וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

מרקו בלבול חגג ניצחון בכורה בסכנין, והעלה את קבוצתו מעל לקו האדום, תודות לשערים של קאסום (13) וקאדו (36)

בהחלט ייתכן שבסיום העונה, תגיש בני סכנין שי קטן לעיר פתח תקוה. שחקניו של מרקו בלבול, שהשיגו עד להערב (שבת) רק ניצחון בודד, עשו אותו מול הפועל פתח תקוה, אבל זה היה במחזור השלישי, ומאז לא נמצא עוד ניצחון שכזה. כל זאת כמובן, עד הערב. הפעם יצאה הקבוצה לאורווה, למשחק מול מכבי פתח תקוה, וחזרה עם ניצחונה השני העונה, 1:2 שמעלה אותה מעל לקו האדום. יותר מכל, זה היה ניצחונו הראשו של בלבול כמאמנה של סכנין, ובמועדון מקווים כי מעתה והלאה, תמצא הקבוצה את דרכה במעלה הטבלה.

המארחים פתחו מצויין את המשחק, ועלו ליתרון כבר בדקה ה-4, לאחר שכדור קרן שהרים דן רומן פגע בידו של אחד משחקני בני סכנין, והשופט שרק לכדור מ-11 מטרים. עומר בוקסנבוים קיבל את הכבוד, ושלח את הכדור אל הרשת. אלא שהיתרון של פתח תקוה החזיק מעמד רק 8 דקות, ובדקה ה-13 הצליחה סכנין למצוא את השוויון. התקפה טובה של האורחים הסתיימה בקרן, ואת הכדור שהוגבהה נגח פנימה אחמד קאסום, כדי לקבוע 1:1 בשלב מוקדם של המשחק.

בדקה ה-36 הושלם המהפך של בני סכנין, כשהקבוצה שוב קיבלה כדור קרן, והפכה אותו לשער. הגבהה של חאמד גנאים מצאה את ראשו של קאסום, זה מסר אותו לקאדו, שמקרוב קבע 1:2 למארחים. במחצית השניה ניסתה סכנין בעיקר לשמור על היתרון, והמשימה לא היתה כה מסובכת, בעיקר כיוון שהמארחים לא הצליחו לסכן את שערו של מאיר כהן. בדקה ה-83 הורחק חאלד חאליילה לאחר שראה את הכרטיס הצהוב השני שלו משי שטרית בגלל התחזות, אבל גם את היתרון המספרי לא הצילחה פתח תקוה לנצל.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, אבי יחיאל, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, נאור פסר; דן רומן, ונצ'ו טרויאנוב, עומר בוקסנבוים, דני פרדה (טל בן חיים, 46), רוביל סרסור, עומר דמארי.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יאיא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חאלד חלאילה, עבאס סואן, קאדו, חמד גנאים, אחמד קאסום, ג''קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully