וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ייני בהרכב, התלבטות בין שבחון לכחלון

21.11.2009 / 19:41

ניר לוין העביר את האימון עליו השקיף אבי נמני, ותרגל את הקשר האחורי לצד ז'אן. גם אבידור ומלול צפויים להמשיך לקבל קרדיט

שחקני מכבי תל אביב קיימו הערב (שבת) את האימון הטקטי לקראת משחק החוץ ביום שני נגד הפועל באר שבע בווסרמיל. ניר לוין שהצטרף לצוות המקצועי השבוע, העביר את האימון בצוותא עם המאמן איציק עובדיה כאשר המנג'ר אבי נמני נכח על כר הדשא ומסתפק בהערות פה ושם במהלך האימון. באסיפה הטקטית שנערכה לקראת המשחק צפו השחקנים בקטעים ממשחקיה של הפועל באר שבע וכן בקטעים ערוכים ממשחקה של הקבוצה במחזור שעבר נגד מכבי פתח תקווה.

בצוות המקצועי הרבו לערוך ניסויים לגבי ההרכב הראשון במהלך השבוע ועל פי התרגול הערב ניתן להבין שדור מלול ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני כאשר רונאלד ראלדס ואיגור טומאסיץ' מתורגלים כרגיל בעמדות הבלמים במרכז ההגנה. השינוי היחיד שמסתמן בהרכב הוא חזרתו של שרן ייני שסופסל במחזור הקודם, אל הקישור האחורי כאשר ההתלבטות בצוות המקצועי היא בין יוסי שבחון ותמיר כחלון בקישור. ליאור ז'אן ישחק לצדו של ייני בקישור האחורי וגיז'רמו ישראלביץ' יוסט לעמדה קדמית יותר בהתקפה. אחרי שבמהלך השבוע תורגלו איליה יברויאן ויובל אבידור בצוותא בחוד, נראה כי אבידור יהיה זה שייפתח לבסוף כאשר יברויאן שהחלים מפציעה ימתין להזדמנות על הספסל.

קשר נבחרת סלובניה אנדריי קומאץ' שחזר ארצה ערך היום אימון מלא עם חבריו. קומאץ' חזר ממשחקי ההצלבה של נבחרתו נגד רוסיה שבסופם הצליחה סלובניה לחולל סנסציה ולהעפיל למונדיאל. על אף העובדה שקומאץ' עצמו לא הולבש בצמד המשחקים מאמינים במכבי שאם יוחלט לבסוף לשחרר את הקשר בחלון ההעברות הקרוב בינואר, העובדה כי הוא משתייך לסגל של נבחרת שהעפילה למונדיאל, תסייע למועדון במציאת קבוצה עבורו, דבר שעשוי להניב הכנסה לא רעה בכלל לקופת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully