וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: חוף השנהב וגאנה בבית המוות

שתי הנבחרות הנפלאות שעלו למונדיאל ייפגשו בבית ב' עם טוגו ואדבאיור. מצרים עם ניגריה. אלג'יריה עם מאלי, קמרון עם גאבון

ב-10 בינואר תיפתח באנגולה אליפות אפריקה, שצפויה להיות מרתקת במיוחד. באליפות ייכללו חמש מתוך שש הנבחרות האפריקאיות שעלו למונדיאל: אלג'יריה, קמרון, גאנה, ניגריה וחוף השנהב ועבורן תהיה זו הזדמנות מצוינת לערוך ניסוי כלים לפני הדבר האמיתי. מארחת המונדיאל, דרום אפריקה, לא הצליחה להעפיל לטורניר.

אליפות אפריקה, שנערכת כל שנתיים, פוגעת בדרך כלל בקבוצות האירופאיות שבשורותיהן משחקים שחקנים אפריקאיים. אם לוקחים בחשבון את מחנות האימונים המקדימים, שחקני הנבחרות שיגיעו לשלבים הגבוהים של האליפות צפויים להיעדרות בת למעלה מחודש מהקבוצות.

גם ליגת העל תיוצג באליפות על ידי שלושה שוערים. וינסנט אניימה ודלה איינוגבה אמורים לקבל את הזימון לנבחרת ניגריה, עמנואל מאיוקה עשוי לשחק במדי זמביה ואילו אריסטיד זוגבו, שוער מכבי נתניה, אמור להיכלל בסגל נבחרת חוף השנהב, אחרי שרשם שתי הופעות טובות מאוד במדי הפילים השבוע.

בית א' נראה על פניו כחלש ביותר ובו תתמודד העולה האחרונה למונדיאל, אלג'יריה, עם המארחת אנגולה, מאלי של סיידו קייטה ופרדי קאנוטה ומלאווי. בבית ב' נקבל קרב מרתק בין חוף השנהב וגאנה שיפגשו גם בבורקינה פאסו וטוגו של עמנואל אדבאיור.

בבית ג' תנסה מצרים, אלופת אפריקה, להתנחם על ההדחה במונדיאל כאשר בבית ג' את ניגריה, מוזמביק ובנין. בית ד' יפגיש שוב את קמרון וגאבון, שנפגשו גם במוקדמות המונדיאל, יחד עם זמביה וטוניסיה, שכזכור איבדה את הכרטיס במחזור האחרון לניגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully