וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אנחנו מצהירים על הכוונות שלנו בכל שבוע"

21.11.2009 / 22:24

מאמן בני יהודה, שגברה 0:2 על ר"ג, לא נרתע מהמפגש הקרוב מול הפועל ת"א. יובל נעים: "אני לא מחביא כוכבים על הספסל"

בני יהודה ניצחה הערב (שבת) את הפועל רמת גן 0:2 ונשארה צמודה להפועל תל אביב במקום השני בטבלה, שבוע לפני המשחק המסקרן בין שתי הקבוצות שחולמות לעצור את הדהירה של מכבי חיפה. שער מוקדם של ג'ורג' אמסיס בדקה השלישית ואחד נוסף של פדרו גלבאן בדקה ה-40 סידרו לגיא לוזון עוד שבוע רגוע, ושלחו את רמת גן השאפתנית למקום העשירי.

"במחצית הראשונה הצגנו כדורגל טוב מאוד", אמר המאמן המנצח גיא לוזון. "כבשנו שני שערים יפים מאוד ויכולנו לכבוש עוד, במחצית השנייה היה משחק פחות טוב שלנו אבל בסך הכל ניצחנו בצורה חלקה, ואני מאחל לעצמי תוצאה כזו בכל משחק חוץ".

לגבי השביעייה שכבשה הערב יריבתו הבאה, הפועל תל אביב, אמר לוזון: "גם בשבוע הבא נבוא במטרה אחת ויחידה וזה לנצח, כפי שאנחנו באים בכל משחק. אנחנו מתעסקים אך ורק בעצמנו ובאיך לשפר את היכולת שלנו, הן התקפית והן מבחינה הגנתית וזה גם מה שייקרה בשבוע הבא. אנחנו מצהירים על הכוונות שלנו בכל שבוע עם הרבה כדורגל טוב ואני לא חושב שמשחק אחד ספציפי ייקבע מי אנחנו ומה אנחנו".

לוזון התייחס גם לטענות שנשמעו מכיוונו של מאמן רמת גן יובל נעים, שספג לאורך כל המשחק קללות ושירי נאצה מאוהדי בני יהודה שישבו מאחוריו: "אני חושב שכל הקהלים בארץ וגם הקהל שלנו צריכים להתמקד אך ורק בעידוד הקבוצות שלהם. זה שמקללים מאמן או שחקן זה או אחר לא מוסיף כבוד לאף אחד. בכל המשחקים הקהל שלנו מתעסק רק בנו ומעודד אותנו, היום יכול להיות שהאוהדים קצת טעו אבל הקהל שלנו ימשיך להיות הכי הוגן בארץ ואני בטוח שזה מה שיקרה גם הלאה".

כובש אחד השערים, ג'ורג' אמסיס, אמר: "שמח מאוד על השער, הכי חשוב שניצחנו. ראיתי את אבא שלי קופץ בקהל אחרי השער וזה ריגש אותי מאוד. אין ספק שסנ ניצחון חשוב מאוד, היה לנו משחק טוב. בשבוע הבא מחכה לנו הפועל תל אביב, המשחק נגדם יהיה אופרה אחרת לגמרי. אני מקווה לקבל כמה שיותר דקות משחק במשך העונה ואני אמשיך לעבוד קשה בשביל זה".

נעים: "השופט פסל לנו גול חוקי"

בצד המפסיד, נעים לא התייחס בסלחנות ליחס של הקהל הכתום ואמר: "זו בושה וחרפה לקבוצה כמו בני יהודה שזה ההתנהגות של חלק מהקהל שלה ואני מציין שזה רק חלק. אני חושב שברובו יש להם קהל טוב, אבל כשאתה רואה ילדים בני 10 או נערות צעירות בגיל 12 שמקללות אותך בקללות שזה בושה בכלל להזכיר, אז אני חושב שזה מאפיל על המשחק ועל כל דבר אחר".

לגבי המשחק עצמו אמר נעים: "התכוננו במשך שבוע שלם למשחק הזה ואני חושב שהגול הראשון אחרי טעות חמורה בהגנה שיבש את כל התוכניות. נאלצתי לבצע חילוף מוקדם בכדי לנסות ולחזור למשחק כי במחצית הראשונה בני יהודה עשו מה שהם רוצים".

"במחצית השנייה כבר ראינו קבוצה אחרת", המשיך נעים. "וחבל כי היינו יכולים לחזור למשחק אילולא טעות של השופט שפסל לנו גול חוקי בדקה ה-65. במחצית השנייה בני יהודה לא יצרה אף מצב ואנחנו מנגד הגענו לשלושה ארבעה מצבים. אבל זה ההבדל בינינו לבין קבוצה שיש לה את גלבאן ועטר בחלק הקדמי".

בנוגע לשינויים בסגל אמר נעים: "ינואר עוד רחוק ויש לנו הרבה משחקים עד אז, כרגע זה הסגל שלנו ועם זה נעשה את המקסימום. אני לא מחביא כוכבים נסתרים על הספסל. נצטרך לראות מה אנחנו עושים, כי אנחנו עושים טעויות שטותיות בהגנה שבוע אחרי שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully