תסיים את העונה מעל התכולים, למרות שקבוצתו רחוקה מהרביעיי הראשונה. "היינו שווים מולם ללא חלק גדול מההרכב הראשון שלנו", הוא אמר. "עדיין יש לנו שחקנים שצריכים לחזור ולהפוך אותנו לחזקים יותר ובעוד פרק זמן מסוים אנחנו נראה שיפור ניכר".

למרות מכת הפציעות שליברפול סובלת ממנה, יוסי בניון, שעדיין לא כשיר במאת האחוזים, נטל חלק ובניטז מצפה כבר לקרב החשוב בליגת האלופות נגד דברצן. "יוסי שיחק קצת היום והוא אמור להיות בסדר. גלן ג'ונסון ופרננדו טורס אמורים לחזור לפעילות גם כן", הוא הוסיף.

הגדולות מנצחות, המאמנים שופעים ביטחון

מי שכן רוו נחת הן צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, שהשיגו ניצחונות קלילים ששמרו אותן בפסגה. הכחולים של קרלו אנצ'לוטי הביסו 0:4 את וולבס, ואנצ'לוטי אמר בסיום: "כשאנחנו מנצחים אני שמח. כשאנחנו משחקים טוב אני גם כן שמח. היום עשינו את שניהם. יש לנו הרבה הזמנויות לכבוש וזה חשוב להשאיר שיווי משקל בקבוצה. הקבוצה שיפרה את המשחק שלה ויש לנו הרבה ביטחון. זה היה משחק קל מכיוון ששיחקנו טוב. כשצ'לסי משחקת בצורה מושלמת, קשה מאוד לשחק נגדה".

במנצ'סטר יונייטד חגגו 0:3 על אברטון אחרי ההפסד המאכזב לצ'לסי. דארן פלטשר, מייקל קאריק ואנטוניו ולנסיה השאירו את האלופה במרחק חמש נקודות מצ'לסי לפני המשחק נגד בשיקטאש באמצע השבוע בליגת האלופות.

"השער השני שם אותנו באיזור נוח ומשם אני לא חשבתי שאנחנו עלולים להפסיד", אמר אלכס פרגוסון. "אם נגיע לתחילת השנה בפער של נקודה, תהיה לנו הזדמנות טובה לזכות באליפות במחצית השנייה של העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully