וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקינגס נתקעו בספסל

יכולת מצויינת של מחליפי דאלאס סידרה להם ניצחון 102:104 על סקרמנטו. עמרי כספי סיים עם 9 נקודות ב-24 דקות

סקרמנטו קינגס, קבוצתו של עמרי כספי, פספסה לפנות בוקר (שבת) הזדמנות מצויינת לעלות למאזן חיובי, אחרי שהפסידה לדאלאס (ללא שלושה שחקני חמישייה) 104:102. בערב בו הספסל של המאבריקס תרם 52 נקודות, והשחקן השישי כיכב, נאלצה הקבוצה מקליפורניה לרשום הפסד נוסף, ולרדת למאזן 6:5, כשכספי עצמו תורם הפעם 9 נקודות.

בחלקו הראשון של הרבע האחרון, המאבריקס ברחו ליתרון של עשר נקודות, הרבה בזכות ג'ייסון טרי שקלע 12 מ-20 הנקודות שלו באותו רבע. נדמה היה שהם עומדים לסגור עניין, אבל סקרמנטו המשיכה ללחוץ, וטייריק אוואנס דאג לצמק למינוס שלוש. שתי דקות לסיום, טרי ונוביצקי הצליחו שוב להעלות את היתרון שלהם לדו ספרתי, ומכאן הקינגס כבר לא הצליחו לחזור. התוצאה הזאת נראית צמודה בזכות שלשה של עמרי כספי עם הבאזר, שלא שינתה שום דבר. שתי שניות לפני כן, אסיסט של כספי לאוואנס סידר שלשה שהורידה ל-102:99, אבל טרי הספיק להישלח לקו העונשין בהתקפה הבאה ולסגור עניין מהקו.

עמרי כספי שותף למשך 24 דקות במשחק הזה, וסיים עם 9 נקודות (3 מ-6 מהשדה, 1 מ-3 לשלוש), 4 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות. אוואנס הוביל את הקינגס עם 29 נקודות ו-10 אסיסטים, בנו אודריך הוסיף 20 וג'ייסון תומפסון סיים עם 18. בצד המנצח, נוביצקי וטרי קלעו 20 כל אחד לדאלאס, ג'ייסון קיד (11 אסיסטים) וכריס האמפריס הוסיפו 15 כל אחד.

מאמנה של סקרמנטו, פול ווסטפאל, אמר בסיום: "התרשמתי מאוד מהשחקנים הצעירים שלנו, זה לא קל לבוא לכאן, לשחק כמו ששיחקנו וכמעט לנצח. כשנלמד לשמור על הכדור קצת יותר טוב, אנחנו גם נצא ממשחקים כאלה בצד המנצח". אנדראס נוצ'יוני הוסיף ואמר: "עבור קבוצה צעירה כמונו, משחקים כאלה מלמדים הרבה".

"את הדגש במשחק נתנו שחקני הספסל", סיכם בסיום כריס האמפריס והוסיף: "זה התחיל בג'ייסון טרי שעלה משם ראשון. אנחנו חייבים להביא איתנו אנרגיה, כי אנחנו חלק חשוב מאוד בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully