וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד בכורה להפועל ראשון לציון

האדומים מעיר היין נוצחו 26:24 במשחק החוץ שלהם נגד אס"א ת"א. מאמן אס"א אולג בוטנקו: "מקווה שתהיה לזה המשכיות"

אס"א תל אביב ידעה כי הפסד נוסף, שלישי במספר העונה, יסבך אותה מול שתי הקבוצות מראשון לציון, כך שהמשחק הביתי נגד הפועל ראשון לציון היה קריטי עבורה. שחקניו של אולג בוטנקו עמדו בלחץ ובמשימה כשניצחו את האדומים מעיר היין בתוצאה 24:26, והנחילו להם הפסד בכורה העונה במסגרת משחקי המחזור התשיעי. עירוני פתח תקוה אירחה את מכבי תל אביב וספגה מהצהובים הפסד בתוצאה 28:23. בני הרצליה הביסה בביתה את מ.כ חולון 18:36. מכבי רעננה עדיין ללא ניצחון גם אחרי מפגשה הביתי עם נס ציונה, שניצחה 28:35. רמת השרון המשיכה ביכולתה הטובה גם נגד קריית מוצקין וניצחה את האורחת מהצפון 23:29.

מכבי ראשון כבר שיחקה את משחקה במסגרת המחזור, כשניצחה את הפועל רמת גן 24:36. ביום שבת (18:00) תתארח מכבי ראשון לציון אצל פלסנבורג הגרמנית במשחק הגומלין בסיבוב השלישי בגביע ההתאחדות האירופית. במשחק הראשון, שנערך בראשון לציון, ניצחו הגרמנים 22:43.

ליגת הכדוריד יוצאת לפגרה בשל מחנה אימון של נבחרת ישראל באילת, במהלכו תקיים שני משחקי אימון נגד נבחרת טורקיה. הליגה תחזור ב-4 בדצמבר.

אס"א תל אביב - הפועל ראשון לציון 24:26

במחצית הראשונה הציגה אס"א הגנה חזקה והוליכה 9:12 בסיומה. במחצית השנייה הקצב המשיך להיות זה שאס"א הכתיבה, אולם היא לא הצליחה לפתוח פער מיריבתה. למרות זאת אס"א הצליחה לנצח 24:26 הודות לשישה שערים שכבש אלכסנדר ז'דיק. רוני גבאי הוסיף חמישה שערים למנצחים, איציק חליפי כבש 4 ושיר טוראל 3. עידן מימון הוליך את כובשי ראשון לציון עם שישה שערים.

מאמן אס"א תל אביב, אולג בוטנקו אמר בסיום: "הפועל ראשון לציון קבוצה גדולה ועוד תנצח משחקים, מקווה שלא נגדנו. היה משחק טוב והיה הגנתי כמו שתכננו. חבל שלא סיימנו את המשחק יותר רגוע, אבל יש לנו הרבה פציעות, לא היה לנו אימון אחד בהרכב מלא. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות. יש עוד הרבה דברים שלא עובדים".

עירוני פתח תקוה - מכבי תל אביב 23:28

המארחים של דושקו מילינוביץ' פתחו טוב והובילו 0:3 ו-3:6, אבל ג'ון אונשה שסיים עם 10 שערים, הוציא מידיו פצצות שצמצמו את הפער ונתנו יתרון מינימלי 11:12 לאורחים במחצית. הזר הניגרי של פתח תקוה, מאנדיי סאט שסיים עם 7 שערים ב-100% הצלחה, נפצע במחצית השנייה בקרסולו וגם אחרי הטיפול שקיבל, לא הצליח לחזור לעצמו. רועי רחמים עם 7 שערים עוד ניסה להחזיק את המארחים בתמונה, אבל 8 שערים של ואדים ויריץ' סגרו את המשחק עם 23:28 לצהובים מתל אביב, שעולים למקום השני בטבלה. בסיום המשחק הצוות הרפואי של מכבי תל אביב העניק סיוע רפואי למאבטח האולם העירוני בפתח תקוה, שאיבד את הכרתו.

רמת השרון - מכבי קריית מוצקין 23:29

האורחים מהצפון פתחו מצוין ועלו ליתרון קל, אך קיבלו בזו אחר זו מכות לא צפויות. כבר בדקה ה-10 נפצע המרכז איתי גושן, הבשלן הטוב העונה עם 49 אסיסטים בליגה, וסיים את המשחק. אם לא די בזה, הקיצוני של מוצקין, מאור אפוטה, הורחק מיד לאחר מכן. הזר של מוצקין, מירקו לוקיץ' שסיים את המחצית הראשונה עם 8 שערים, הוביל את חבריו ליתרון שיא 8:11 בדקה ה-19. דווקא אז לקח רפי קוט מאמן הקרייה פסק זמן שאיפשר דווקא ליריבה להתארגן ולרדת למחצית בפיגור מינימלי 15:14. פתיחת המחצית השנייה היה העתק של הראשונה וגם בה, כעבור 10 דק' הורחק המרכז השני של מוצקין, ולדי קופמן, שכבש עד אז 5 שערים. חניכיו של ראובן יוספולסקי ניצלו את ההרחקות, שוערה של רמה"ש אטם את שערו והאורחים לא הצליחו להקיע במשך 10 דק' רצופות אפילו שער אחד, ובסיום 23:29 לרמת השרון, שתוקעת יתד בצמרת. טונדיי עבדול ראשיד הירבה לכבוש לרמת השרון עם 7 שערים, יניב ליפשיץ הוסיף 6 ועמיר אהרון 5. למוצקין: מירקו לוקיץ' 12 שערים מ-20 זריקות לשער ו-6 איבודים, ולדי קופמן 5 שערים ו-4 אס'.

מכבי רעננה - א.כ נס ציונה 35:28

רעננה דווקא שיחקה היטב במחצית הראשונה הצמודה (17:17), בעיקר בזכות משחק טוב של הזר גלורי אופור שסיים את המחצית עם 5 שערים, אלא שזו הייתה גם המנה שלו במשחק כולו. במחצית השנייה שחקני רעננה התעייפו ואפשרו לנס ציונה לברוח לקראת הסיום, בזכותו של הקיצוני אבי אטון שכבש 10 שערים מ-13 זריקות לשער. לנס ציונה הוסיפו ברק פריד 4 שערים, אסף פאר, ג'ניה קיגל, בר מסורי ועמית כהן (4 אס') 3 שערים כ"א. הירבו לכבוש לרעננה: בר גצל 6 שערים (מ-7 ניסיונות), ג'קי מנדיל 5 ורמי אינגל 4.

הרצליה - מ.כ חולון 18:36

עד הדקה ה-25 התוצאה עוד הייתה 7:9 למקומיים, אלא שריצת 0:5 הורידה את שחקניו של סער פרנקל למחצית ביתרון 7:16, והאורחים נשברו. במחצית השנייה יוני רוזנטל עם 7 שערים (מ-8 זריקות) ותומר שמעוני עם 6 כיבושים הגדילו את הפער שצמח ככל שנקפו הדקות והפך לתבוסה משפילה עבור החולונים. אלון רם הוסיף 5 שערים (מ-6 ניסיונות) ו-5 אסיסטים להרצליה. לחולון: פטריק נוואו ואלירן מצקי כבשו 4 שערים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully