וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר טיילה בבולוניה

הנראזורי ערכו הכנה לקראת ברצלונה, כשגברו 1:3 על קבוצת התחתית. פארמה ניצחה את פיורנטינה 2:3 במשחק משוגע

שלושה ימים לפני המפגש המסקרן והמכריע מול ברצלונה בליגת האלופות, אינטר של ז'וזה מוריניו יצאה הערב (שבת) לבולוניה במטרה להגדיל את הפער בפסגת הליגה האיטלקית ולצאת בראש נקי לקאמפ נואו. הנראזורי עברו כמה רגעי לחץ במהלך המשחק, אך כמעט כמו תמיד בזירה המקומית ידעו לאסוף את שלוש הנקודות עם ניצחון 1:3.

סמואל אטו התחיל על הספסל של אינטר ומשם הוא ראה את דייגו מיליטו כובש בדקה ה-22 את השמיני שלו העונה, אחרי נגיחה ראשונה של לוסיו במהלך קרן. לא חלפה דקה ובולוניה מצאה את השיוויון, כשמרסלו זלאייטה, אקס יובנטוס, הכניע את ז'וליו סזאר בהתקפה מתפרצת ובניגוד למהלך המשחק.

אינטר רק הגבירה את הלחץ ובדקה ה-41 מייקון הגביה ומריו באלוטלי נגח לרשת של אמיליאנו ויויאנו. אטו החליף את באלוטלי לאחר ההפסקה, מיליטו שלח עוד כדור לקורה ובדקה ה-72 בישל לאסטבן קמביאסו הארגנטינאי את השלישי. מייקון הורחק בדקת הסיום, אבל גם זה לא מונע ממסע ההגנה על התואר של אינטר להמשיך כסדרו.

המשחק השני של הערב הפגיש את פיורנטינה עם פארמה. החבורה של צ'זארה פראנדלי אמנם הגיעה למשחק עם שני נצחונות רצופים, אך הערב הרצף הצנוע הגיע לסיומו בסיום משחק הפכפך ומעניין. אנטוניו ג'ילרדינו העלה את פיורנטינה ל-0:1 בדקה ה-25, כשנגח ראשון כדור קרן של מריו סנטאנה. פארמה מיהרה להשיב, כשחמש דקות מאוחר יותר דחק ניקולה אמורוסו הוותיק את השוויון מקרוב.

ולארי בוז'ינוב השלים את המהפך בדקה ה-52 כשקבע 1:2 לפארמה, אך ג'ילרדינו השלים צמד אישי בדקה ה-62, במה שהיה שערו השישי העונה. פארמה אמרה את המילה האחרונה, כשדוידה לנזפאמה סגר עניין לאחר כדור רוחב של כריסטיאן פאנוצ'י. 2:3 נאה לפארמה בסיום.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully