וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לשרף בבכורה בסנט פטרסבורג

קבוצתו של המאמן הישראלי נותרה עדיין ללא ניצחון מפתיחת העונה בליגה הרוסית אחרי הפסד 72:71 לקרסנויארסק

צביקה שרף החל הערב (שבת) את דרכו כמאמן ספרטק סנט פטרסבורג עם הפסד דרמטי 72:71 לקרסנויארסק, שהותיר את קבוצתו החדשה ללא ניצחון אחרי המחזור החמישי. שרף, שהחליף בתפקיד את אלכסנדר טריפונוביץ' שהתפטר בעקבות פתיחת העונה החלשה של הקבוצה השאפתנית, קיווה לנצל את העובדה שגם קרסנויארסק התייצבה למשחק ללא ניצחון העונה, אך הסיבירים היו אלה שחגגו ניצחון בכורה בסיום.

שחקניו של שרף היו טובים יותר במחצית הראשונה בסיומה הוליכו 28:33, אבל קרסנויארק הייתה עדיפה בשני הרבעים האחרונים, בהם הוביל אותה פרדריק ווריק, שסיים עם 19 נקודות, עד לניצחון המיוחל. את ספרטק הובילו האמריקאים ג'יימס וויט ולבאנס פילדס עם 15 נקודות כל אחד.

בינתיים בספרד, נראה שאם לא יקרה משהו חריג, ריאל מדריד עוד עלולה לסיים את העונה ללא הפסד. הבלאנקוס עלו ל-0:9 אחרי עוד ניצחון חוץ, הפעם בויאדוליד 69:87. המארחים עוד חשבו על הפתעה ברבע הראשון, אז הוליכו ב-4 הפרש, אבל או אז התעוררו שחקניו של מסינה, הפעילו מבערים וטסו ל-11:24 ברבע השני. ריאל לא עצרה, ועלתה ליתרון 21 לקראת הרבע האחרון, בו ויאדוליד יכלה רק לצמק. נוביצ'ה וליצ'קוביץ' (4 מ-5 לשלוש) וחורחה גארבחוסה (4 מ-4 לשלוש) הוליכו את קלעי ריאל עם 21 נקודות כל אחד בעוד לואיס בולוק הוסיף 13. לויאדוליד: בריאן צ'ייס 21, לאמונט בארנס 13.

לובליאנה, המשחקת בבית של מכבי תל אביב ביורוליג, השיגה ניצחון ביתי בליגה האדריאטית על שירוקי, אבל נאלצה לעבוד קשה מאוד. הסלובנים ניצחו 82:86 לאחר הארכה, ועלו למאזן 2:7. לובליאנה פתחה מצויין את המשחק, וקלעה 29 נקודות ברבע הראשון, לעומת 20 בלבד של יריבתם, אבל אז הגיע אחד הרבעים הגרועים שיהיו להם העונה, בו קלעו הסלובנים 6 נקודות בלבד, וירדו בפיגור 2 למחצית. המשחק היה צמוד משם והלאה, נגרר להארכה, ובו ניצחה לובליאנה 9:13 ולקחה את המשחק. ג'ספר וידמאר הוליך את קלעי לובליאנה עם 20 נקודות, בעוד אורוס סלוקר קלע 17. צ'סטר מייסון קלע 21 למפסידים.

אריס סלוניקי, שמשחקת בבית של הפועל ירושלים ביורוקאפ השיגה ניצחון חוץ באתונה על איליסיאקוס 57:65. המארחים דווקא פתחו טוב והוליכו בסיום הרבע הראשון, אבל ריצת 12:23 העבירה את היתרון לאריס, ומשם היא כבר לא שמטה אותו. חואן דיקסון הוליך את שחקני אריס עם משחק גדול של 20 נקודות, בעוד קיקי קלארק הוסיף 11 משלו. לאיליסיאקוס היה בעיקר את וורן קרטר עם 22 נקודות.

במשחק נוסף שנערך ביוון ניצחה פרישטרי של ג'יימי ארנולד את קולוסוס 66:71, וזאת אחרי שקבוצת החוץ הוליכה כבר ביתרון 16. ארנולד רשם משחק מצוין נוסף עם 22 נקודות, 12 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חסימות, והוא ממשיך להוליך את טבלת מלך הסלים בליגה היוונית עם 21.5 נקודות למשחק. ארנולד נבחר לפני שבועיים ל-MVP של המחזור ביוון, וכעת מדברים עליו בליגה כאחת מגניבות העונה. פרישטרי עלתה למקום הרביעי עם מאזן מפתיע של 1:3.

בבלגיה ניצחה מונס של אריק שיבק את אנטוורפן 75:80, אחרי שפיגרה ב-20 הפרש בתחילת המחצית השנייה. מונס צירפה השבוע את הגארד המוכשר , בוגר מכללת מארקט ג'רל מקניל, והוא גמל לקבוצה עם משחק ראשון מצוין עם 24 נקודות ו-4 אסיסטים, והעלה את מונס למאזן של 3 ניצחונות מול 5 הפסדים. בשורות אנטוורפן בלט טים בלאק עם 22 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully