וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 0:2 את הפועל רמת גן

רגע לפני שהיא פוגשת את הפועל ת"א, ניצחה בני יהודה את הפועל ר"ג 0:2. ג'ורג' אמסיס (3) ופדרו גלבאן (33) כבשו

משבוע לשבוע, ממשיכה בני יהודה להוכיח שמקומה בשלושת הראשונות מוצדק. הזהובים, שהשיגו 7 נקודות בשלושת המשחקים לפני הפגרה, שמרו על הקצב המצויין שלהם גם הערב (שבת), וחזרו ממשחק חוץ מול הפועל רמת גן עם ניצחון גדול 0:2, בו הציגו שליטה מלאה במשחק. שחקניו של גיא לוזון שוב התרחקו ב-6 נקודות ממכבי תל אביב שנמצאת במקום הרביעי, והוכיחו שיש להם אולי את התכונה החשובה ביותר בליגה ארוכה כל כך: המשכיות.

במחזור הבא, תפגוש בני יהודה את הפועל תל אביב, אותה הפועל תל אביב שהמטירה שבעה שערים הערב על הפועל פתח תקוה, וכבר עתה ברור כי הדברי התל אביבי הזה צפוי להיות חם, מעניין ומרתק. מנגד, רמת גן חזרה רע מהפגרה, ושוב מרגישה את התחתית הבוערת, ואת הקו האדום המאיים. האורחים פתחו מצויין את המשחק, וכבר בדקה ה-3 עלו ליתרון. אלירן עטר עבר שני שחקני הגנה ובעט לשער, הכדור נהדף לעבר ג'ורג' אמסיס, שהתקדם מטר וחצי, הניף את רגלו ומ-18 מטר שלח טיל נהדר אל החיבורים.

רמת גן כלל לא היתה על המגרש באותן דקות, ואיפשרה לאורחים להמשיך את המומנטום גם בדקה ה-33. פדרו גלבאן קיבל כדור כ-40 מטרים מהשער, עבר שני שחקנים, ביצע דאבל פס עם אלירן עטר, חלף על פני עוד שני שחקני הגנה ומול רפי כהן גילגל פנימה את ה-0:2. במחצית השניה שמרה בני יהודה על שערה, בעוד רמת גן הגיעה לשתי הזדמנויות קורצות, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת, ולא באמת היתה קרובה לסכן את ניצחונה של האורחים.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, חיים מלכה, גולן חרמון, בני חדד, שי חדד, וויליאם סוארז, תומר תייר, קובי חסן (עמית אוחנה, 74), קרלוס צ'קאנה (מור גולן, 24), ג'ורג דאטורו.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסיה ליניץ', לירוי צעירי (משה ביטון, 76), ג'ורג' אמסיס (אסי בלדוט, 56), פדרו גלבאן, אלירן עטר.

יובל נעים מאמן הפועל רמת גן לצד מנשה משיח. ברני ארדוב
לא הגיעו לוינטר. נעים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully