וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה 1:4 את מכבי אחי נצרת

לפני באיירן מינכן, הירוקים הביסו 1:4 את אחי נצרת במשחק קל שכלל שערים של קטן, דבאלישווילי, ארבייטמן וכיאל, לואב כיאל צימק

במכבי חיפה מקווים שהאוהדים שלהם לא יתחילו להשתעמם. אחרי תשעת הניצחונות האחרונים בליגה, אספו הירוקים את העשירי שהיה הקל ביותר שלהם העונה והגיע על עוד עולה חדשה, מכבי אחי נצרת, שהרימה דגל לבן בשלב מוקדם מאוד של המשחק ונכנעה לתצוגת שערים משכנעת ב-1:4 רגע לפני שהירוקים יוצאים למשחק החמישי והאחד לפני אחרון בליגת האלופות נגד באיירן מינכן, מסגרת שבה הם עדיין לא ממש פוגעים בלשון המעטה.

יניב קטן חלוץ מכבי חיפה. איתי חסיד
למרות האכזבה בצ'מפיונס, הוא העניק עוד חגיגה. קטן/איתי חסיד

אז הירוקים עשו צעד נוסף בדרך להשוואת השיא של מספר הניצחונות הרצופים, העומד על 11 ושייך למכבי תל אביב ומכבי חיפה בצוותא. בשבוע הבא יעמוד לירוקים מבחן אמיתי ומשמעותי נגד אותה מכבי תל אביב, כשניצחון בבלומפילד יסדר גם חגיגה לאוהדים על יריבתם השנואה.

חיפה עשתה לעצמה חיים קלים נגד העולה החדשה בקרית אליעזר עם שער מוקדם של יניב קטן בפנדל כבר בדקה השלישית, שלאחריו בעצם ההגנה של נצרת בעיקר נראתה כמו כלום ואיפשרה לולדימיר דאבלישווילי (18), שלומי ארבייטמן (38) ובירם כיאל (52) לשפר את מאזן השערים שלהם העונה, כשלוהאב כיאל המחליף (84) הצליח רק לצמק.

בנצרת, שניצחה העונה כבר שלוש פעמים, מבינים שהפערים העונה בין הגדולות לקטנות רק התעצמו עם שינוי מבנה הליגות, שכן שחקניו של אלי מחפוד פשוט הגיעו לקרית אליעזר יותר כתיירים מאשר כקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מהלך המשחק

דקה 2 - ולדימיר דאבלישווילי קיבל כדור מצוין בצד שמאל וניסה את מזלו עם בעיטה שנהדפה על ידי גיל אופק מקו השער.

דקה 3 - גול! ליאור רפאלוב חדר לרחבה ומייקל טוקורה בהחלטה טפשית הפיל אותו ברחבה. השופט פסק פנדל. יניב קטן לקח את הפנדל בחצי גובה לפינה הימנית וקבע 0:1 לחיפה.

דקה 6 - כדור של רפאלוב, ששלח את ארבייטמן, עבר את כל ההכנה, אבל החלוץ מול גיל אופק בעט לגוף שלו.

דקה 18 - גול! רפאלוב התנהל באגף השמאלי וניער מעליו את אדהם האדיה בדרך לשחרור כדור למרכז אל דבאלשיווילי, שבחצי סיבוב שחרר כדור בשמאל אל השער. 0:2 לחיפה.

דקה 23 - עוד פריצה משמאל של רפאלוב הסתיימה בשחרור כדור אל בירם כיאל, שמתוך ה-16 בעט ברגל שמאל רע מאוד מעל השער.

דקה 27 - מסירה חכמה של דבאלישווילי לארבייטמן הפנוי, שנותר פנוי לבד מול אופק הסתיימה בבעיטה רעה של החלוץ ברגל שמאל החוצה.

דקה 38 - גול! מה שלא עבד קודם עבד מצוין הפעם כשדבאלישווילי ניצל חור בהגנה של נצרת והרים לארבייטמן שנגח מצוין מקרוב, 0:3.

דקה 52 - בירם כיאל קיבל מסירה מאייל משומר, והקשר האחורי הקשית מעל אופק, שלא עמד טוב וספג אחד נוסף. 0:4 לחיפה.

דקה 60 - בירם כיאל התנהל בצד ימין ושיחרר כדור מתוך הרחבה, שאופק שמט אמנם, אבל הצליח להשתלט עליו.

דקה 84 - גול! הרמה של גיא דיין אל לוהאב כיאל הביאה לעצירה על החזה, סיבוב ובעיטה מצוינת מול ניר דוידוביץ', שספג שער. 1:4 לחיפה.

דקה 89 - קטן שלח את משומר וקיבל ממנו כדור, שנשלח רק ליד השער של אופק.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, שי מימון, דקל קינן, פיטר מסיללה (טאלב טואטחה 46); עלי עותמאן (מוחמד גדיר 61), בירם כיאל, ליאור רפאלוב (ישראל זגורי 73), יניב קטן, שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

הרכב מכבי אחי נצרת: גיל אופק, אדהם האדיה, אריק אקוטו, מרק גורמן, מאג'ד יונס, שלומי חנוכה, מייקל טוקורה, אמג'ד סלימאן (גיא דיין 46), יניב לוזון (לוהאב כיאל 56), טצ'ם נטויה, תומר חמד (סלאח אבו עייאש 56).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully