וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים והפועל עכו סיימו ב-1:1

מועצת ההימורים החליטה להוציא את הפועל עכו מטופס הטוטו, אז היא ”גמלה” לה עם 1:1 נגד בית”ר ירושלים בטדי. טוטו תמוז כבש שער יתרון יפהפה (17), אושרי גיטא איזן (84) לאחר מהלך שהחל בנבדל ברור של דיין שלא נשרק

אחרי ההפסד למכבי חיפה הציב יצחק שום יעד לשחקניו בבית"ר ירושלים - ניצחונות בכל שבעת המשחקים "הקלים". אחרי הניצחון בעזרת השופט משה בוחבוט על הפועל חיפה וההפסד המביש בנתניה, הגיע המשחק השלישי בסדרה, אשר גם בו לא הצליחה מחזיקת הגביע לנצח, כשהיא סיימה נערב (שבת) בטדי בתיקו 1:1 עם הפועל עכו של ירון הוכנבוים במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל. טוטו תמוז כבש את שער היתרון לבית"ר (17), אושרי גיטא איזן (84) אחרי שהשופט איתן שמואלביץ' והקוון שגו קשות כשלא שרקו לנבדל טרם השער. עכשיו אולי במועצת ההימורים יחשבו פעמיים ושלוש לפני שהם מוציאים קבוצות מטופס הטוטו כפי שעשו להפועל עכו, ש"גמלה" לה עם התיקו.

שחקן הפועל עכו אושרי גיטא חוגג עם אוהדי הקבוצה. יותם רונן
חגגו עדלאידע בטדי. גיטא עם האוהדים של עכו/יותם רונן

ייתכן שאולי אחרי התבוסה בקופסא למכבי נתניה, הבינו בבית"ר ירושלים שהניסיון להדביק את מכבי חיפה ואף את הפועל תל אביב במאבק האליפות הוא די עקר. יהיה טוב להם אם הם יסתכלו על עצמם ועל עצמם בלבד, ינסו לשחק כדורגל יפה ומלהיב המאפיין את המועדון מהבירה לאורך כל שנותיו ולשמח את הקהל בחלקו. ברגע שהבית"רים חושבים כך, הלחץ להשיג את היריבות פוחת ואז הכדורגל נהיה שוטף ומהנה יותר. בבית"ר רק צריכים לחשוב איך הם גומרים משחקים ולא משתעשעים איתם עד שהם חוטפים שער שוויון שש דקות לסיום.

יצחק שום חולל מיני-מהפכה בסגל, כשקובי מויאל וג'וניור ויסה קיבלו את חולצת ההרכב, וטוטו תמוז פתח במקום ברק יצחקי, שלא עבר מבחן כשירות ונכנס אחר כך כמחליף. גם אבירם ברוכיאן, ששב מפציעה, עלה כמחליף במחצית השנייה. עם כמות הכישרון הגדולה שיש למועדון מהבירה, המחליפים של שום לא נופלים גם משחקני ההרכב הראשון. ראייה לכך קיבלנו עם השער של טוטו תמוז.

אם הראש של החלוץ הבית"רי ימשיך להיות מסודר ובמקום, הוא עוד יחזיר לעצמו הרבה מהיוקרה שהייתה לו כשכיכב בעבר באליפויות בית"ר. תמוז כבש את שערו השישי העונה, והראה במשחק קצת מהניצוצות של הכישרון הענק שגלום בו. סדר, משמעת ואיזון יוכלו להחזירו לתלם ולהעלותו שוב על הפסים הנכונים.

בית"ר לא נתנה משחק גדול, אפילו רחוק מכך, ואת זה יש גם הרבה לזקוף לזכותה של הפועל עכו. הקבוצה המשתפרת של ירון הוכנבוים, שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים בארבעת המחזורים הראשונים, לא נוצחה בששת משחקיה האחרונים. אמנם חמישה מהם היא סיימה בתיקו, כמו זה עם בית"ר, אבל זה צריך להביא את הוכנבוים ושחקניו להמשיך במשנה הסדורה שלהם, אם עכו תמשיך כך סיכוייה להישאר בליגה ייגדלו בהתאמה.

רק חבל מאוד שהתיקו של עכו הגיע מטעות שיפוט חמורה של איתן שמואלביץ' והקוון. אולי האוויר בטדי גורם לשופטים לשגות יותר, כפי שקרה לבוחבוט. אנשי המשרוקית אישרו את השער של גיטא, שהיה צריך להיפסל עוד קודם לכן בטענת נבדל ברורה של רועי דיין, אבל זהו מנהגו של גלגל - להסתובב - פעם אתה מרוויח מטעות של שופט ופעם מפסיד.

מהלך המשחק

דקה 11 - ורד הרים כדור מאגף ימין, בן שושן ניסה מספרת, הכדור הלך מהרגליים של ויזה דווקא חלש לידיו הבטוחות של גורש.

דקה 17 - גול! בן שושן פרץ באגף שמאל, חתך למרכז והעביר כדור למרכז, ויזה נגע קלות בכדור, תמוז הגיח מצד שמאל ושלח פצצה לשער של גורש, שהיה קצר מלהושיע, שער יפהפה לתמוז, 0:1 לבית"ר.

דקה 22 - ליאור ראובן הרים תוך כדי ריצה מאגף ימין, אמנגואה עלה מצוין לכדור, אבל מחמישה מטרים נגח ברשלנות החוצה.

דקה 65 - טוטו תמוז שלח פצצה מצוינת מכ-25 מטרים אלכסונית לשער, גורש התעופף טוב מאוד כדי להדוף מעל המשקוף ולקרן.

דקה 75 - ברוכיאן העביר משמאל כדור טוב, יצחקי השאיר מבלי לגעת לתמוז, ששלח את דה לה האסה לאחד על אחד מול גורש, אבל הפרואני לא ידע לשים את הכדור ברשת ולגמור את המשחק.

דקה 82 - ליעד אלמליח ניסה את מזלו בבעיטה מכ-30 מטרים, אבל הרוש קלט בקלילות.

דקה 84 - יצחקי דהר וניסה להתל בשחקני עכו, אבל במקום למסור כדור ולסדר מצב לחבר הוא ניסה להקפיץ מעל גורש ברשלנות רבה.

דקה 84 - גול! שחר סימנטוב הכניס כדור עומק לרועי דיין שהיה בנבדל ברור, עבדול עזיז פתח רגליים והכדור עבר דרכן, אבל שמואלביץ' והקוון שגו קשות, דיין המשיך את המהלך, והקפיץ מעל הרוש, גיטא הגיע ראשון לפני בנאדו כדי לדחוק, 1:1 דרמטי ושגוי.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי ריקן, עידן טל, קובי מויאל , עידן ורד (ברק יצחקי, 53), ג'וניור ויסה (אבירם ברוכיאן, 67), עמית בן שושן (פאולו דה לה האסה, 67), טוטו תמוז.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, בן בנימין (אבי אלפסי, 74), ג'וני טננבאום (עומאר עבדול עזיז, 29), ליעד אלמליח, עמנואל אמנגואה (שחר סימנטוב, 46), אושרי גיטא, רועי דיין.

בן בנימין שחקן הפועל עכו (מימין) מול עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים שתופס את הראש. 12068 742 14876 8142, יותם רונן
ממשיכים לתפוס את הראש. בן בנימין מעכו מול בן שושן/יותם רונן, 12068 742 14876 8142

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully