וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "הפיתרון הכי הוגן הוא משחק חוזר"

לאחר שפיפ"א דחתה את ערעור האירים, הודיע קפטן נבחרת צרפת כי לדעתו ההחלטה שגויה: "אני נבוך מהדרך שבה עלינו"

אחרי שפיפ"א דחתה את בקשת אירלנד לקיים משחק חוזר נגד צרפת, עקב נגיעת היד של תיירי הנרי, קיבלו האירים תמיכה מגורם בלתי צפוי: תיירי הנרי עצמו. קפטן צרפת, שנגע בכדור בידו ובשל כך הצליח לבשל לוויליאם גאלאס שער שוויון נגד אירלנד, שער שהעלה את הטריקולור למונדיאל 2010, הודיע היום (שישי) כי הוא חושב שיש לקיים משחק חוזר.

"באופן טבעי אני מרגיש נבוך מהדרך שבה עלינו ומצטער מאוד עבור האירים, נבחרת שמגיע לה להיות בדרום אפריקה", אמר הנרי, "הפיתרון הכי הוגן הוא משחק חוזר, אבל זה לא בשליטתי. אני לא יכול לעשות יותר מאשר להודות שנגעתי ביד". האירים כבר חיברו שירים נגד הנרי, שהגיב: "אני לא רמאי, ואף פעם לא הייתי. זאת הייתה תנועה אינסטיקטיבית, שקרתה מהר, בתוך הרחבה הצפופה".

"אף פעם לא הכחשתי שהכדור נגע לי ביד", אמר הנרי, "אמרתי את זה לשחקני אירלנד ולתקשורת אחרי המשחק. לשמע הצהרתו של הנרי אמר קפטן נבחרת אירלנד, רובי קין: "בשם שחקני אירלנד, אני מודה להנרי על ההצהרה. הצהרה כזאת דורשת אומץ וכבוד, וצריך הכיר בזה. כקפטן נבחרת אירלנד אני אשמח מאוד אם יהיה משחק חוזר, זה למען המשחק ההוגן. מי שתעפיל תהיה גאה בהישג שהושג ביושר. אנחנו מקווים שההתאחדות הצרפתית תקבל את הצעת הקפטן שלה, זה יהיה לטובת משחק הכדורגל". גם מאמנו של הנרי כששיחק בארסנל, הצרפתי ארסן ונגר, חושב שמשחק חוזר הוא הפיתרון הנכון: "הדרך שבה עלינו מביכה, אנחנו רוצים לנצח את אירלנד כמו שצריך ולא כמו שקרה".

בתגובה להודעתו של הנרי פרסמה ההתאחדות הצרפתית הודעה בה היא מצרה על המצב שנוצר, אך לא תפעל נגד החלטת פיפ"א. "פיפ"א פרסמה את החלטתה בנוגע לבקשת אירלנד לקיים משחק חוזר. החלטתה סופית ושתי ההתאחדויות, של צרפת ואירלנד, חייבות לקבל אותה. ההתאחדות הצרפתית מעולם לא הכחישה כי טעות שופט הביאה לעלייתה של נבחרת צרפת לגביע העולם. האכזבה והמרירות של שחקני אירלנד, השופטים והאוהדים מובנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully