וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ סיימה את דרכה האירופית

שחקניו של גלעד מאור שוב הובסו מול פלנסבורג, הפעם 43:26 בחוץ, וייאלצו כעת להתמקד בליגה המקומית. נאמן כבש תשעה

קבוצת הכדוריד של מכבי ראשון לציון למדה שמה שהולך לה בארץ כמעט בקלות נראה הרבה יותר קשה באירופה. הצהובים סיימו הערב (שבת) את דרכם באירופה אחרי הפסד לפלנסבורג הגרמנית 43:26 והפסידו גם בגומלין הסיבוב השלישי של גביע ההתאחדות האירופית.

אלופת ישראל, שלא נסעה עם יומרות רבות מדי למשחק הגומלין בגרמניה אחרי ההפסד במשחק הראשון, פתחה את המשחק בצורה טובה יחסית כשחמש דקות מפתיחתו המארחים הובילו 0:1. אלא שכאן הגרמנים חזרו על ההצגה מבית מכבי מלפני שבוע ואחרי רבע שעה הובילו 6:14.

גלעד מאור לקח פסק זמן כדי לנסות ולעצור בזמן את המפלה, כשלאחר מכן רועי ביטון, שסיים עם 4 שערים, הקטין ל-16:9. עד המחצית הגרמנים עוד רצו ונעצרו עם הבאזר על 13:23. ראשון לציון אמנם פתחה את כיבוש השערים במחצית השניה, אבל פלנסבורג לא נעצרה, למרות שלא העבירה להילוך גבוה. לעיני 3,800 צופים הגרמנים בריצת 1:6 הגדילו את הפער ל-17 שערי הפרש בדקה ה-44, לפני שהצהובים רצו 2:5 כשיואב נאמן מציג משחק מצוין עם תשעה שערים. אלא שבהפרש שנוצר, המשחק הפך למהנה יותר ועד הסיום הגרמנים שמרו על הפער וניצחו 26:43.

עוד כבשו לראשון לציון: דור גבע ודניאל פרידמן 3 כל אחד, ג'ו מתתיה ואריאל רוזנטל 2 כל אחד, עופר לוזון, שחר הבר ונדב רובין 1 כל אחד. בשורות הגרמנים הצטיין שוב הקיצוני אגרט עם עשרה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully