וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה איבדה את הפסגה

שמונה ימים לפני האל קלאסיקו סיימה בארסה ב-1:1 עם בילבאו, ריאל שניצחה 0:1 את סנטאנדר עלתה למקום הראשון

שמונה ימים לפני האל קלאסיקו הראשון של העונה, הקרב האדיר בין ברצלונה לריאל מדריד לו מחכה כל אירופה מאז הקיץ הנוצץ שעבר על שתי היריבות הגדולות, חל הערב (שבת) מהפך בצמרת הליגה הספרדית. ברצלונה התשושה סיימה רק בתיקו 1:1 בבילבאו, בעוד שריאל מדריד שגברה 0:1 על סנטאנדר טיפסה על חשבונה לפסגה, והיא תתייצב בקמפ נואו בשבת הבאה עם יתרון של נקודה על חשבון האלופה.

הצלע השלישית במירוץ, סביליה, התארחה בטנריפה במטרה להישאר דבוקה לשתי האימפריות, ועשתה זאת לאחר ניצחון 1:2. בצד העצוב של מדריד, אתלטיקו חיפשה להיחלץ מהקו האדום בריאזור של לה קורוניה, אבל זו ממש לא העונה שלה כאשר חטפה שער בפנדל בדקה ה-90 ונוצחה 2:1.

בילבאו - ברצלונה 1:1

השבוע הגורלי של פפ גווארדיולה החל עם מעידה לא רצויה בעמק הבאסקים, ואחרי שחזרה מסן ממס עם גביע המלך ועם הסופרקאפ הספרדי בשני ביקוריה האחרונים, נאלצה בארסה להסתפק בתיקו בלבד, שהוריד אותה אל המקום השני בטבלה רגע לפני האל קלאסיקו, ושלושה ימים לפני שאינטר תגיע לקרב מכריע לכשעצמו בקאמפ נואו בליגת האלופות.

גווארדיולה עלה בהרכב חזק יחסית אך ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע וללא תיירי הנרי שעלה רק בדקה ה-82 אחרי השבוע הסוער שעבר עליו, בארסה התקשתה להפגין מחץ. בדקה ה-54 הגיעה הברקה של צ'אבי שסידרה לה את היתרון במסירת עומק לדני אלבס שכבש בקלות מקרוב, אבל בדקה ה-63 טעה דימטרו צ'יגרינסקי בהרחקת כדור גובה והמחליף גייזקה טוקרו ניצל את המתנה וכבש בקלות מול ויקטור ואלדז.

ריאל מדריד - ראסינג סנטאנדר 0:1

כשריח האל קלאסיקו עומד באוויר, הוחלט במדריד לדחות את משחק החזרה של כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי ששב לאימונים מלאים, לא נכלל בסגל הבלאנקוס למשחק. לסאנה דיארה חזר פצוע ממשחקה של נבחרת צרפת ונעדר כמו גם סרחיו ראמוס המורחק. גוטי המסוכסך עם המאמן מנואל פלגריני שוב צפה במשחק מהיציע.

המאמן פתח עם פפה, אזקייל גאראי, מרסלו וארבלואה בהגנה, צ'אבי אלונסו, גראנרו, קאקה ודרנטה בקישור, וקארים בנזמה וגונזאלו היגואין בחוד. הצ'ילאני שמר חלק מהכוחות של השחקנים לקראת משחקה של הקבוצה באמצע השבוע נגד פ.צ. ציריך בסנטיאגו ברנבאו בליגת האלופות.

22 דקות לאחר הפתיחה עלתה ריאל ליתרון משער של היגואין. החלוץ הארגנטינאי דחק מקרוב כדי לכבוש את שער היריבה ממחוז קנטרבריה. בדקה ה-56 כבשה ריאל שער נוסף שנפסל בטענה מוצדקת לנבדל. בדקה ה-77 קנאלס חשב שאיזן, אבל הוא רק חשב כשגם השער שלו נפסל, בטענה שגויה לנבדל, והתוצאה נשארה בעינה.

הסיפור המרכזי במשחק הוא מיגל אנחל פורטוגל. המאמן בן ה-54 מונה השבוע לקדנציה שניה כמאמן סנטאנדר אותה הדריך בעונת 2006/7. לאחר מכן, שימש פורטוגל כמנהל הטכני בריאל מדריד, תפקיד בו שימש עד חודש יוני האחרון. פורטוגל, שגם שיחק בריאל מדריד ואימן את קבוצת הנוער שלה, הגיע לברנבאו כמאמן אורח כבר בהופעת הבכורה המחודשת שלו על הקווים בסנטאנדר, אבל בריאל כמובן שלא התחשבו ברצונותיו. סנטאנדר עדיין קרובה מאוד לאזור המסוכן בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טנריפה - סביליה 2:1

במקום השלישי, מרחק שלוש נקודות מריאל וארבע מברצלונה ניצבת לה סביליה ומחכה למעידה של שתי הגדולות. החבורה של מנולו חימנז נראית נפלא וצברה הערב ניצחון שלישי ברציפות. "המטרה היא זכייה באליפות", אמר השבוע הנשיא חוזה מריה דל נידו בראיון ל"מארקה" והעלה את רף הציפיות.

למרות ההרכב החסר, האנדלוסים עשו את העבודה בטנריפה. בדקה ה-32 חסוס נבאס הנפלא בישל לדייגו פרוטי את הראשון של סביליה, ובפתיחת המחצית השנייה רנאטו ירה את השני עם בעיטה מחוץ לרחבה שנעצרה בחיבורים. נינו רק צימק לטנריפה בדקה ה-75.

דפורטיבו לה קורוניה - אתטליקו מדריד 1:2

הקולצ'ונרוס ימשיכו לחפש ניצחון ליגה ראשון בעידן קיקה סאנצ'ז פלורס גם בשבוע הבא. המאמן שחלה בשפעת החזירים הדריך את שחקניו בכל זאת, וכבר בדקה השלישית ראה את סרחיו אגוארו מסתדר ללא שותפו העייף דייגו פורלאן ומבקיע מזווית קשה. אלא שההמשך גרם לו לרצות לחזור למיטה החמה בבית.

אתלטיקו קיוותה להמשיך במאזן הטוב שלה נגד לה קורוניה, אותה ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים, אבל לגליסיאנים היו תוכניות אחרות. ארגנטינאי נוסף על המגרש, הבלם דייגו קולוטו, נגח מקרוב בדקה ה-21 והכשיר את הקרקע לדרמה בסיום. בתוך תוספת הזמן ביצע פאבלו עבירה ברחבה, שחקני אתלטיקו התנפלו על השופט ופאולו סאונסאו אף הורחק, אך הם לא מנעו שריקה לפנדל, אותו שלח לרשת המקסיקני אנדרס גוארדאדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully