וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפסד בכורה לחדרה, השקמה סוגרת פערים

מוליכת הדרום הפסידה בביתה 1:0 למכבי יבנה, השקמה/רמת חן רחוקה שלוש נקודות מהפסגה אחרי 0:1 בקריית מלאכי. צפון: ג'ת עלתה זמנית למקום הראשון אחרי 0:4 גדול על הפועל בני טמרה

המחזור השמיני בליגה א' דרום שוחק היום (שישי) במלואו, והמוליכה הפועל חדרה ממשיכה לאבד גובה. אחרי הנקודה שצברה במחזור הקודם, חדרה נחלה הפסד בכורה העונה כשנוצחה בביתה 1:0 על ידי מכבי יבנה, שתוקעת יתד בחבורת הצמרת. חדרה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אך דוקא האורחים מיבנה עלו ליתרון 0:1, לאחר פנדל מוצלח של שי מור יוסף בדקה ה-44, לאחר עבירה של וואסים אגברייה ברחבה. על סף השריקה למחצית איבדה יבנה את אלון סטיבן בצהוב שני. במחצית השנייה חדרה שלטה ללא עוררין בשדה, אך לא תרגמה זאת לשערים וטעמה לראשונה העונה את טעמו של הפסד.

מי שניצלה זאת היא השנייה בטבלה, מכבי השקמה/רמת חן, שניצחה 0:1 בקריית מלאכי את עירוני המקומית, וצימקה את הפער מחדרה לשלוש נקודות בלבד. קריית מלאכי הייתה יכולה לעלות ליתרון כבר בדקה ה-12 לאחר ששוער השקמה אלירן אפללו הכשיל את חנן אלקיים ברחבה, אולם אפללו כיפר על טעותו כשהדף את הבעיטה של שרון רפאל מהנקודה הלבנה. בדקה ה-60 הורחק אליאור ועקנין מהשקמה לאחר עבירה על מוטי שורש, וכשהיה נדמה כי המשחק יסתיים ללא הכרעה הגיע השער של שחר משה בדקה ה-86. משה דחק כדור רוחב והעניק לשקמה/רמת חן 0:1 ושלוש נקודות.

צפרירים חולון, שנמצאת בתקופה טובה, המשיכה במומנטום גם במשחק החוץ שלה נגד מכבי עמישב פתח תקוה, כשהביסה את יריבתה בתוצאה 0:4. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, הגיע מבול השערים של האורחת. שערים של יוסי פליקר (52), ארז ללוז (75), עזרא בוזגלו (79) ונוי ויצמן (83) העניקו לחולונים ניצחון גדול.

גם הפועל ערד כבשה רביעייה ללא מענה במחזור הזה, כשניצחה בכפר סבא את בית"ר המקומית 0:4. ניר חזות קבע 0:1 לערד בדקה ה-40, ו במחצית השנייה הוסיפו אשר ברוך (62, 90) ודודו פלס (71) שערים לאורחים. התבוסה הורידה את כפר סבא אל מתחת לקו האדום.

המשחק השלישי בו נכבשה רביעייה ללא מענה נערך בין שמשון בני טייבה לאורחת הפועל מבשרת ציון. לטייבה כבשו עבד טיטי (45), גדעון אגדו (55) ומומא מסארווה (63, 73), וה-0:4 הרחיק מעט את טייבה מהקו האדום.

מכבי קריית גת השיגה ניצחון ביתי 0:1 על מכבי עירוני כפר יונה. המארחים עלו ל-0:1 בדקה ה-67 לאחר ששימי ג'ורנו הכשיל שחקן של קרית גת ברחבה, ואסף שריקי דייק מהנקודה הלבנה.

עירוני נתיבות הביסה בביתה את הפועל נחלת יהודה 0:3. אורן פחימה (44), עטאף אבו בילאל (80) וירון אסולין (87) כבשו למארחת. הפועל כפר שלם קיוותה לנצח בביתה את הפועל הרצליה, אולם נפרדה מיריבתה בתיקו 2:2. ההרצליאנים פתחו היטב ועלו ל-0:1 משער של יניב דוד בדקה ה-11. יוסי בורוכוב השווה בדקה ה-42. עומרי נווה החזיר את היתרון להרצליה בדקה ה-69, אך כפר שלם לא ויתרה ובדקה ה-72 היה זה דודי ליברמן שהשווה בפנדל ל-2:2.

צפון: ג'ת מסתערת על הפסגה

חמישה ממשחקי המחזור השמיני שוחקו בליגה א' צפון, ועירוני ג'ת עלתה זמנית לראשות הטבלה הצפונית בזכות 0:4 גדול על הפועל בני טמרה. עלי סלים פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-17 מבישול של עוז ברנדויין. ניסים אסייג כבש את השני בדקה ה-27 ואת השלישי כבש אבי דנן בדקה ה-36. בתוספת הזמן היה זה הרכש החדש, אייל ארשיד שבישל לאשרף אלעל המחליף, וזה קבע את תוצאת המשחק.

עירוני טבריה חגגה משחק שמיני ללא הפסד כשגברה 0:2 בחוץ על הפועל כפר קנא. אבי עמר כבש בדקה ה-47 ובהא דיאב הכפיל בדקה ה-80 כדי לקדם את טבריה למקום רביעי. מכבי כפר קנא עלתה למקום השני עם 0:1 קטן משער של עימאד וואהדני בדקה ה-83, כשהיא ניצלה את הפסדה של עירוני אום אל פאחם 1:0 בבית למכבי כפר קרע.

החמישית בטבלה הפועל עפולה לא הצליחה לשפר את מעמדה בטבלה כשסיימה את משחקה הביתי נגד הפועל אסי גלבוע בתיקו 1:1. אמיר דיאב העלה את אסי גלבוע ליתרון בדקה ה-17, ניר כהן השווה בדקה ה-39 ושתי הקבוצות לא מצאו יותר את הרשת.

נועלת הטבלה הצפונית, הפועל בני ג'דידה, רשמה את הפסדה השישי העונה לאחר שנוצחה 2:1 על ידי מכבי צור-שלום. האורחים עלו ל-0:21 משער של שער בני בניסתי מחצי מגרש בדקה ה-33, ג'דידה השווה בדקה ה-57 אך דקה מאוחר יותר היה זה עידן אלוש שקבע 1:2 לצור שלום.

עירוני טירת הכרמל נפרדה ממ.ס כרמיאל/צפת בשיוויון 1:1. אורן אידלמן העלה את כרמיאל/צפת ליתרון כבר בדקה ה-9, ניר צביאלי השווה למארחת לקראת סיום המחצית הראשונה. עירוני קריית אתא ניצחה בביתה את מכבי אום אל פאחם 1:3. עבד דראושה כבש את היתרון לאום אל פאחם בדקה ה-27 וקבע את תוצאת המחצית. בדקה ה-52 היה זה שי דהן שהשווה, שי דהן השלים מהפך בדקה ה-88, ובתוספת הזמן הבטיח האיל חשאן את ניצחונה של המארחת.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully