וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אוקזר יושבת שבעה

ניצחון 7 ברציפות של אוקזר (0:2 על מונאקו), העלה אותה לראשות הטבלה. בורדו הפסידה לואלנסיין, תיקו לליון עם גרנובל

אחרי הקלאסיקו שהסתיים בניצחון 0:1 של מארסיי על פריס סן ז'רמן, הסתיימו משחקי ההשלמה והליגה הצרפתית שבה ללוח הזמנים המתוכנן. בורדו חשבה להגדיל את הפער בפסגה עם כבש את שער הניצחון ב-0:1 המפתיע של קבוצתו במגרשה של האלופה. ליון התבזתה עם 1:1 מול גרנובל החלשה, עד לעונה נוכיחת קבוצת החוץ בגרועה בצרפת, אבל האורחים ניצחו 0:1 בשבאן דלמאס והשאירו פתח למהפך בפסגה. ליון יכלה לתפוס את ראשות הטבלה, אבל היא איכזבה עם 1:1 אצל גרנובל האחרונה, שחגגה נקודה שנייה בלבד העונה. אוקזר ניצלה זאת עד תום עם עוד ניצחון, השביעי ברציפות, על מונאקו 0:2.

בורדו - ואלנסיין 1:0

לורן בלאן, שבעקבות הכשלון המתמשך של ריימונד דומנק בנבחרת מוזכר לעתים תכופות יותר כמועמד לנבחרת, האמין כי הפגרה עשתה טוב לשחקניו ואיפשרה להם לצבור כוחות מחודשים כדי לתקן את הרושם מההפסד הקודם לליל. אלא שהפציעה של יוהאן גורקוף העיבה על כל התכנונים המוקדמים וללא הכוכב הגדול הכל נראה אחרת. ממאדו סמאסה, המושאל ממארסיי, הבקיע בדקה השביעית והעניק לוואלנסיין המפתיעה ניצחון רביעי בחמישה משחקים.

גרנובל - ליון 1:1

במחזור הקודם, לאחר 11 הפסדים רצופים, השיגה גרנובל סוף כל סוף את הנקודה הראשונה שלה העונה. הערב אירחה הקבוצה את ליון המאיימת במטרה לחולל סנסציה ולא הייתה רחוקה מכך. בפטימבי גומיס נכנס כמחליף ובישל לסזאר דלגאדו בדקה ה-66. שש דקות חלפו ולורן קורטואה הורחק משורותו גרנובל, אך זה לא מנע מדניאל ליובויה להשוות בדקה ה-73 ולהדהים את קלוד פואל על ספסלה של ליון. נקודה שנייה לגרנובל, עוד ערב ליגה עלוב לליון.

אוקזר - מונאקו 0:2

הריצה המטורפת של אוקזר, במהלכה ניצחה שישה משחקים רצופים לא נראית כאילו היא בדרך להיפסק. שחקניו של ז'אן פרננדז אירחו את המדורגת חמישית, ושוב אותתו כי מקומם בראש הטבלה אינו מקרי. אדמה קוליבלי העלה את המארחים ליתרון דקה לפני ההפסקה, והקפיץ את הקהל המקומי לרגליו. מונאקו ניסתה לחזור לעצמה והיתה קרובה להשוות, אבל בדקה ה-88 השלים דוולין נ'דינגה את העבודה עם שער משלו, ואוקזר ניצלה את שלוש הנקודות כדי לעלות אל המקום הראשון, נקודה מעל בורדו וליון.

ראן - לה מאן 1:2

עדיין ללא ז'רום לרואה הפצוע, הצליחה ראן לחזור למסלול הניצחונות כשגברה בביתה על לה מאן מהתחתית. הבלם קאדר מנגאן כבש מקרוב בדקה ה-10 אחרי כדור קרן, רולנד לאמה השווה עם בעיטה מרחוק בדקה ה-55, אבל המילה האחרונה הייתה של אסמואה גיאן בדקה ה-81. הפסד רביעי ברציפות ללה מאן.

לאנס - נאנסי 1:2

המארחת השיגה ניצחון שני רצוף והתרחקה מעט מהאזור המסוכן, לאחר שמחקה פיגור מול נאנסי. פול אלו אפולו העלה את נאנסי ליתרון בדקה ה-53, אך שערים של עיסאם ג'מע בדקה ה-81 וקווין מונה פאקה בדקה ה-83 העניקו את שלוש הנקודות ללאנס ומאמנה הלחוץ, ז'אן גי ואלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully